Sā îl iert?

120 7 0
                                    

A doua zi:::
Razele soarelui care erau de asemenea foarte arzātoare si luminoase,îmi pātrund prin daperiile ce acopereau geamul. Mā schimb de haine si cobor jos,unde sunt întâmpinatā de fratele meu,Marius,si de Cātālina.
C:Neata,frumoaso! Cum ai dormit??
M:Neata,Sorello!😂😂
E:Neata! Am dormit bine! Voi?
C:Ma dormit foarte bine!
E:Mā bucur!
M:Noi azi vom merge prin oras,nu doresti sā mergi cu noi?
E:Nu,multumesc. Duceti-vā voi,porumbeilor!😂♥
M:Mdaa. Tata si mama vor absenta mult?
E:Asa cred. Nu o sā se întoarcā curând oricum.
M:Libertateee! Zibiarā acesta!!!
C:Mai usor,Mari! O sā trezesti tot cartierul!😂😂
Apoi mâncām. Cātālina gātise micul dejun. Eram foarte încântatā cā fratele meu avea asa o prietenā frumoasā si de treabā.
Apoi acestia urcā sus sā se pregāteascā pentru a merge la cumpārāturi.
Eu mā duc în camera mea pentru a sta pe telefon.
Eu stau pe youtube,am stat si pe insta,lol si mai multe aplicatii.
Primesc un mesaj care de sigur era de la Andrei.
A:Ce faci,iubito? De ce ai plecat asearā? te.am cāutat ore în sir în parc..
E:........
A:Off,iubita mea. Nu te mai boaumfla. Vreau sā îti simt iarāsi dulceata buzelor tale,sā îi ating fundul,tu sā îmi atingi corpul...
E:......
A:Te doresc mult! Astā searā poti venii în parc sā îmi iau revansa fatā de tine?
E:Mā gândesc pânā atunci....
A:Asa te vreau,bby! De abia astept sā îti ating gâtul si fundul!
E:......
Apoi eu nu îi mai rāspund la mesaje. Încet încet s.a fācut searā,si am acceptat sā merg în parc.
Ajung acolo si mā pun pe banca respectiv de seara trecutā.
Simt cum cineva se pune pe bancā lângā mine. Mā întorc si îl vād pe Andrei. Acesta îmi dā un sārut senzual fārā sā mai apuc sā zic nimic. Mā trezesc din transā,si mā întorc în directia opusā lui.
Acesta îmi pune mâinile pe picioare,apoi încearcā sā o ia sā pātrundā pe la spate slre directia fundului.
Acesta mā trage super aproape de el,lāsându-mā cu capul pe bancā,si începând sā mā sārute iarāsi. Începe sā mā sārute de la gât în jos,dar apoi eu îi dau capul într-o parte.
În mintea mea:*Oooo,nuuu. Iar face asta. Iar mā sārutā ca un nebun. Îl iubesc mult,si vreau sā îl iert. Sā pot sā îi ating corpul,si sā mai putem dormii împreunā,dar dacā mā minte,eu nu pot avea o relatie asa. Totusi,îmi place când mā sārutā si când îmi pune mâinile pe fund.*
Apoi acesta vede cā îl tot refuz,îmi zice hotārât:
A:Vrei sā îti arāt adevārata surprizā?
E:Poate...
A:Atunci sā mergem. Acesta se ridicā repede de pe bancā,si mā trage obligat spre el,în speranta de a.l urma.
Ajungem la casa unde fusesem si acum ceva zile în urmā.
Acestā avea în fata patului,un panou mare cu poze cu mine pe care scria "PENTRU TINE MI-AS DA SI VIATA DOAR SĀ TE VĀD FERICITĀ! TE IUBESC MULT DE TOT SI NU STIU CE M.AS FACE FĀRĀ TINE!♥♥♥♥♥♥♥"
Nu puteam sā cred cā el a fācut chestia aia. Pārea prea siropos pentru el. Am descis sā îl iert,dar nu în toltalitate. Asa cā la vederea acestui panou gigant,sar direct în bratele lui,cu picioarele în jurul mijlocului lui si sārutându.l pasional. Acesta cade cu mine în pat din cauza sāriturii mele. Noroc cā era patul în spate,cā altfel...:)))
Acesta îmi rāspunde sārutului si gestului fācut de mine. Mā întoarce pe mine în partea de jos,dându-mi geaca jos,începând a-mi pipāii corpul,oprindu-se în zona sânilor,unde si rāmâne. Apoi luându-mā de fund,mā pune cu capul pe pernā,tot peste mine punându-se,cu mâinile tot îm zona sânilor,sārutându-mā imtens,eu tinându-l de gât,nerefuzând sārutul acestuia,si asa adormim.
Dimineata urmātoare mā trezesc si Andrei trezindu-se în acelasi timp cu mine,încercând sā mā sārute,dar îl resping spunând cā plec. Acesta îmi pune mâinile pe fund si mā sārutā senzual înainte de plecarea mea.

*********************
Dragilor,stiu ca e cam cringe dar,na😂😂
Nu uitati de stelutā!♥♥
Ly♥♥♥

Visele/F.F Andrei GavrilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum