III-Îl visez din nou

148 6 0
                                    

Când mā uit în tribune,mi-se pare cā vād un bāiat,cu acel pār blond superb,cu acei ochi albastrii ultuitori,si înalt.
Mama îmi atrage atentia cā în câteva minute intru pe teren.
Mā reîntorc cu privirea înapoi în acea tribunā sā analizez bāiatul,sā vād dacā este bāiatul din visul meu,însã...bāiatul nu mai era acolo. Cu o amārāciune în suflet,mā reîntorc pe teren.
Dupā meci ne întoarcem acasã,eu fiind învingātoare.
Acasā nici nu intru bine pe usā si sunt întâmpinatā cu cele mai frumoase si cālduroase laude si felicitāri, împreunā cu un buchet mare de trandafiri rosii.
M.am schimbat,m.am dus sā mānânc si m.am pus sā dorm.
Lumea viselor mā coplesise din nou si simteam cum mā îndrept spre o altā lume: Cea a viselor!
Vād în depārtare un bāiat înalt,pārul acela blond care era superb,si cu acei ochii albastrii superbi...un tārâm de culoare si frumusete. Bāiatul se apropie usor de mine si am impresia cā mā ia de mânā,dar de fapt era mâna Alessiei care mā trezea sā mergem sā luām masa(De ce intrā fata asta în camerā la mine?)
Îmi fac rutina si mā decid a-i povestii Alessiei despre visele mele. Îi zic de bāiatul āla blond si îi zic si cā sunt putin îndrāgostitā de el. Începe sā râdā dupā care cu o voce serioasā:
A:Ai nevoie de un psiholog? Te duc eu,sau mama.
E:Pe bune,Alessia...
A:Mai bine îi zic mamei sā te ducā ea,ai început sā ai iluzii. Spune asta în timp ce iese din camerā alergând pe scāri pentru a se duce si a-i spune mamei
E:Alessia,stai!!! Si încep sā alerg dupā ea pe scāri pentru a o oprii.
A:Scuze,nu te aud(zice asta astupându-si urechile cu mâinile)
*Ajunge în sufragerie unde erau mama si tata*
A:Mama,tata,vā rog,duceti-o pe Adel la psiholog,are iluzii.
E:Mama,nu e adevārat.
Mama si tata îngrijorati:
M:Scumpo,esti bine,haide,urcā-te în masinā sā te ducem undeva!
E:Mamā,sunt bine...Am glumit cu faza aia..cum sā visez un bāiat si sā îmi placā si de el?
T:Scumpo,ne-am fācut griji. Nu mai face farse de genul,te rugām!
A:Tata,minte!
T:Gata! Se încheie subiectul aici!
A:Hmm...
Apoi eu plec în camera mea.
Am încetat de a-i mai zice surorii mele mai mari tot ce visam.
Evident cā visam bāiatul āla blond,dar pe zi ce trecea când îl visam,parcā mā îndrāgosteam de el si mai mult. Trebuia sā îl vād...neapārat. Frumusetea lui mā cuprindea în fiecare vis..
Chiar si eu mā întrebam cum sā iubesc un bāiat strāin,pe care nu l-am vāzut niciodatā.
Timpul a trecut si.......

************
Dragilor,acesta este sfârsitul celui deal 3 capitol.
Nu uitati sā apāsati pe steluta de rigoare ca sā ne vedem la urmātorul capitol! Sper sā vā placā! Vā pup!♥♥♥♥♥♥
#Presson*♥♥♥

Visele/F.F Andrei GavrilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum