A doua zi dupā petrecere:::
Glasul mamei care se auzea foarte tare de la parter,mā forteazā sā mā trezesc. Dacā vā întrebati,nu,nu se certa cu nimeni,nu zbiera pe nimeni. Asa vorbeste ea. Vremea de afarā era superbā. Soarele arzātor îmi bātea în geamul care este fatā în fatā cu patul meu.
Îmi fac rutina si mā hotārāsc sā merg la micul dejun. Nu m.ai fācusem asta de mult timp,mai ales cu familia mea,deoarece au fost si mici "conflicte" între noi.
Imediat ce mā asez la masā,mama se uitā miratā la mine si mā întreabā:
M:Bunā dimineata,scumpo,ce faci?
E:Neata. Bine.
M:O sā ai un meci în curând. Sper cā nu ai uitat..
Eu în capul meu: *Ceee? Meci? Iarāsi? Nuuuu....doar ce am terminat cu chestiile de genul,acum iar..*
E:Bineînteles cā nu....zic eu mintind.
T:Nu prea te-am mai vāzut antrenându-te..
E:Tatā,nu e de ajuns cā ne.am certat atât..nu am mai avut timp...
T:O sā ai destul timp de azi,nu?
E:Sā zicem...
T:Adicā??
În mintea mea:*Nu prea mai sunt foarte atrasā foarte mult de acest sport...as vrea sā abentez pentru o vreme*
E:Tata...as vrea sā îi zi....
Vorbele mele sunt întrerupte de telefonul tatei care sunā.
Acesta terminā de vorbit,iar ridicându-se de la masā zice:
T:Scumpo,îi zice mamei,azi trebuie sā mergem la urmātoarea conferintā a sponsorilor echipei noastre.
M:Dar parcā era peste o sāptāmânā..
T:S.a schimbat data. Ar trebuii sā ne pregātim. O sā plecām la aeroport. Avem zbor în o orā.
M:Ok,mā duc sā mā pregātesc.
T:Alessia,vii cu noi?
A:Da,mā duc sā mā pregātesc.
T:Adell,vi si tu? Pânā la urmā este vorba despre echipa ta.
E:Nu,tata...multumesc. o sā rãmân cu Marius. Doar nu o sā îl las singur în casā.
Marius a fost plecat în America împreunā cu iubita lui. În aceastā searā aterizau în România si veneau amândoi la vilā.
Îmi iau rāmas bun de la mama si tata pentru cā cu sora mea nu vorbeam pentru ce mi.a zis.
Andrei nu îmi dāduse niciun mesaj. Ceva era putred. De obicei acesta îmi scria mereu si era foarte qt când mā dispera cu acele mesaje care îmi înântau sufletul si care îmi aduceau mereu zâmbetul pe buze.
M.am hotārât sā îi scriu eu:
Convorbire prin mesaje:
E:Andrei?
A:Da,iubita. Ce este?
E:De ce nu mi.ai scris?
A:Am avit niste treabā,atâta tot.
E:Ok.
A:Ne vedem în seara asta?
E:Bine.
A:Bine ne vedem atunci! Te iubesc!♥♥♥♥
Eu refuz sā îi mai rāspund,din cauzā cā nu mi.a scris toatā ziua.
Am iesit intr-un final,desi mā rāzgândisem sā mai ies cu Amdrei în seara respectivā. Am iesit,ne-am întâlnit în parcul în care ne.am întâlnit prima datā.
A:Ce face iubita mea? Zice acesta încercând sā mā sārute.
Eu îl resping si nu îi rāspund la întrebare,stând bosumflatā.
A:Off,iubita mea. Ti-am zis cā nu trebuie sā stai supāratā. Am vorbit la telefon despre turneul vloggerilor...vorbeam cu restul vloggerilor care trebuie sā vinā. Zice asta punându-mā în poala lui,si sārutându-mā pe gât,încercând sā îmi dea geaca jos dar eu tineam bine de fermoarul acesteia.
În mintea mea:*Offf,iar face asta. Îl urāsc când îmi zice cuvinte dulci si mā sārutā pe gât. Îi vreau buzele,sā i le sārut si vreau sā îi ating corpul āla bine fācut...dar nu a vrut sā îi zic din prima,asa cā o sā încerc sā îl refuz.*
Andrei începea sā îmi sārute si obrajii,apropiindu-se de buzele mele,dar eu întorc capul. Acesta mā pune si mai bine în poala lui,punându-mā cu fata pe el,punându-mi picioarele pe bancā,în jurul lui.
Acesta mā trage spre el,începe sā mā sārute,luându-mā de spate si apropiindu-se de mine foarte mult. Eram gata sā îl iert când...
Suntem întrerupti de telefonul lui care suna...acesta mā dā jos de pe el,punându-mi mâinile pe fund înainte de a mā da jos. Acesta se retrage si vorbeste. Eu stāteam supāratā pe bancā,cu gândul cā acesta va venii si îmi va atinge corpul si mā va sāruta pentru a.l ierta,dar vāzând cā nu mai terminā convorbirea,mā retrag usor si mā îndrept spre casā dezamāgitã.
Dupā câteva minute dupā ce ajung acasā,pe usā intrā Marius si Cātālina,iubita acestuia.
Noi cu totii ne luām în brate,discutām multe subiecte random,dupā care acestia fiind obositi de drumul lung pe care îl avuseserā,urcā în camera lui Marius si se pun sā doarmā.
Eu stând în fata piscinei din fata casei,aud telefonul meu cum sunā,Andrei fiind apelantul. Nu îi rāspund dar apoi îi aud vocea:
A:Iubita mea,refuzi sā îmi rāspunzi?
E:Tu cum ai ajuns aici? Zic eu miratā!!
A:Nu conteazā,atâta timp cât pot sā fiu alāturi de tine,bby! Zice acesta luându-mā de fund si ridicându-mā în aer.
Eu mā dau jos fortat din bratele lui,si mā îndepārtez.
Acesta mā împinge în peretele din spatele meu,cel al casei.
Acesta începe sā mā sārute,atingându-mi cu o mânā sânii si cu una fundul. Eu îl împing de pe mine si îl duc afarā din curtea casei sā nu mā vadā fratele meu sau Cātālina. Nu voiam sā îsi facā o impresie gresitā despre mine.
A:Off,bby...de ce te comporti asa...
Apoi eu plec în camera mea,lāsându-l sā se uite dupā mine pânā ajung la ultimul etaj unde era camera mea.
Ce îmi place sā îl enervez. O sā o tin asa în continuare pânā o sā se învete minte,îmi zic eu în gând fiind foarte mândrā de mine.
Apoi,plec cātre a doua mea casā:Tārâmul viselor!******************
Dragilor,sper sā vā placā acest capitol. Nu uitati de stelutā!♥♥♥♥
Ly♥♥♥
CITEȘTI
Visele/F.F Andrei Gavril
FanficNiciodatā nu poti stii ceea cea visele vor sā îti spunā. Niciodatā nu vei putea sā aflii ce îti rezervā viitorul. Asa s.a întâmplat si pentru Adella,o simplā fatā,pe a cārei viatā visele si.au pus patā si au devenit realitate. Hai sa îi urmārim pove...