Cezara rămâne singură la masă,uimită de cele spuse de Ioana. Lângă ea imediat,se asează Dia,Irina Deaconescu,Skivo,Maria,Mimi,Anca Broască.
D(ia):Cezara?
C(ezara):Nu mă întreba..
I(rina Deaconescu):Iarăşi îşi face fantezii?
A(nca Broască):Era clar că nu o să o lase să aibă o relaţie cu Andrei...
S(kivo):Nu e ok...
M(Imi):Se poate ajunge şi mai rău....
I:Cezara? Ce au zis??
C:Nu o să fie bine pentru Adell dacă mai continuă relaţia cu Gami....
D:Dar formează un cuplu frumos!..
S:Aşa este!
M:Adevărat!
A:Nu putem să facem nimic în privinţa asta? Adică nimeni nu cred că le suportă pe viperele alea doua..
D:Clinc! Am o idee.
C:Te ascultăm!
D:Deci...am putea intervenii cumva..
M:Şi cum mai exact??
D:Deci..................
Acestea continuă să vorbească şi să îşi dea sfaturi una alteia pentru a reuşii să menţină relaţia Adellei cu Andrei.
Între timp....ajung la hotel,astăzi este Ziua turneului. Ne vom duce la o sală polivalenta unde se vă susţine toată festivitatea.
În mintea mea:Fata acea Ioana nu îmi va da pace niciodată atâta timp cât sunt împreună cu Andrei....mai bine aş pleca...oricum mi.am mimţit şi părinţii pentru ce? Să vin şi să nu pot vorbii cu nimeni din cauza unei fete? Termin discursul,iar după aceea,vin,Imi iau bagajul,şi o şterg de aici fără ca nimeni să mă observe.
Din spatele uşii,se aud nişte zgomote puternice de tocuri şi teneşi. Acestea se opresc în faţa uşii şi încep a bate puternic la uşa mea. Mă decid să deschid. Sunt împinsă de nişte mâini care mă duc până în pat. Mă aşez nedumerită şi aştept să aflu ce se întâmplă.
C(ezara):Blondo,trebuie să îţi spunem ceva!
Eu:Ok...
D(ia):Ei bine...
Eu:Plecăm acasă?????
M(Imi):nici pe departe!!
Eu:Atunci??
S(kivo):Am văzut tot ce s.a întâmplat afară..
Eu:Ce s.a întâmplat? Nu s.a întâmplat nimic...
M(aria Zvinca):Hai micuţo,îţi e frică de Viperele alea?
Eu:Poate...
C:O,haide... De asta am venit aici!
Eu:Ce vreţi să spuneţi şi să faceţi?
D:Vrem să te ajutăm să menţii relaţia cu Andrei!
Eu:Poftim? Nu,nu,nu
S:Ooo,Ba da,Ba da,Ba da.
Eu:suntem ca şi despărţiţi. Nu aţi observat că nu vorbim?
M:nu vorbiţi că nu îl bagi tu în seamă!
S:O să vă ajutăm noi să scăpaţi de Vipera aia.
D:Da! Nu îţi face griji!
M:De acum nu o să vă mai deranjeze relaţia!
Eu:Ok,să zicem că accept. Cum o să facem asta?
D:Asta este treaba noastră,atâta timp cât accepti...
Eu:Ok,fie. Dar sper să nu se ajungă la lucruri şi mai urâte de atât...
All:Ok!
Apoi le dau tuturor o îmbrăţişare,după care acestea pleacă din cameră. Aleg să nu îmi desfac totuşi bagajul,nu se ştie dacă planul va funcţiona.
Este deja ora plecării. Sala unde festivitatea avea să se desfăşoare era la vreo 2 km distanţă de noi. Aleg să mă aşez singură pe scaun,spre surprinderea lui Andrei şi a fetelor care s.au supărat tare că nu m.am aşezat lângă acesta. Continui drumul stand pe scaunul meu,ascultând muzică.
Ajungem şi la sala unde aveam să ne petrece ceva ore bune. Am făcut poze cu o grămadă de fani.
În tot acest timp,Andrei a venit la spatele meu şi m.a luat de mijloc,încercând să vorbim. Fetele stăteau într-un colţ şi priveau la noi cu o privire perversă. Eu nu îi îndepărtez mâna lui Andrei. Aleg să o las acolo pentru tot timpul întâlnirii cu fanii. Realizam că ceea ce făcusem era o prostie. Nu trebuia să îl ignor pe Andrei. Ioana este doar o simplă fată,nu are ce să Imi facă.
Cât timp eu mă gândeam la diverse întrebări în mintea mea,a sosit timpul festivităţii. A fost super mega fun. Ne.am distrat pe cinste. Am ajuns la hotel la ora 3. Eram foarte obosiţi. M.am pus direct să dorm,fiind puţin fericită pentru că am reuşit să îi arat Ioanei că nu îmi mai era frică de ea datorită fetelor, care mă ajutaseră enorm.¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Salutare dragilor,după cum v.am zis,o să încerc să postez zilnic. Vă iubesc mult! <3 <3 <3
Nu uitaţi de steluţă! <3 <3 <3
CITEȘTI
Visele/F.F Andrei Gavril
FanfictionNiciodatā nu poti stii ceea cea visele vor sā îti spunā. Niciodatā nu vei putea sā aflii ce îti rezervā viitorul. Asa s.a întâmplat si pentru Adella,o simplā fatā,pe a cārei viatā visele si.au pus patā si au devenit realitate. Hai sa îi urmārim pove...