Ce se întâmplā?

111 6 1
                                    

Mā pun sā dorm. Este ora 10:30 dimineata. Deja simt cum ochii mi.se lipesc si plec cātre celālalt tārm cum deja v-ati obisnuit,si anume cel al viselor.
Mā trezesc ca si cum as fi dormit o secundā. Îmi verific telefonul si observ cā este ora 17:00,iar ecranul meu era plin de notificāri de la instagram. Era plin de mesaje de la Andrei. Ceva în genul:
A:Ce faci?
A:Esti bine?
A:Dormi?
A:Ai ajuns?
A:Alooo?
A:Ce faci????
La vederea acestor mesaje am început sā mā amuz putin de faptul cā acesta tinea foarte mult la mine,chiar dacā nu ne cunosteam de mult timp,dar era si foarte drāgut în acelasi timp.
Convorbire prin mesaje:
E:Am dormit doar. Stai linistit,nu m-au rāpit extraterestrii.
A:Haha..foarte amuzant. Mi.am fācut griji. Trebuia sā îmi zici ce urmeazā sā faci.
E:Trebuia sā îti zic cā o sā dorm?
A:Evident!
E:Scuzati-mā,domnule Andrei. De azi înainte o sā vā anunt.
A:Mā bucur,domnisoarā Adell. În aceastā searā,prietenul meu Amndrei Selaru tine o petrecere. Doriti sā mā însotiti?
E:Desigur,domnule Andrei. Cum sā refuz?
A:Ok,deja e cringe. Sā vorbim normal?
E:Sunt de acord!
A:Deci ne vedem disearā?
E:Sigur,la ce orā.
A:20:00 fix. E ok?
E:Da! Da 19:59 o sā fiu în fata vilei. Te astept acolo!
A:Ne vedem! Te iubesc♥♥
Convorbire prin mesaje încheiatā.
Nici nu apuc sā termin bine convorbirea,cā deja se face ora 19:30. Eu încep sā mā pregātesc.
Apoi cobor jos,unde mama bineînteles cā mā vede,se ridicā de le canapea si mā întreabā:
M:Adell,unde pleci?
E:M.a invitat o prietenā la ea acasā,deoarece tine se o petrecere acolo.
M:Ok..poti merge.
E:Nici nu aveam nevoie de permisiunea ta,zic eu în soaptā.
M:Ai zis ceva,scumpo?
E:Nu.
M:Ok,du-te..o sā întârzii.
Apoi fug spre iesirea din vilā. Era 20:01 când alergam spre usā. Mā întâlnesc cu Andrei si pornim cātre petrecere.
La petrecere:::
S(elly):Oo,salut frate! Zice asta dând mâna cu Andrei.
A:Salut!
S:Dar ce avem noi aici? Un nou membru 5 Gang?😂😂
Eu mā rusinez si mā dau putin mai în spate.
G:Normal. Acum avem o rezervā pentru Pain! Zice acesta râzând.
P(ain):Du-te dracu!😂😂😂
E(xploit):Ce ti-a zis.o!!😂😂
Eu rusinatā mā dau mai în spate,în speranta sā nu dau peste cineva. Sperantele mele au murit în clipa în care simt cum mā ridic putin mai în sus,în momentul în care ating ceva.
Mā înotrc si vād o fatā minunatā,cu pārul saten care se tinea de mânā cu un bāiat,care presupun cā era prietenul ei.
E:Scuzā-mā!!!! Sunt o împiedicatā. îmi pare foarte rāu!
D(ia):Of,nu e nimic! Stai linistitā! Apropo,tu esti iubita lui Gami?
E:Sā zicem...teoretic....practic mai putin dar e ok!
Dia începe sā râdā.
D:Apropo,acesta este iubitul meu,Alex,dar îi poti spune Alvi.
E:Bunā,Alex!
A:Bunā fata pe care nu stiu cum o cheamā.
D:Chiar asa,cum te numesti?
E:Mā numesc Adella. Dar îmi puteti zice Adell.
A:Bunā,fata pe care acum stiu cum o cheamā si care se numeste Adell.
E:Foarte amuzant😂😂😂
D:😂😂😂😂
Apoi Andrei ne întrerupe.
A:Hei,hei. E a mea,bro.
A(lex):😂😂😂😂
Apoi telefonul lui Andrei sunā.
Se retrage si rāspunde. Stā niste minute bune cu telefonul la ureche,comunicând cu persoana care îl sunase.
Apoi,acesta se întoarce,eu mā uit urât la el,iar el vine sā mā sārute dar eu îl resping.
A:Ce e cu privirea asta,iubito?
E:Cu cine ai vorbit?
A:Aa,iubito..nu este nimic grav,stai linistitā.
E:Nu,eu vreau sā stiu.
Acesta încearcā sā mā sārute dar eu îl resping iarāsi.
E:ANDREI,CU CINE AI VORBIT?
A:Iubito,pāi...
Acesta este întrerupt de vocea lui Selly care era pe scena din fata noastrā.
E:Ai noroc cu Selly cā te.a salvat!
S:Ceau tuturor fetelor si Bāietilor din aceastā searā si vā multumesc cā sunteti toti aici si cā ati venit! Zice el urlând.
S:Am de fācut un anunt foarte important,dar vreau sā îl fac alāturi de 5 gang pe care îi invit pe scenā!
Andrei,Pain,Exploit si Dia se strecoarā prin multimea de adolescenti si sar pe scenā.
5 Gang:O SĀ URMEZE TURNEUL VLOGGERILOR!!!
Toatā lumea din multime a început sā aplaude si sā urle. Eu fāceam live pe Instagram pe contul lui Andrei sā afle toatā lumea vestea.Chiar si eu eram uimitā cā va urma turneul. Andrei nu mi.a zis nimic. Probabil cā asta voia sā îmi zicā,si probabil vorbea despre un hotel sau ceva.

*************************
Dragilor,acesta este si sfârsitul acestui capitol. Pânā acum a fost boring,de acum o sā vinā partea interesantā a cārtii. Ce credeti cā vorbea Gami la telefon si cu cine?
Nu uita de stelutā!♥♥♥♥

Visele/F.F Andrei GavrilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum