Íme a rövid story RoxanneWeasley13-nak sok szeretettel!
A mondatok:
2. Csak csókolj meg végre!
6. Tetszik amit látsz?
9. Ne vigyorogj már így!
18. Gyönyörű vagy!A mai napon lesz az iskolai bál. Nagy nehezen rávettem Derek Hale-t, hogy jöjjön el velem.
Épp otthon készülődtem, hogy vállalható lehessek Derek mellett. Egy gyönyörű ruhát vettem fel, ami kiadta valamennyire az alakomat. Épp a magassarkúmat vettem, amikor meghallottam a csengőt. Gyors felkaptam a bőrzsekimet, meg a táskámat, és ajtót nyitottam.
- Szia Derek! - vigyorogtam rá.
- Szia Bonnie! - mért végig az ajtóban állva. - Gyönyörű vagy! - mosolygott rám az elegáns fekete öltönyben ácsorgó férfi.
- Jajj Derek! - öleltem meg a barátomat. Ezután beültünk a kocsiba, és elmentünk a bálba. Ott sokat táncoltunk Derekkel. Épp pihegve ültem, amikor valaki betette a kedvenc lassú zenémet. Ekkor elém állt Derek, és felkért lassúzni. Lágyan derekamra helyezte izmost kezeit, és kölez húzott magához. Fejemet homlokának döntöttem. ( magassarkúban kb. olyan magas voltam, mint ő. )
- Ez a pillana életem legszebbje lesz. - mondtam.
- Lehet még szebb. - húzta félmosolyra a száját Derek.
- Csak csókolj meg végre! - nevettem el magam. Derek habozás nélkül ajkaimnak nyomta puha ajkait, és lágyan megcsókolt. Amikor elváltunk arra lettünk figyelmesek, hogy már bejelenti az igazgató, hogy vége a bálnak. Derekhez mentem, mert ma nála aludtam.Bementünk a lakásába, és ő máris könnyített magán.
- Nem bírod az inget Szívem? - álltam elé, és levettem a csokornyakkendőjét, és kigomboltam ingének gallérgombját.
- Csak miattad bírtam kibenne eddig. - simogatta meg az arcom, majd adott rá egy puszit. Ezután ledobta az ingét a kanapéra, így kitűnően szemügyre vehettem tökéletesen kidolgozott hátizmait, majd amikor szembe fordult velem izmos hasával és mellkasával is szemezhettem.
- Tetszik amit látsz? - állt elém, kezei derekamra vándoroltak, és izmos karjai biztonságérzetet nyújtva szorítottak mellkasához. Hallottam ahogy dobog a szíve.
- Ami azt illeti igen. - motyogtam, miközben mellkasába temettem arcomat, és egy csókot lehelltem szívének oldalára. Ekkor ő nyomott egy puszit a homlokomra, és elővette azt a mosolyát, amivel mindig zavarba hoz, és levesz vele a lábamról. - Ne vigyorogj már így! - böktem meg mutató ujjammal mellkasát.
- Mert mi lesz? -vigyorgott továbbra is.
- Pusziböjt. - nevettem fel, majd kislisszantam karjaiból, és felszaladtam az emeletre. Derek jött utánam. Én az ágyon feküdtem, amikor ő belépett. Moslyogva kucorodott oda mellém, olyan "kis kifli nagy kifli" pózban, és így aludtunk el.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/
Hombres Lobo~Derek Hale~ ~Isaac Lahey~ ~Scott McCall~ ~Stiles Stilinski~ ~Liam Dunbar~ ~Theo Raeken~ ~Aiden Steiner~ Kezdés 2019.02.26. 2019.03.08. #4 bretttalbot 2019.03.18. #18 scottmccall 2019.04.23. #4 wolf 2019.06.20. #2 preferences 2019.07.13. #4 boys 201...