Karcolás🔥

1.2K 27 3
                                    

Itt a rövid story viki667 - nek.

A mondatok:
14. Miért kell neked ilyen makacsnak lenned?
20. Ha bajod esik nem állok jót magamért!
43. Hol fáj?

Ma délután Theoval voltam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ma délután Theoval voltam. Mindenféléről beszélgettünk. Szóba jött a holnapi akció az Alfa Falka ellen.
- Figyelj Madison! - mondta Theo mélyen a szemembe nézve. - Nem mehetsz el holnap.
- Most szórakozol velem Theo Raeken?
- Nem. - válaszolta hideg vérrel.
- Pedig el kell keserítselek akkor is ott leszek. Nem óvhatsz meg minden ütközettől. - Theo beletörődve bólogatott.
- Ha bajod esik nem állok jót magamért! - mondta, majd szorosan magához ölelt.

*Másnap*
Estefelé már a helyszínen voltunk ahol lesz a tárgyalás.
Ám semmi nem úgy alakult, ahogy akartuk. Az alfa falka nem tárgyalni jött, hanem csatázni, így hát mi sem tudtunk mást tenni, ha életben akartunk maradni.
- Madison! Fuss! - kiáltott Theo, de én nem mentem el. Épp rá tamadott az a egyik alfa. Igaz, hogy ember vagyok, de nem hagyom, hogy bárki is bántsa Theot! Fogtam magam, és a cselgáncs tudásomat, és Stiles rángatása ellenére lerúgtam Theo támadóját.
- Madison te mint csinálsz? - nézett rám Theo kérdő és aggódó tekintettel. - Vigyázz! - kiabált, de mire megfordultam az alfa karmos lábacskájaval találtam szembe magamat. Erőteljes rúgást kaptam a gyomromba, utána végigkarmolta a rúgás helyét. - Neee! - még annyit láttam, hogy Theo neki ment, utána elájultam.

Amikor magamhoz tértem az első személy akit megláttam a kezemet szorongató Theo Raeken volt.
- Madison... - nézett rám, majd lágyan megcsókolt. - Miért kell neked ilyen makacsnak lenned? - húzott magához.
- Jajj Theo. Szeretlek! - bújtam mellkasába, és mélyen beszívtam finom férfias parfűmének illatát. Ő szorosan magához szorított, de ugyanakkor lágy is volt a sérüléseim miatt. És percekig el sem engedett. Egyszercsak felszisszentem.
- Hol fáj? - engedett el rögtön, kivéve a kezemet, amit bátorítón fogott.
- Sehol... Semmi gond Theo. - ekkor ő kisimította fekete hajamat az arcomból, és lágyan megcsókolt.
- Figyelj Madison, ne csinálj hülyeséget, mert nem akarlak elveszízeni. - húzott megint magához egy gyengéd mozdulattal, és megcsókolt. - Szeretlek Madison!

Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora