Egy séta...👫

796 21 4
                                    

Íme a rövid story forever_alonba -nak sok szeretettel. Remélem tetszeni fog!❤ 

17. Imádom a ragyogó szemeidet!
19. Vakard le a képedről azt a kaján vigyort!
30. Miért te nyersz folyton?
33. Nagyon fázok.

Zoey Broonks a Beacon Hills-i Gimi friss húsa, mivel nem olyan régen költöztek családjával a környékre

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zoey Broonks a Beacon Hills-i Gimi friss húsa, mivel nem olyan régen költöztek családjával a környékre. A lány mindennapjait már az első napja óta figyelemmel kísérte végig a Devenfordos Lacrossosok csapatkapitánya, Brett Talbot. Az igencsak jóképű srácnak minden lány a lábai előtt hever, kivéve persze Zoey-t. Ám a fiú törekszik rá, hogy ezen változtasson. 
- Brett, hova rohansz? - kérdezte a sráctól edzőtársa. - Ma lesz Patric bulija.
- Más dolgom van. - majd el is húzta a csíkot. Mivel tudta, hogy Zoey ma későn végez, így a BHHS elé sietett. Ott várta szerelmét. A lányt már messziről észrevette festett vörös hajáról. Figyelemmel kísérte, ahogy szíve hölgye elköszön mindenkitől, de azt fájó szívvel nézte végig, hogy néhány fiú is megölelte őt. 
- Szia Zoey! - lépett az induló lány elé a mi hős lovagunk.
- Sz... Szia Brett... Mit keresel itt? - kérdezte zavartan a lány, mert akárhány srác is ölelte meg, végig Brett karjai közé kívánta magát. 
- Igazából téged. - mosolygott a fiú. - Lenne kedved sétálni egyet velem? - lépett közelebb a lányhoz. 
- Igen. - mosolyodott el haloványan a lány. Mivel már beköszöntött a november, így hideg szelek is járkáltak az utcákon, ami a mi kis Zoey-nkból hidegrázást váltott ki.
- Minden rendben? - állt meg a lánnyal szemben Brett.
- Nagyon fázok! - mondta vacogva a leányzó. Erre Brett csak szorosan magához húzta, és saját test-melegével melegítette fel őt. - Brett, miért ragyognak a szemeid? - kérdezte félve a lány.
- Jézusom... Ne haragudj.. - húzódott el tőle. - Figyelj Zoey, ha ezt elmondom tuti, hogy félni fogsz tőlem....- erre a csajszi nemlegesen megrázta a fejecskéjét. - Hát úgy legyen... Én vérfarkas vagyok. - mondta ki, majd átváltozott. Viszont boldogsággal töltötte el, hogy a lány nem tágított mellőle. Inkább megsimította az arcát.
- Imádom a ragyogó szemeidet! - mosolygott kedvesen a bétára. Ekkor a srác arcán megjelent egy sunyi mosoly, és átkarolva a lány derekát, magához húzta őt.
- Figyelj Zoey, nekem már  az első napodon megakadt rajtad a szemem, és azóta mindig te jársz a fejemben. Arra szeretnék ezzel kilyukadni, hogy khm... Lehetnénk mi egy pár? Mint barát, és barátnője?  - nézett mélyen Zoey csodaszép zöld szemeibe Brett.
- Ha tudnád mióta vártam ezt a pillanatot. - ugrott a srác nyakába Zoey. Ezen Brett nagyon elmosolyodott, mert ahogy a lány felugrott kabátostul, felsőstül mindene felcsúszott, így Brett kezei a lány csupasz derekán kötöttek ki. - Vakard le a képedről azt a kaján vigyort! - mondta a csajszi fenyegetőn, ám erre Brett csak annyit reagált, hogy puha ajkait a lányéra helyezte, és forró csókot nyomott rá. Miután levegőhiány miatt elváltak egymástól Brett megcirógatta szerelme arcát. 
- Szeretlek! - mondta ki. 
- Én is szeretlek! - majd megint összeforrt ajkakkal álltak. - Miért te nyersz folyton? - kérdezte Zoey, akit Brett könnyed mozdulatokkal mindig megcsókolt. Így lassan jutottak haza, de ennél tökéletesebb első randit el sem tudott volna képzelni egyikük sem. Azóta is boldogok együtt.

Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin