Íme itt a story Liammel BaloghDzsenifer -nek sok szeretettel!💋
7. Lenyúltad a felsőmet?
17. Imádom a ragyogó szemeidet!
19. Vakard le a képedről azt a kaján vigyort!
41. Téged ez kicsit se zavar?
42. Cuki a fejed kócos hajjal!A Beacon Hills Gimi egyik legszebb lánya Tina épp a szekrényében kutakodott, amikor Liam Dunbar lépett mellé. A lány tudott Liamről és a farkasos dologról, mivel amúgy jó barátok, bár ez Liam részéről már másabb volt.
- Sz-Szia Tina! - a lány ráemelte gyönyörű tekintetét, és mosolyogva köszönt a fiúnak.
- Szia Liam! - a fiú azon agyalt, hogy érdemes-e feltennie azt a kérdést, ami a szívét nyomja hónapok óta.
- Tina, lenne kedved eljönni velem valahova? - tette fel nagy nehezen a kérdést, mire a lány elmosolyodott, és egy kis pír szökött az arcára.
- Persze.Este hatra ment a lányért Liam, majd elvitte vacsorázni. A kellemesen elfogyasztott étel után elindultak sétálni.
- Liam biztos minden oké? - állt meg a lány a bétával szemben.
- Persze. - nézett fel a srác, megpillantva a teliholdat.
- Imádom a ragyogó szemeidet! - mondta a lány, majd Liam arcára helyezte kezét. A fiú pislogott egyet, majd a lány derekát fonta karjait, ezzel megszüntetve a köztük lévő távolságot. Tekintetüket mélyen egymásba fúrták, majd Liam lágy csókot lehellt Tina puha ajkaira. Az eseményeket egy hatalmas eső követte. Még egy ideig ott álltam egymás karjaiba gabajodva, majd elkezdtek Liamék háza felé igyekezni. Ott bementek. Liam lazán ledobta magáról a vizes pólóját, mit sem törődve azzal, hogy Tinát ezzel zavarba hozta. A lány tekintetét nem bírta levakarni a béta kidolgozott felsőtestéről.
- Csak nem bejön? - szökött huncut vigyor Liam fejére.
- Vakard le a képedről azt a kaján vigyort! - mosolygott Tina, majd a fiú segítségével megkereste a fürdőt. Ott levette a vizes ruhadarabjait, majd meglátta Liam pólóját, ami neki pont combközépig ért. Amint belépett a fiú szobájába annak az állát a földről kellet összeszednie.
- Lenyúltad a felyőmet? -érdeklődött kajánul.
- Csak ideiglenesen. - mosolygott Tina, majd odabújt Liamhez.
- Tina, téged ez kicsit sem zavar? - a lány értetlenül nézett Liamre. - Mármint az, hogy megcsókoltalak, meg most itt vagyunk nálam te az én pólómban, és elvileg csak barátok vagyunk.... De nekem te nem csak egy barát vagy. Tina én szerelmes vagyok beléd. - öntötte ki szívét Liam Tinának, akinek a szava is elakadt, és még meg is hatódott a vallomáson. Szorosan Liam karjai közé férkőzött, majd hosszasan megcsókolta.
- Én is szeretlek Liam Dunbar! - hajtotta fejét az említett farkas mellkasára, majd álomba zuhant.Reggel Liam hangjára kelt fel, ahogy apró semmiségeket suttogott a fülébe.
- Cuki a fejed kócos hajjal! - mondta neki Liam, miután felült az ágyon. Majd ő ráemelte szép szemeit a bétára, aki azonnal lecsapott egy lágy csókkal puha ajkaira.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/
Hombres Lobo~Derek Hale~ ~Isaac Lahey~ ~Scott McCall~ ~Stiles Stilinski~ ~Liam Dunbar~ ~Theo Raeken~ ~Aiden Steiner~ Kezdés 2019.02.26. 2019.03.08. #4 bretttalbot 2019.03.18. #18 scottmccall 2019.04.23. #4 wolf 2019.06.20. #2 preferences 2019.07.13. #4 boys 201...