Amikor együtt karácsonyoztok...🎀🎁🌲

790 26 0
                                    

Scott McCall

Scott lekesen állítja fel a karácsonyfát, míg te szedsz elő díszeket

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Scott lekesen állítja fel a karácsonyfát, míg te szedsz elő díszeket. Közben lop egy-egy csókot tőled. Miután kidekoráltátok Scott összevágja neked a húsokat, te meg nekilátsz főzni. Ő addig aranyosan állítja be az asztalt, hogy mindannyian elférjetek. És senkinek ne kelljen a karácsonyfa tűleveleit élvezni a hátában.
Pontban 2-kor betoppannak a szülők, és asztalhoz is ültök. Kellemesen elcsevegtek, majd a korai vacsora elfogyasztása után jöhet az ajándékbontás.
Scott egy apró dobozzal közelít feléd, amiben egy olyan ékszer van, amit még nagyon régen megnéztél, amikor együtt vásároltatok. Te egy "Az én legjobb lacrossos alám" feliratú pólót és egy "X&S" gravirózású kulcstartót adsz neki. Mindenki örül nagyon az ajándékának.

Derek Hale

Derek már felrakta a fényeket mire odaérsz, és egy csókkal köszönt

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derek már felrakta a fényeket mire odaérsz, és egy csókkal köszönt. Te el is helyezkedsz a konyhában, és nekiállsz megcsinálni a karácsonyi fogásokat. Az egész nagycsalád itt lesz, így Derek asztalokat meg székeket pakol azalatt, míg te a konyhában tevékenykedsz. Mikor végzel együtt feldíszítitek a fenyőfát, majd amikor leültök szusszanni meg is jönnek a rokonok.
Vígan megeszitek a fogásokat, majd jöhet az ajándékbontás.
Te izgulsz, mert nem tudod, hogy életed szerelmének teszeni fog-e az ajándék, amit vettél neki. Nagyon figyelsz, amikor a tőles kapott csomagot bontja, majd felcsillan a szeme, és téged megpörgetve megcsókol.
- Köszönöm Egyetlenem! - egy bőrdzekit vettél neki, meg készítettél neki egy "X&D" feliratos plédet, mivek szerettek összebújva filmezni. Te meg egy csizmát kaptál tőle, amilyet régóta meg akartál venni.
Miután mindenki kiörülte magát, és hazanent, Derekkel összebújva az új plédben aludtatok el.

Brett Talbot

Amikor odaérsz Lori nyit ajtót, és egy öleléssel köszönt, majd elnavigál az étkezőben karácsonyfa beállításával foglakozó Bretthez, aki hát póló nélkü ügyeskedik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Amikor odaérsz Lori nyit ajtót, és egy öleléssel köszönt, majd elnavigál az étkezőben karácsonyfa beállításával foglakozó Bretthez, aki hát póló nélkü ügyeskedik. Lori megköszörüli a torkát, mire Brett odafigyel, és egy csókkal üdvözöl. Felsiettek, mert nem azért téged még üdvözölhet a kockáival, de a mamáját már csak nemár. Egy szép bordó inget vett fel, és egy fekete nadrágot. Kézenfogva lementetek, üdvözöltétek a családot, majd megvacsoráztatok.
Segítettél kipakolni a kotlákat, amíg odacsücsültek a többiek a karácsonyfa köré. Brett azzal kezdte, hogy fogott egy szépen becsomagolt dobozt és a kezedbe adta. "Mert szeretlek..." ez állt rajta, amikor belenyúltál egy kisállatka ugrott ki belőle. Brett tudja, hogy szereted az állatkákat, és vett neked egyet. A doboz alján egy olyan cetli is volt hogy "Remélem egyszer gyerek is lesz.". Amikor elolvastad elmosolyodtál, mert a te ajándékod egy pozitív terhességi teszt és egy babacipő volt. Amikor Brett kinyitotta örömében felkapott és megpörgetett.
- Hogy én mennyire szeretlek! - megcsókolt, majd egész este a hasadat simogatta.

Theo Raeken

Mivel Theót sajna nem kedvelik sokan a városban, ezért ketten töltitek a karácsonyt, ám nem otthon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mivel Theót sajna nem kedvelik sokan a városban, ezért ketten töltitek a karácsonyt, ám nem otthon. Theo elvitt téged egy külvilágtól eléggé elzárt házikóba. Majd ott együtt díszítitek fel a karácsonyfát, együtt főztetek, és együtt terítettetek. Majd miután elfogyasztottátok a vacsit lekucorodtatok a fa alá. Előkapod a fa alól a Theonak szánt ajándékot, ami egy "Mert szeretlek!" feliratú CDs doboz, amire feltöltötted az eddigi összes közös képeteket. Ő kivette, és együtt meg is néztétek. Ezután ő megcsókolt, és odaadott neked egy dobozt. Te kibontottad, és egy meseszép ruhát emeltél ki belőle.
- Próbáld fel kérlek! - vigyorog. Te sietve átváltod a darabot, majd Theo elé sétálsz. - Gyönyörű vagy! - húz az ölébe és megcsókol. - De ebben a ruhában csak előttem villoghatsz. - vigyorog. Tudta, hogy régóta kinézted már, de most végre rajtad látja.

Aiden Steiner

Aiden izgatottan toporog az ajtód előtt, majd amikor mosolyogva átöleled, és megcsókokod

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aiden izgatottan toporog az ajtód előtt, majd amikor mosolyogva átöleled, és megcsókokod. Miután üdvözöltétek egymást bejebb mentek. Aiden segít feldíszíteni a fát, és felrakni néhány égősort. Majd te nekilátsz főzni, meg sütni. Míg te elvagy a konyhában ő mögéd oson és megölelget. Majd együtt leültök, megvacsiráztok, és átadjátok az ajábdékokat. Aiden egy hatalmas plüss macit ad neked karácsonyra, hogy amikor távol van tőled, akkor hozzá tudj bújni helyette. Te egy képes albumot adtál neki, amin a jelentős fotóitok vannak. Majd miután átadtátok egymás karjaiba gabalyodva megnéztek egy karácsonyi filmet.

Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin