Csak egy zajnak hittem..😅😘

1.1K 21 5
                                    

Íme a rövid story SorozatFan-nak!

11. Nem akarlak elveszíteni!
47. Tudom, hogy egy szörny vagyok, akitől félnek az emberek.
48. Bár elfolythatnám az irántad táplált érzéseimet, de nem tudom.

 Bár elfolythatnám az irántad táplált érzéseimet, de nem tudom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Valamelyik este furcsa zajokat hallottam az ablakom irányából. Óvatosan elé lopakodtam, és megláttam az ablakpárkanyomon mérgelődő Theo Raekent. Nem bírt bejönni, azért volt morcos. Kinyitottam neki az ablakot, és ahogy beesett a szobámba láttam, hogy sebes a mellkasa.
- Theo.. Mi történt veled? - kérdeztem tőle aggódóan miközben leültettem ágyamra, és próbáltam pólóján keresztül elállítani a vérzést. Nem fértem hozzá sebéhez pólója miatt. - Úgy nem tudom kitisztítani a sebedet, ha rajtad van a felsőd. - mosolyogtam rá egy kacér szemkontaktus keretében. Ő ledobta felsőjét és rám bízta magát.
- Emily... Köszönöm, hogy vagy nekem. - ölelt lágyan magához. Ekkor valaki betoppant a szobába.
- Szervusz Theo Raeken. - eresztett katmokat a férfi, és neki ugrott Theonak. A srácban szerencsére volt annyi energia, hogy kihajítsa az illetőt a szobámból. Ám ezalatt Theo szemei zöldessárgán ragyogtak, és karmai nőttek.  Szomorú tekintettel pillangót felém.
- Emily... Én... Tudom, hogy egy szörny vagyok, akitől félnek az emberek. - sütötte le szemeit.
- Theo... Én nem..
- Ne Emily... Bár elfolythatnám az irántad táplált érzéseimet, de nem tudom. Nem akarlak bántani, se veszélybe sodorni!
- De én nem félek tőled. - léptem hozzá közelebb. - Akármi is legyél, vagyis vagy én szeretlek. - néztem mélyen a szemébe, és elvesztem csodaszép kékes tekintetében. Ekkor Theo átszelte a köztünk lévő kis távot, derekamra vezette kezeit, lágyan magához húzott, és amikor ajkainkat csak miliméterek választották el megszólalt.
- Nem akarlak elveszíteni! - ajkai enyémet cirógatták, miközben beszélt. Ezután a mondat után megszüntette a légteret közöttünk. Szoros ölelésébe húzva helyezte puha ajkait enyémekre. - Szeretlek Emily! - csókolt meg újra, majd itt maradt vele egész este, hogy vigyázhasson rám.

Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora