Íme itt az első story @szava14 -nak sok szeretettel.
A mondatok:
7. Lenyúltad a felsőmet?
22. A tekinteted még midig ott van.
33. Nagyon fázok.
38. Mit keresel itt?Rachel Ling egy 10.-es lány a Beacon Hills-i gimiben, ahol Scott McCall érdekes bandájával barátkozik. Rachel nem rendelkezik természetfeletti képességekkel, viszont nagyin intelligens lány, és sokat kutakodik, hogy ezzel segítse, és megkönnyítse barátai életét.
Éppen a gimi könyvtárában bogarászik a kimérákról, amikor észreveszi, hogy egy ismeretlen srác figyeli a másik könyvespolc irányából. Eléggé zavarba jött a lány, és elkezdte jobban bújni a könyvet, és óvatosan arrébb araszolni, hogy a srác zavarbeejtő pillantásai nem zavarják meg a kutatómunkájában. Épp lépdelt a könyves oszlopok között, amikor véletlen egy izmos mellkasnak ütközött.
- Szia! - nyújtott kezét hogy felhúzzon a földről. - Mit keresek itt ennyire? - szólalt meg lágy hangon egy biztató mosollyal.
- Szia... Hát igazából szeretek olvasni nagyon, és érdekelnek az ilyen "természetfeletti" dolgok. - feleltem zavartan izmos mellkasát figyelve.
- Mit nézel rajtam ennyire? - húzta kicsit kaján vigyorra ajkait.
- Semmit. - kaptam el zavartan tekintetemet a fiú erős mellkasáról. - Amúgy hogy hívnak?
- Theo vagyok, te meg Rachel. - mosolygott rám. Honnan tudja a nevemet? Gondolataimból megint Theo hangja szakított ki. - A tekinteted még midig ott van. - és most esett le, hogy megint a mellkasát néztem. Egy óvatlan pillanatban hirtelen kialudtak a villanyok a könyvtárban, és mindenki kiment. Mi nem értettük miért, ezért még ott maradtunk, de hiba volt. Valami hatalmas szürke lény betört a könyvtárba, és tört zúzott odabent. Mi Theoval ki akartunk surranni, de én szerencsére beakadtam egy kiálló szegbe, ami felsértette bőrömet. Gondolom a vér szagéra a szörnyeteg elkezdett felém közeledni, és ,meg is karmolt. Ha Theo nem véd meg én ott halok meg. De lehet hallucináltam, de Theonak agyarai voltak, meg karmai, és szemei zölden izzottak.Másnap reggel egy gyönyörű szobában tértem magamhoz, ahol egy hatalmas gardrób volt. Én felkelte, és mivel a fehérnemű és a kötések kivételével más nem volt rajtam kivettem egy hosszú pólót, majd kimentem a szobából. A konyhában a tűzhely előtt megláttam Theot.
- Jó reggelt! Lenyúltad a felsőmet? - tette fel a kérdést, miközben végigmért az éppen combközépig érő felsőjében, majd közelebb jött. A kezeim libabőrösek lettek, ugyanis az a póló eléggé lenge volt, én meg még alvás meleg.
- Baj van? - helyezte nagy forró kezeit a karomra.
- Nagyon fázok. - néztem rá nagy szeneimmel. Theo közelebb jött, és megszólalt.
- Segítsek? - majd magához ölelt. Forró teste melegséggel töltött el. Ezek után felvett, bevitt a nappaliba, beindított egy filmet, leült mellém, és magához húzott.Nagy és izmos keze derekamon pihent, és így voltunk el egész nap.
YOU ARE READING
Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/
Werewolf~Derek Hale~ ~Isaac Lahey~ ~Scott McCall~ ~Stiles Stilinski~ ~Liam Dunbar~ ~Theo Raeken~ ~Aiden Steiner~ Kezdés 2019.02.26. 2019.03.08. #4 bretttalbot 2019.03.18. #18 scottmccall 2019.04.23. #4 wolf 2019.06.20. #2 preferences 2019.07.13. #4 boys 201...