Íme a rövid story Panka-562 -nak sok szeretettel!😁
1. Hagyj békén!
16. Miért csinálod ezt?
19. Vakard le a képedről azt a kaján vigyort!
43. Hol fáj?
50. Mindig szeretni foglak!Beth egy különleges lány a Beacon Hills-i középiskolában. Ugyanis nem csak a szépsége átlag feletti, hanem az ereje is. Mint az utóbb kiderült. Beth az elmúlt hetekben tudta meg, hogy kitsune. Elég rosszul fogadta a hírt. Amióta megfejtették ezt a barátaival, ő eléggé elzárkózott tőlük, és meg Scottal is, akivel különösen jóba voltak megszakított minden kapcsolatot.
Egyik nap, amikor Beth elment futni az erdőbe, ahol szintén nem találkozhat senkivel (gondolta ezt naivan) belelépett egy vadászcsapdába. Kínjában üvölteni tudott volna. Ekkor az egyik bokorból mocorgást hallott.
- Ki van ott? - riadt meg még jobban a sebesült lány. A susnyásból Scott lépett elő.
- Beth.... Te meg...? - mérte végig a lányt, majd a csapdába akadt lábán megakadt a szeme. - Had segítsek! - hajolt a lányhoz.
- Hagyj békén! Szerinted véletlen kerüllek??? - morgott a lány dacosan. Roppantmód nehezen tudta magát távolt tartani a barátaitól, de a szerelmétől még nehezebb volt.
- Beth engedj már oda. - nyúlt a csapdához Scott, majd széthúzta amíg Beth kilépett, azaz inkább kiborult belőle egyenest Scottra. - És most felveszlek, haza viszlek, és beszélgetünk. És nem, nem fogsz ellenkezni. Már láttam a szemedben, hogy azt forralod. - a lány elpirult Scott szavaitól, és attól, hogy ennyire jól ismeri őt.- Hol fáj? - kérdezte a hős megmentő, miután lefektette a kanapéra a sebesült kitsunét.
- Úgy itt... - mutatott a nadrágját átvérző sebre a sípcsontján a lány. Óvatosan lehúzták a naciját, majd Scott gyorsan be is takarta a "feleslegesen" kilátszó részeket.
- Ez most picit csípni fog. - simította meg Beth karját, majd lefertőtlenítette a sebet. A kötözés után pedig megszólalt. - Kész van!
- Köszi! - majd Beth már állt volna fel, de Scott visszaültette.
- Miért csinálod ezt? - a lány csal lefele nézett. - Hallod Beth, miért? - fogta meg lágyan a kitsune állát és felemelte, hogy lássa a szemét.
- Azért... mert... Jajj Scott.... Félek! Érted??? Félek, hogy ártok nektek, agy bárkinek! Hogy nem fogok bírni az erőmmel. - sírt el magát Beth. - És főleg attól, hogy Neked ártok... - pillantott fel Scottra.
- Beth.. Nekem te többet ártasz azzal, ha távolságot tartasz tőlem. Iszonyatosan hiányoztál, és hidd el, hogy tudunk segíteni neked! - ölelte magához Scott Betht.
- Istenem Scott... Ne csináld...
- Mindig szeretni foglak Beth! Mindig! - mondta őszintén a lány szemébe nézve Scott.
- Scott... Én is szeretlek téged! -mosolygott. Ekkor Scott odahajolt hozzá, majd lágyan megcsókolta szerelmét. - Vakard le a képedről azt a kaján vigyort! - mondta ajkuk elválása után Beth, majd újra Scott ajkainak nyomta sajátját!
YOU ARE READING
Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/
Werewolf~Derek Hale~ ~Isaac Lahey~ ~Scott McCall~ ~Stiles Stilinski~ ~Liam Dunbar~ ~Theo Raeken~ ~Aiden Steiner~ Kezdés 2019.02.26. 2019.03.08. #4 bretttalbot 2019.03.18. #18 scottmccall 2019.04.23. #4 wolf 2019.06.20. #2 preferences 2019.07.13. #4 boys 201...