Íme a rövid story 050SoPhIe050 -nak sok szeretettel! Remélem tetszik majd!❤
32. Oda bújhatok hozzád?
39. Csak nézz a szemembe, és mondd mit látsz.
45. Gyere közelebb!Lili Adams a Beacon Hills-i Gimnázuim legokosabb 10.-es tanulója. Végtelenül segítőkész, aranyos és csinos lány. Nem hiába keltette fel a hírhedt, rossz fiúnak elítélt Theo Raeken figyelmét. Theoval eléggé hullámzó a kapcsolatuk, mert Theo hol erősen közeledik a lányhoz, hol pedig le se ejti pár napig. Szegény Liliben temérdek kérdés kavarog emiatt, mert ő, bár nem szereti magának bevallani de komoly érzelmeket táplál a Raeken fiúhoz. Egyik délután besokall, és eldönti, hogy elmegy a fiúhoz, hogy megbeszéljék a dolgokat. Be is kopogtat hozzá, és az ajtót másodperceken belül kitárja neki Theo.
- Szia Lili... - mondja szomorú szemekkel, mert látja a lányon, hogy nincs jó kedvében.
- Theo miért csinálod ezt velem? Úgy szórakozol az érzéseimmel, mintha csak egy tárgyként kezelnéd őket! Talán nem viszonzod, mert akkor mondd meg és felejtsük el egymást! - Theo csak némán hallgatta az ideges lány kitörését, amit nem mellesleg teljesen jogosnak tartott. - Figyelsz te rám? - kérdezte.
- Sajnálom Lili... - a fiú csak ennyit tudott kipréselni magából. Bár annyi mindent érez a lány irád, de sose találja a szavakat. Lili épp kirohanni készült a házból, ezzel együtt Theo életéből is, ám a fiú visszahúzta. - Figyelj Lili... Nem azért vagyok veled ennyire hullámzó viszonyban, mert nem szeretlek, vagy esetleg elfelejtelek. Nem! Soha, érted! Minden reggel te vagy az első gondolatom, és este az utolsó. Nem telik el úgy nap, de szerintem óra se, hogy ne jutnál eszembe. Viszont azt is tudom, hogy te sokkal jobbat érdemelsz nálam! Lili és ezzel csak óvni szeretnélek Téged. Nincs egyszerű életem, és a múltam miatt talán sose lesz, de amióta ismerlek boldogságot, és örömet hoztál az én sötét életembe, és felolvasztottad azt, amit évekkel ezelőtt úgy döntöttem, hogy megfagyasztok. - fogta lágyan a lány kezét. - Ha nem hiszed, csak nézz a szemembe, és mondd mit látsz. - nézett mélyen a lány szemeibe.
- Oda bújhatok hozzád? - pillantott rá könnycseppekről csillogó szemmel Lili. Theo az ölébe vette a törékeny lányt, és mint akit saját testével védelmezne, szorította magához, majd lassan eltolta magától a lányt, aki kérdőn figyelte a mozdulatot.
- De ezt akkor sem engedhetem meg... - mondta.
- Mit Theo? Mit? Azt hogy most sz egyszer végre boldog legyél? Vagy hogy én végre boldogságra találjak ebben a nyomorult életben! - fakadt sírva a lány. Theonak ennél nagyobb fájdalmat még semmi nem okozott.
- Az Istenért Lili! Szeretlek! - kiabálta ki a fiú. Még maga is meglepődött, hogy ki merte mondani. A lány zokogása egy pillanat alatt elállt, hangja meglágyult.
- Gyere közelebb! - húzta magához a fiút, majd mélyen egymás tekintetében elveszve, szavak nélkül tisztáztak le mindent. Hatalmas érzelmi kitörésük egy szenvedélyes, szerelmes csókban végződött. Ajkuk csak úgy táncolt egymásén, összeillettek, mint két legó darabka.
- Te vagy a keserű életem értelme! Csak miattad éri meg minden reggel felkelnem! - szorította magához Lilit, akivel mindezek után ledőltek, és megnéztek összebújva egy filmet.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/
Hombres Lobo~Derek Hale~ ~Isaac Lahey~ ~Scott McCall~ ~Stiles Stilinski~ ~Liam Dunbar~ ~Theo Raeken~ ~Aiden Steiner~ Kezdés 2019.02.26. 2019.03.08. #4 bretttalbot 2019.03.18. #18 scottmccall 2019.04.23. #4 wolf 2019.06.20. #2 preferences 2019.07.13. #4 boys 201...