Думите на приятелите биха те засегнали много по-надълбоко, отколкото тези на враговете ти.
Правилно е- приятелите знаят къде и как най-силно да те ударят, и прободят, че да те заболи...
Приятелите знаят слабите ти места, а не се ли замислят, че самите те може да са слабостта ти?
Жестоко е колко могат да болят думите на приятелите ти. Думите на хората, които обичаш.
Приятелите са вторите най-важни същества в живота, след семейството ти.
С тях споделяме, дори повече отколкото с роднините си.
Приятелите трябва да се подкрепят взаимно. Ако първият падне, другият трябва да му подаде ръка. Ако някой се нарани, вторият трябва да превърже раните му. И обратното. Взаимно трябва да си помагат...
Приятелството е също толкова ценно и свято като любовта. Може да трае месец-два или цял живот, като се укрепва или изпарява с времето.
Приятелите са хората, с които можете да прескочите малки локвички или да покорите високи върхове.
Приятелите са безценни хора. Знаеш това, но го осъзнаваш напълно, когато ги губиш. Когато те напуснат и си тръгнат с всичките ви чувства; споделени мечти, мисли и тайни;
Приятелите трябва да се оценяват на време, трябва да се обичат на време, защото след време- няма време!
Приятелите са пламакът, огънят, иглата и конецът, които топлят и зашиват сърцето ти, когато е наранено.
С приятелите можеш да бъдеш, който и каквото си поискаш. С тях можеш да лудееш, да се смееш, да плачеш...
Осъзнаваш, че колкото и да се карате, си оставате приятели, защото обичта между приятелите не може да изчезне толкова бързо. Или я е имало, или я е нямало.
Приятелите са светлината, пронизваща мъглата, която показва пътя ти.
Приятелите са много неща...
Приятелите са всичко!
YOU ARE READING
Моето истинско "Аз"
PoetryТова исках да го създам още преди месеци. Първо мислих да бъде разделено на три части- рисунки, снимки и мисли, но накрая, окончателно, реших да събера всичко на едно място. Рисунките са драскани вкъщи, снимките са направени с телефон, а мислите са...