2001
Másnap reggel Clint meglepően könnyen kelt. Igen, ez nagy szó. A tegnapi küldetés borzasztóan lefárasztotta, és az utána következő események is kikészítették. Tehát ez a könnyű ébredés tényleg maga volt a csoda. Clint olyasfajta ember, aki ha teheti, alszik. Persze ilyen nem gyakran történik. Egy magasan képzett specialista ügynökre mindig szükség van. Főleg ha az illetőnek olyan adottságai vannak, mint Bartonnak.
A specialisták egyedül dolgoznak. Nincs társuk, aki fedezze őket. Ettől nagyobb veszélyben vannak. Kimentő csapatot pedig csak a kezdők kapnak. Azért van szükség mindig a specialistákra, mert gyorsan és tisztán dolgoznak, nagyobb erőfeszítések nélkül. A SHIELD Akadémián csak a legjobbakat képzik különleges ügynöknek. Ennek oka az, hogy ők kapják a legkényesebb és legfontosabb ügyeket. Épp úgy, mint Barton legfrissebb szerzeménye. Kényes és fontos, valamint diszkréciót követel.
A reggele megszokott volt. Felkelt, elment kocogni, lezuhanyozott, végül megreggelizett. Tegnap este már összepakolt mindent, amire szüksége lehet. Fegyvert azonban nem vihetett. Nem tudná átcsempészni a repülőtéren. Muszáj volt mindennek normálisnak tűnnie, nehogy bárkinek is feltűnjön valami. Inkognitóban kell maradnia, ha minél több információt meg akar tudni a nőről, és különösebb veszélybe se volt kedve keveredni. Még mielőtt elindult volna a reptérre, be kellett mennie a főhadiszállásra, hogy átvegye az újdonsült útlevelét és iratait.
Mikor megérkezett az épület elé kiszállt az autójából, és egyenesen Coulson irodájába irányították. Bekopogott, majd mikor válasz érkezett benyitott. Meglepetésére nem az öltönyös Coulson ügynök fogatta, mint általában. Sokkal inkább egy megfáradt polgár, aki egy kis szabadságra vágyik.
"Á, Barton ügynök!"-mondta miközben lecsukta az asztalán lévő laptopot. Nem kerülte el a figyelmét Clint döbbent arckifejezése.-"Meglepettnek tűnik."-mosolyodott el.
"Vakációra készül?"
"Nos, ha maga vakációnak nevezné egy Oroszországban tartózkodó tömeggyilkos nő hajkurászását, akkor igen, vakációzni készülök."-fejezte be, miközben felállt a székéből, és az íróasztala fiókjában kezdett kotorászni.
"Ön is velem jön?"-kérdezte meg az egyértelműt. Coulson eközben kivette a repülőjegyét és újdonsült irataikat a fiókból, majd a zsebébe tette a sajátját. Bartonnak nyújtotta a többit.
"Azt hittem, Fury igazgató tájékoztatta."-'nyilvánvalóan nem mindenről.'- gondolta, miközben elvette az álcájához szükséges okmányokat.
"Ezek szerint nem mondott el minden részletet. Annyiról tudtam, hogy az összekötőm lesz."-mondta az ügynök, miközben helyet foglalt az iroda kanapéján.
"Maga komolyan azt gondolta, hogy Fury elengedi magát abba a pokolba egyedül?"-Igen. Clint nagyon is úgy gondolta. Mit nem mondott még el neki az igazgató?-"Mindegy is. Igen, Barton ügynök magával tartok. Egy gépen fogunk utazni, és az oroszországi védett-házat mellékutakon kell megközelítenünk."
"Értettem. Ha nem bánja önnel is szeretném átnézni az ügy részleteit. Hátha még valamit elfelejtett velem közölni Fury."-Coulson csak egyetértően bólintott, és a bőröndjéért ment. Ránézett az órájára és arra a döntésre jutott, hogy már ideje indulniuk. Hiszen nem szeretnék lekésni a gépüket.
"Ha kényelmesen a reptérre szeretnénk érni, akkor nem ártana indulni. Nemde?"-kérdezte meg Phil egy mosoly kíséretében. Clint felállt a kanapéról és felvette a hátizsákját a földről. Elindult kifelé. Coulson követte, miután bekulcsolta az irodája ajtaját. Beszálltak a liftbe. A főbejáraton át távoztak, amikor valaki leszólította őket.
ESTÁS LEYENDO
Someone Take Me Home
FanficBehálózni valakit. Nem sok ember képes rá. Natasha Romanoffnál nincs erre alkalmasabb. Azonban senki nem ismeri igazán. Senki. Se Nick Fury, se a Bosszúállók. Még Clint Barton sem, aki legfőbb bizalmasa, és aki legközelebb áll ahhoz, hogy Natasha a...