Fizz (sorry...)

41 2 0
                                    

Ik denk dat ik jullie allemaal een update verschuldig.

Buiten dat ik op het moment niet zo lekker in mijn vel zit en geen zin heb om het hoofdstuk af te maken is er nog iets anders.

Het is iets wat mij weerhoudt van het typen van mijn verhaal.

Ik ben ontzettend trots op dit verhaal en ik heb het ook al grotendeels uitgedacht in mijn hoofd, maar dit ene wat is gebeurd, doet mij twijfelen.

Félicité Tomlinson is op 18-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval. Dit nieuws kwam zo hard bij mij aan dat ik de woorden kwijt was.

De hele week ben ik er bewust en onbewust mee bezig geweest. Het doet me pijn dat de Tomlinson familie alweer door zoiets heen moet gaan en ik heb het gevoel dat alle zin om te schrijven weg is.

Ik heb nog zo veel meer te zeggen, maar veel te weinig woorden om mij uit te drukken.

Het zit in mijn hoofd, maar het verschijnt niet op het beeldscherm waar ik naar kijk.

En misschien is dit allemaal wat overdreven, maar ik ben zoveel familie al verloren, dat ik bijna de pijn kan voelen van alle nabestaande van Fizzy.

En alweer zijn dit niet de woorden die ik wil typen, maar ik weet even niet wat ik wél wil typen.

Het hoofdstuk is bijna af, maar ik weet niet precies wanneer ik het af ga hebben. Het is een heftig en (voor mij) emotioneel hoofdstuk, want ik heb er iets van mezelf ingestopt.

Voor nu wil ik iedereen op het hart drukken om zoveel mogelijk uit het leven te halen. Je hebt er maar één en het kan zo voorbij zijn.

Mijn gedachtes zijn de familie en vrienden van Félicité Tomlinson

Zoveel meer te zeggen, maar veel te weinig woorden.

Changes // Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu