Zayn
Ji atėjo ir atsisėdo šalia manęs. Kaupiau visą drąsą. Bijojau jos reakcijos, bet prisiverčiau:
-Clara, dažnai sulaukiu klausimų kas mus sieja. Visiems sakau, kad nežinau. Bet ar tai tikrai tiesa? Nežinau ką tu jauti man, bet aš tau jaučiu šiltus jausmus,- mano širdis vartėsi kaip pašėlusi. -Kai tik pirmą kartą pamačiau tave pagalvojau vau, kas ji tokia? Tada tu dar prabilai. Kai suspaudžiau tau ranką ir tu pabėgai, pagalvojau velnias koks pusgalvis. Širdis man liepė tave saugoti ir ginti. Skaudūs tavo sakomi žodžiai smigdavo man lyg peiliai į širdį, tos kalės su kuriomis miegodavau tai tik prasiblaškymui nuo minčių apie tave. Nežinau ar tu jauti man tą patį, tiesiog nebegaliu to laikyti savyje.
-Zayn...-ji mėgino kažką sakyti, bet aš ją nutraukiau.
-Jeigu nieko man nejauti, gali nieko ir nesakyti,- pakilau nuo lovos ėjau lango link, bet mane sulaikė gležnos rankos apsivijusios mano liemenį.
-Zayn, tu jau senai turėjai suprasti mano jausmus tau. Esi vienintelis žmogus kuris manimi taip rūpinasi ir saugo. Esi labai geras tik ne visiems tai parodai, pradžioje mūsų santykiai buvo ne kokie,bet ir per pirmą susitikimą valgykloje tavo šokoladinėse akyse įžvelgiau gėrį. Pamačius tave su tomis šliundromis mano širdis duždavo į tūkstančius dalelių. Zayn, tu apvertei mano gyvenimą aukštyn kojomis...Tavo dėka aš vėl jaučiuosi gyva. Aš tave myliu,- paskutinius žodžius ji ištarė ganėtinai nedrąsiai, bet man to pakako aš atsisukau į ją ir pabučiavau.
Pritrūkus oro atsitraukiau nuo jos ir sušnabždėjau į ausį "ir aš tave myliu".
-Galbūt šiandien miegosi pas mane? Nieko intymaus, tiesiog miegas.
-Žinoma,- jos veide išaugo didžiulė šypsena.-Tik tuoj einu apsivilti naktinius.
Atsiguliau į lovą ir pamačiau ateinančią gražiausią pasaulyje merginą. Ji vilkėjo juodus šortukus ir maikutę. Ji įsitaisė lovoje atsukdama man nugarą. Apkabinau jos liemenį ir prisitraukiau Clarą arčiau savęs. Laikiau ją apglėbęs, o ji įsikibusi į mano ranką užmigo.
Clara
Zayn dar miega. Ar tai tikra? O gal aš sapnuoju...Žiūrėjau į jį be perstojo, nes negaliu atitraukti akių.
-Kodėl tu taip spoksai?- pasigirdo jo tylus, užkimęs balsas, jo žandai net šiek tiek paraudo.
-Negaliu patikėti.
-Kuo?
-Kad aš Clara Mitchell guliu Zayn Malik lovoje ir vakar jis man pasakė, kad myli mane.
-Greit apsiprasi,- tai pasakęs jis pabučiavo mano kaktą ir pakilo iš lovos.
Šiandien jaučiausi visiškai sveika, todėl buvau nusiteikusi važiuoti į mokyklą.
-Zayn!- susiruošusi nubėgau virtuvėn.
-Ką?
-Varom į mokyklą.
-Tu tikrai to nori?- susiraukė jis.
-Na taip, noriu išeiti iš namų.
-Jeigu tu nori to, žinoma, kodėl gi ne.
Atvažiavus visų žvilgsniai smigo į mus. Kaip visad, nors jie jau pripratę matyti mane išlipant iš jo automobilio kai jis ranką padėjęs ant mano peties. Mokiniai prisigalvoja įvairių nesąmonių. Aš Zayn pusseserė, sesė, jis mano apsauginis ir įvairios kitos melagystės. Buvo variantas, kad mes pora. Na dabar būtent taip ir yra.
Išlipome ir mūsų rankų pirštai susipynė, tvirtai suspaudusi ėjau su juo durų link. Žvilgsniai tiesiog žudė. Priėjus mano kabinetą iki kurio Zayn mane palydėjo buvo laikas atsisveikinti. Prie durų jis pasilenkė mane pabučiuoti. Bučiniui įpusėjus kabineto durys prasivėrė, nes pro jas kažkas išėjo. Mokinių sėdinčių kabinete žandikaulis atvipo nuo to ką jie ką tik pamatė. Atsisveikinau su juo ir įėjau vidun mane pasitiko Rebeka su plačia šypsena. Visi aplink kalbėjo apie tai ką išvydo.
-Taigi pasakok,- blizgančiomis akimis kalbėjo ji.
-Nėra ką pasakoti.
-Kada susiėjot?
-Vakar.
-Keista...Kiek esu girdėjus Zayn neturėjęs pastovios merginos, tai nežinia kiek su juo prabūsi.
-Tu jo nepažįsti.
-Tu teisi aš jo nepažįstu. Viskas rimta būtų tik tuo atveju jei jis prisipažintų meilėje. Niekas tokiais žodžiais nesisvaido be reikalo.
-Viskas ir yra rimta.
Ji išsižiojusi pradėjo juoktis, nusišypsojau, bet nieko nesakiau. Po pamokos per ilgąją pertrauką ėjau valgyklos link, kur kaip visada turėjo sėdėti vaikinai ir Rebeka. Einant mane kažkas pagriebė už rankos. Zayn. Jis sukabino mūsų rankas ir kartu su manimi pradėjo žingsniuoti valgyklos link. Įėjus žvilgsniai VĖL susmigo į mus. Visi šnabžda, apkalbinėja. Prie stalo bebuvo viena vieta. Zayn atsisėdo, pagalvojau na ir džentelmenas. Bet jis rankų mostais parodė, kad prisėsčiau jam ant kelių. Pakraipiau galvą kaip nesutikimo ženklą. Atsukau nugarą, o jis timptelėjęs mane žemyn pasisodino.