Clara
Pramerkiau akis ir iš karto puoliau žvalgytis po patalpą. Nieko išskirtinio neišvydau. Tai buvo tiesiog paprastas kambarys, su baltomis sienomis, lova ant kurios dabar sėdžiu, stalu ir spinta. Mano rankos buvo surištos su virvėmis taip stipriai, kad galėjau jausti žaizdeles esančias tose vietose. Keista tai, jog kojos buvo visiškai laisvos. Kai jau žadėjau kilti nuo lovos, durys buvo garsiai pravertos ir pro jas įžengė vaikinas. Jis buvo apsirengęs juodais džinsais ir juodu džemperiu. Jo veidas neatrodė grėsmingai, bet jo akys pasirodė šaltos ir bejausmės, visai kaip Zayn kažkada...
-Aš tau atrišiu rankas, bet tu nedrįsk bėgti ar pulti, gerai?- iškėlęs antakį paklausė jis.
-Gerai gerai,- pasakiau ir nusijuokiau iš vaikino mimikos.
-Kaip pagrobtai merginai tavo nuotaika kiek per gera, nemanai?- jis taip pat šie tiek nusikvatojo.
-Ne pirmas kartas...
-Supratau. Aš Timas,- jis ištiesė savo delną man, o aš spustelėjau.
-Clara. Ir jeigu ne paslaptis, kur randuosi?
-Na to aš tau tikrai pasakyti negaliu,- jis kiek susiraukęs pasakė.
-Neturiu omenyje adreso,- lūpų kampučiu šyptelėjau jam.
-Ak, pamaniau būtent tai,- Timas nusišypsojo.- Striptizo klube.
-Vėl gi ne pirmas kartas.
-Atrodai dar visai jauna mergina, bet patirties turi kaip reikiant... Spintoje rasi rūbų, apsirenk, o aš palauksiu tavęs už durų. Susitiksi su bosu ir siūlau nebūti tokiai drąsiai, nes jam tokios nepatinka. Bosas griežtas, beširdis žmogus, patikėk manimi, o dar po vakar jis kažkodėl labai piktas.
-Gerai, supratau.
Atvėriau spintą ir joje išvydau daug įvairių rūbų, bet jie buvo labai atviri. Susiradusi kuo padoresnę aprangą apsirengiau ir išėjau iš kambario. Žinoma prieš išeinant susišukavau, nes atrodžiau kaip pamišėlė.
Mane pasitiko Timas. Jis būdamas aukštas turėjo labai ilgas kojas, o aš būdama mažo ūgio vos ne bėgdama ėjau jam iš paskos. Priėjome didžiules duris, kuris pravėrus išvydau daug vaikinų, kurie pamatę mane pradėjo mėtyti šlykščias šypsenas ir grimasas.
Prieky jų stovėjo vaikinas, kuris neilgai trukus atsisuko ir pažvelgė į mane. Pakraupau nuo šių rudų akių kurios žvelgė į mane. Deja, jos nešvytėjo kaip anksčiau. Karamelinės akys žvelgė į mane piktai, šaltai, be meilės. Para laiko ir visi jausmai išblėso, nors negaliu kaltinti jo.
-Z-Zayn?- balsas trūkčiojo dėl ašarų kurios veržėsi man pro akis.
-Naują merginą atvežėt? Šaunuoliai, vaikinai,- jis pasakė į mane nekreipdamas dėmesio.
-Jūs pažįstami?- prakalbo Timas.
-Gal kažkur ir esu ją matęs,- Zayn nusijuokė ir kiti vaikinai paskui jį.
-Zayn, tu esi kiaulė! Dar vakar tu dėl manęs būtum gyvybę paaukojęs, o šiandien apsimeti, kad nepažįsti!- rėkiau jam tiesą į akis, nes man buvo skaudu.
Iš jo atsako nesulaukiau. Iki kol jis užsimojo ir delnu pliaukštelėjo į skruostą. Mano veidas pasisuko į kitą pusę ir netrukus jį užvaldė perštėjimas.
-Nekelk prieš mane balso!
Nieko nebesakiau jam, tiesiog žiūrėjau į jį neapykantos kupinu žvilgsniu. Kaip ten sakoma? Nuo neapykantos ir meilės vienas žingsnis. Tai va prašom.
Po to kai jis man trenkė buvau nuvesta į kambarį apsirengti, pasidažyti ir pasiruošti repeticijai. Vilkėjau juodą, aptemptą odinį kostiumėlį kuris atrodė super palaidūniškai. Makiažas nebuvo labai ryškus, dėl jo džiaugiuosi, nes jei jis būtų užgožęs mano veidą būčiau atrodžiusi kaip tikra kekšė. Ilgi garbanoti plaukai net neabejoju man trukdys, bet nieko pakeisti negaliu, nes rištis jų neleido.
Atėjus į klubą išvydau tuos pačius vaikinus kurie buvo Zayn kabinete. Žinoma kaip be boso, kuris sėdėjo apsikabinęs brendžio taurę.
Kažkokia mergina juodais plaukais mane pakvietė ant senos pamėginti. Kinkos kaip reikiant drebėjo, dėl ko buvo sunku dėti žingsnius su aukštakulniais, bet nenorėdama pasimesti prie Zayn akių susiėmiau. Drąsiai nužingsniavau prie stulpo ir tik pasigirdus melodijai pradėjau lėtai judėti. Bent man atrodo viskas klostėsi tikrai gerai.
-Clara, po manimi taip nejudėdavai!- šis kandus komentaras išmušė mane iš vėžių. Susinervinusi atsisukau ir parodžiau Zayn vidurinį pirštą ir jis tik nusijuokė.
Baigus nulipau nuo scenos ir jau žadėjau nešdintis iš čia, kol manęs nesustabdė balsas:
-Šiandien vakare pasirodysi.
-Timai, kodėl? Taigi tai pirma diena...
-Viską sprendžiu ne aš, Clara. Jei tai būtų mano valia neleisčiau tau išvis šokti.
-Tai kas tau tai liepė pasakyti?
-Zayn. Pasak jo šis vakaras jam ypatingas, nes atvyks jo labai geri draugai ir jis nori jiems visko kas geriausia.
-Manau aš numanau kas tie draugai...- labai susimąsčiau tikėdamasi, kad tai tie patys vaikinai.
-Nesuprantu aš jūsų santykių,- jis numykė.
-Patikėk, tu nenori jų suprasti. Zayn kaip pats ir sakei yra beširdis kiaulė, visa meilė kuri tarp mūsų buvo išgaravo kaip mat.
-Meilė?!- sutrikęs prakalbo jis.- Zayn Malik kažką myli... Va čia kažko tikrai nepagaunu.
-Tai begalo ilga istorija ir galbūt meilė buvo neabipusė, jeigu jis taip elgiasi.
^Ačiū, kad skaitote♥