Zayn
-Zayn, kur buvai? Aš tavęs taip ilgai laukiau,- mus iškart pasitiko nepatenkinta Veronica.
-Tai ne tavo reikalas,- atsakiau duodamas ženklą Clarai eiti į savo kambarį.
-Tu vežei ją apsipirkti?- tarė savo cypiančiu balsu.
-Veronica, geruoju užtilk ir nesikišk!
Man tai pasakius mergina kaipmat pasišalino iš akiračio. Džiaugiuosi, kad manęs žmonės bijo, nes bent taip galiu juos kontroliuoti.
Nuėjau į savo kabinetą kur sėdėjo vaikinai ir tvarkė dokumentus. Jie mane keistai nužvelgė, bet nieko nesakė. Atsisėdau į savo vietą ir kibau į darbus. Nespėjau pajusti kaip atėjo vakaras. Greit bus merginų pasirodymai, išskyrus Claros. Pasiūlysiu merginai pastebėti kitas kartu su manimi, o rytoj ji galės tęsti savo darbą.
Clara
Vaikščiojau patalpose, kol aplink mane blaškėsi merginos, nes nespėja susiruošti vakarui. Dar nieko čia nepažįstu neskaitant Timo ar Zayn. Atsisėdau ant sofos ir įsijungiau televizorių. Labai įsižiūrėjau kažkokią pokalbių laidą, net nejutau kas vyksta aplink. Pajaučiau šaltas rankas sau ant pečių ir krūptelėjau.
-Gal nori su manimi šiandien nueiti į klubą?- kimiu balsu pasakė Zy.
-Na aš nežinau...
-Nagi, neigiamo atsakymo nepriimsiu.
-Gerai... Man jau eiti ruoštis?
-Jeigu žadi ilgai užtrukti, dabar būtų tinkamas metas,- nusijuokė vaikinas.
Ko jis siekia su manimi taip elgdamasis? Aš jo visiškai nesuprantu. Vieną dieną jis piktas, kitą dieną linksmas, dar kitą pilnas agresijos. Jis klaidina mano jausmus jam.
Susiruošusi nusileidau apačion. (Įvaizdis viršuje.) Galbūt apranga skirta ne klubui, bet man buvo patogu ir patiko. Po to bjauraus įvykio nesinori, net suknelės vilktis...
Zayn
Laukiau Claros apačioje ir ji neilgai trukus atėjo. Kad ir ką mergina vilkėtų visada atrodo nuostabiai. Pagavau save spoksant į ją, todėl greit susiėmiau ir nusukau akis.
-Tu nuraudai,- su plačia šypsena tariau.
-Nes tu į mane spoksojai, žinai kaip mane tai trikdo.
-Atleisk, bet negalėjau atitraukti akių.
-Pastebėjau.
Įžengus į klubą mus pasitiko garsi muzika ir labai daug žmonių. Pasisveikinau su bičiuliais ir nusivedžiau Clarą prie savo staliuko. Netrukus turėtų prasidėti pasirodymai.
-Sveiki ponai ir ponios, ar pasiruošę šį vakarą pašėlti?- pasigirdo vedėjo balsas ir žmonės ėmė ūžti.- Puiku! Šįvakar pasirodys penkios merginos, po kiekvienos šokio bus karščiau ir karščiau! Ruoškitės, vyrukai, nes jos kaip man išjudins jūsų draugužius! Taigi šiandien išvysite Veronicą, Tea, Leila, Polę ir Tatianą!
-O kur naujokė? Clara?- pasigirdo kažkokio vyruko balsas, nuo jų ištartų žodžių man užvirė kraujas. Sugniaužiau kumščius ir tvardžiausi nepriėjęs prie jo. Nors ko man tikėtis? Jei nebūčiau liepęs šokti niekas nebūtų žiūrėjęs į ją.
-Atleiskite, bet naujokė šįvakar nešoks, kaip matote Clara užsiėmusi,- rankų mostu parodė į staliuką prie kurio mes sėdime.
Galėjau jos čia nesivesti, bet noriu su ja praleisti kuo daugiau laiko. Jei su ja susitaikysiu - suskystėsiu kaip ir praeitą kartą. Reikia vėl įjungti šaltumo būseną ir nekreipti dėmesio į ją. Kai vakaras baigsis taip ir padarysiu.
Clara
Jau guliu lovoje po viso vakaro. Kartu su Zy kalbėjome, stebėjome merginų pasirodymus. Dabar esu visiškai pasimetusi savo jausmuose. Gal man reikėtų pakalbėti apie tai su juo? Bet jei jis miega... Velniai nematė! Tyliai nužingsniavau jo kambario durų link. Tyliai pabarbenau ir atvėriau duris. Pasigailėjau, ne tiesiai prieš akis iššoko lova, kurio jis ir Veronica. Trumpai mano ir Zayn akys susitiko. Uždariau duris ir kaipmat pasišalinau. Sugrįžus į lovą pradėjau verkti. Niekaip nepaneigsiu to, kad mano meilė jam niekur nedingo. Po visko aš vis dar jį myliu ir mylėsiu iki gyvenimo galo. Matau jo jausmai pasikeitė, nes jis smaginasi su ta.
***
Praėjo kelios dienos kai ignoruoju Zayn. Visur kur sutinku stengiuosi nekreipti dėmesio į jį. Darbe, šokant, valgant, sėdint tiesiog apsimetu nematanti jo. Pykstu ant jo dėl praeito vakaro, nors neturiu teisės, nes mes išsiskyrę.
Su Timu žiūrėjome komediją per televizorių ir prie mūsų prisijungė Veronica. Ne tik Zy ignoravau, bet ir ją. Mergina mane erzino kaip įmanydama, bet nepasidaviau jai. Piktai nužvelgiau ją, o ji pradėjo juoktis.
-Kodėl tu taip pavydi? Nejaugi manei, kad Zayn bus su tokia kaip tu? Pažvelk į save... Tu apgailėtina,- prunkštelėjo ji.
-Veronica, apgailėtina yra ta, kuri beviltiškai stengiasi būtų su tokiu kaip Zayn Malik,- pasakiau neiškentusi merginos žodžių.
-Vau, Clara, o kuo aš toks blogas?- iš niekur nieko atsirado Zayn balsas.
Jis išgirdo mano žodžius ir tai turėjo jį įskaudinti... Kad ir kaip bebūtų mane jis skaudino taip pat.
Zayn
Clara tikrai tai pasakė. Susinervinęs išėjau iš pastato ir išvažiavau prie ežero. Leisiu sau viską apmąstyti... Žinau, kad padariau klaidą taip stipriai sureagavęs, nes visi pradės galvoti ko taip supykau. Nieko negaliu pakeisti, turėjau iš ten išeiti, nes būčiau kam nors smogęs. Taip maudžia krūtinę, jog net atrodo mirsiu. Tą vakarą pamačiau ją ašarotomis akimis, man ir pačiam pasidarė liūdna. Aš esu tik beširdis, savanaudis monstras kuris temąsto apie save. Savo valdžią, galią, pinigus. Jeigu neperlipsiu savo ego prarasiu brangiausią žmogų.