Pro duris įėjo 5 vaikinai, vienas iš jų tas pats kuris vėlavo į pamoką. Mačiau kaip visos merginos varvino seiles. Nejučia nusijuokiau ir tada visų žvilgsniai smigo į mane. Tamsiaplaukis piktu žvilgsniu trumpai pažvelgė į mane ir toliau su savo draugais nužygiavo prie stalo. Prie jo sėdėjo 3 vaikinai. Vienas jų pajutęs, jog kažkas už jo stovi pakėlė galvą ir greit pašoko nuo kėdės. Pradėjo lakstyti po visą valgyklą ir šaukė:
-Zayn, prisiekiu, kad aš nekaltas dėl to kas įvyko prie ežero!-po šių žodžių penketukas apsuko vargšą vaikiną iš visų pusių ir jis nebeturėjo kur dėtis.
-Šįkart atsiprašymai nepadės ir taip man esi pridaręs daug bėdų. Užteks man tavęs gailėtis,- tarė tamsiaplaukis ir paėmė vaikiną už gerklės.
Labai išsigandau. Tada supratau kas ta populiarioji gauja. Visas šis penketas. Nedrąsiai pakilau iš savo vietos ir ėjau link smaugiamo vaikino. Rebeka norėjo eiti man iš paskos, bet liepiau jai likti vietoje. Priėjusi patapšnojau Zayn į petį:
-Galbūt galėtum jį paleisti?- žinau, kad tai skamba labai lėkštai, bet tai vieninteliai žodžiai kurie man šovė į galvą tuo metu,- Nemanau, kad nori kelti skandalą vidury valgyklos prie visų mokinių.
Širdis krūtinėje trankėsi ir atrodėm jog tuoj iškris. Zayn lėtai atsisuko ir priartėjo prie manęs. Tarp mūsų buvo labai mažas tarpas. Jis žiūrėjo man tiesiai į akis. Jau norėjau nuleisti savąsias, nes pasidarė nejauku, bet tada išgirdau jį pradedant kalbėti:
-Nežinau kas ir iš kur tu, bet matau, kad čia atsiradai neseniai ir nežinai kaip viskas vyksta. Siūlau nesipainioti po kojomis ir netrukdyti mums spręsti mūsų asmeninius reikalus,- Zayn mirktelėjo ir nusisukęs tęsė darbą.
-Jeigu tai jūsų asmeninis reikalas tai ir aiškinkitės jį tarpusavyje, o ne kelkite sceną visiems matant,- suburbėjau, bet per garsiai.
Zayn sugriebė man už rankos taip stipriai, jog net suinkščiau iš skausmo.
-Pakartosiu dar kartą, nesikišk ne į savo reikalus, o priešingu atveju atsidursi jo vietoje.
Jis paleido mano ranką ir aš išbėgau iš valgyklos. Nubėgau į tualetą, nusivilkau megztuką ir apžiūrinėjau savo ranką. Ją puošė kelios Grego mėlynės tai dabar dar ir šis šunsnukis prisidėjo. Pajutau kaip skruostu teka ašaros. Nusišluosčiau jas nuo veido ir einu atgal į valgyklą link Rebekos.
Eidama atgal sutikau pakeliui Rebeką ir nesupratusi kodėl visi mokiniai išėjo iš valgyklos paklausiau:
-Kuris visi eina ar jau baigėsi pertrauka?
-Kai tu bėgai iš valgyklos Zayn dar kartą pažvelgė į tave ir sušaukė visiems, kad visi dingtų iš valgyklos. Jau maniau pribaigs tą vaikiną, bet jį paleido. Taip ir nesupratau dėl ko jis visus išvarė.
-Galėjau palaikyti liežuvį už dantų, bet negalėjau stebėti kaip jis kankina jį. Nors jis ir kaltas, nederėtų to daryti prieš visus.
-Tikrai galėjai patylėti, pirma diena mokykloje, o tu įsigijai didžiausius priešus kokius tik galėjai. Dabar eidama namo žiūrėk už nugaros ar niekas neseka tavęs,- pasakiusi nusijuokė Rebeka.
-Man visiškai nejuokinga. Jau ir taip dėl jo mano ranką papuoš dar kelios mėlynės, neaišku ką dar jis gali padaryti,- pavarčiau akis ir mes nuėjome link kabineto.
Baigėsi pamokos. Gaila turėjau eiti viena, nes Rebekai reikėjo pas odontologą. Ėjau namo ir nenustojau galvoti apie tai kas įvyko mokykloje. Buvau visai netoli namų ir išgirdau už nugaros važiuojant automobilį. Atsisuku atgal - ten važiuoja juodas automobilis, bet vairuotojo ar kitų keleivių nematyti. Prisiminusi Rebekos žodžius pagreitinu žingsnį. Artėjau prie namų durų, bet mašina nenustojo važiavusi man iš paskos. Įsukau į kiemą ir mašina garsiai išsisuko iš gatvės.
Gulėjau lovoje ir kūnu riedėjo šiurpuliukai. Bijojau išeiti iš namų, nes nežinia kas gali nutikti. Maniau, kad namuose jaučiuosi nesaugi, bet dabar tai vienintelė vieta kurioje noriu likti.
Jau praėjo kelios savaitės po įvykio mokykloje. Zayn ir jo gaujos po to karto nemačiau. Sklido kalbos, kad dėl reikalų jie yra išvykę. Labai džiaugiuosi, kad neteko to žudančio žvilgsnio matyti kiekvieną dieną ir tikiuosi nereiks dar ilgai...
^Antra dalis!!! Reiškite savo nuomones, nes man labai įdomu ką jūs manote :) Ačiū, kad skaitote♥