-22-

455 14 0
                                    

Clara

Vaikščiojau naktinėmis miesto gatvėmis ir žvalgiausi po parduotuvių išpuoštus stendus. Plaukus draikė vėsokas vėjas. Nusprendžiau trumpinti kelią ir eiti pro neapšviestą gatvelę. Vos įsukus mane apgaubė nemaloni tyla, aplink nė gyvos dvasios. Jau buvau beveik prie pabaigos kai pajutau kaip kažkas mane sučiumpa už nugaros. Norėjau šaukti, bet neilgai trukus man ant burnos buvo pridėtas baltas skudurėlis, nuo kurio mano akys užsimerkė.

Prabudau, o galvą plyšo pusiau. Pramerkiau apsunkusius akių vokus ir stengiausi suprasti kur randuosi. Nustebau nuo vaizdo, nes tai priminė paprastą žmogaus kambarį, visai ne tokią vietą kurioje laikomi pagrobti žmonės per filmus. Nesu nei surišta, nei prirakinta. Kažkas čia tikrai ne taip. Pakilau nuo lovos ir jau bežengiant pirmus žingsnius mano kojos linko. Nežinia kiek laiko buvau be sąmonės. Nespėjus pasiekti durų jos prasivėrė ir pro jas įžengė vaikinas. Galbūt 25 metų, aukštas tamsiais plaukais. Jo tamsios, piktos akys susmigo į manąsias.

-Kas tu?- vieninteliai žodžiai kurie išsprūdo iš manęs.

-Kai reikės sužinosi, o dabar eik paskui,- griežtai pasakęs ėjo durų link. Pagalvojusi nusekiau paskui jį.

Įžengiau į kambarį kuriame sėdėjo vyras. Jis nebuvo nei senas nei labai jaunas. Jam tikriausiai apie 32 metus. Vilkėjo tvarkingą kostiumą, plaukai buvo tvarkingai sušukuoti. Man įėjus jis pakėlė savo akis ir žvilgsniu parodė, kad atsisėsčiau ant kėdės. Taip ir padariau.

-Kodėl mane pagrobėte?- neiškentusi paklausiau.

-Kokia tu nekantri, Clara,- jis kreivai šyptelėjo. -Pasipainiojai netinkamoje vietoje, netinkamu metu. Štai todėl dabar mums dirbsi.

-D-dirbsiu?- mano balsas drebėjo nuo prasidėjusio kūkčiojimo.

-Striptizo klube.

-Bet manęs ieškos,- taigi Clara... Kokio velnio tai pasakei? Vis vien tai nepakeičia fakto, kad dirbsi striptizo klube.

-Tegul ieško, neras.

-Kuo aš dirbsiu?

-Kaip striptizo šokėja tu būtum per daug žema... Todėl būsi padavėja manau.

Po pokalbio buvau palydėta į kitą kambarį kuriame buvo kelios merginos. Jos greitai sužvilgo į mane. Stovėjau kaip įbesta ir nenumaniau ką daryti. Dabar turėjau atrodyti klaikiai: garbanoti plaukai susivėlę ir išsidraikę, tušas nubėgęs, o drabužiai - na jie šiek tiek apiplyšinėję.

-Sutvarkykit ją vakarui,- pasakė vaikinas ir paliko mane viena su jomis.

-Labas,- prie manęs priėjo viena mergina, su plačia šypsena veide.

-Sveika,- gaila, bet šypsenos išspausti nepajėgiau.

-Tu būsi striptizo šokėja?- iškeltu antakiu ji manęs paklausė.- Ir beje koks tavo vardas?

-Aš Clara ir aš būsiu padavėja.

-Malonu, Clara, aš Bela ir šiandien padėsiu tau pasiruošti.

Ruošimasis baigėsi. Pagrinde užtrukome labai ilgai su mano plaukais. Vilkėjau juodą kostiumėlį, kuris man nė kiek nepatiko, nes iš tolo dvelkė nepadorumu. Širdyje giliai meldžiau, kad net ir šįvakar išvysiu Zayn ir vėl atsidursiu jo šiltam glėby.

Aukštakulniais šiaip ne taip nubarškėjau iki klubo, kuriame jau būrėsi žmonės. Atėjau prie baro ir išvydau vaikiną kuris šyptelėjo man. Na ką gi vakaras prasideda ir metas kibti į darbus...

^Sorry, kad tokia trumpa ir dar jei yra klaidų. Ačiū, kad skaitot♥


Dark World/ Z.M. 1s.✔ 2s.Where stories live. Discover now