-19-

455 10 0
                                    

Clara

Kartu su Zayn esame virš 3 mėnesių. Su kiekviena diena myliu jį vis labiau ir labiau, bet jis kaip man atrodo - atvirkščiai. Jau ne pirmą vakarą jis grįžtą girtas. Su manimi jis nekalba, o jei ir kalba tai prireikus ko. Kas pasidarė Zayn? Paklausus vaikinų, jie tiesiog tyli. Aš suprantu jie yra jam kaip broliai, todėl nenori išduoti Zayn, bet ar jie nesupranta, kad man skauda?

Gulėjau svetainėje ant sofos. Žiūrėjau į ant lango lenktyniaujančius lašelius. Išgirdau kaip kažkas įžengia į kambarį, bet aš net nesiruošiu pakelti galvą ir pažiūrėti į tai. Mano kojas patraukęs į šalį, pats atsisėdęs ir tada jas užsimetęs ant savųjų kojų Zayn prakalbo:

-Mums reikia pasikalbėti,- jis giliai atsiduso.

-Tai tu kalbėk, nes aš neturiu ką tau pasakyti.

-Žinai, Clara, aš tave myliu ir visada mylėsiu, bet jaučiuosi nelaimingas. Nežinau kokia to priežastis, bet man su tavimi santykiai yra per nuobodūs...,- jis kalbėjo visai be emocijų, kai tuo tarpu iš mano akių ašaros tekėjo nepaliaujamai. Jo žodžiai lyg peiliai smigo man į širdį.

-Supratau, Zayn. Jau šįvakar neišvysi manęs šiuose namuose,- pasakius tai pakilau iš lovos, nusišluosčiau ašaras ir ėjau dėtis daiktų. 

Išvažiavau su taxi, o jis net neketino manęs sulaikyti. Visada žinojau, kad Zayn mane paliks, bet nesitikėjau, kad taip greitai. Nors ir toks trumpas laikas kartu su juo, man jis buvo pats geriausias.

Zayn

Mačiau kaip ji išvyksta su ašaromis akyse, bet aš juk nekaltas, kad ji manęs nebedomina? Vaikinai rėkė ant manęs dėl mano poelgio, bet man nusišvilpt ką jie mano. Visgi tai mano gyvenimas - darau ką noriu. 

Clara

Nežinojau kur eiti. Vienintelis žmogus kuris sukosi mano galvoje tai Davis. Kas jis ir kodėl apie jį tiek laiko neužsiminiau? Tai mano pusbrolis, kuris keleriais metais vyresnis. 

Galbūt nebuvau su juo labai artima paskutiniu metu, bet tai viskas ką turiu. Jis jau suaugęs, na suaugęs tik pagal pase esančius skaičius. Davis visada būdavo vakarėlių liūtas. 

Priėjau prie buto durų, giliai įkvėpiau ir iškvėpiau, kol pagaliau sugebėjau pabelsti į duris. 

-Clara?- džiaugsminga šypsena jis pasitiko mane, o aš nieko nelaukusi suvirtau į jo glėbį.

Viską jam išklojau be jokių užuolankų. Davis liko šokiruotas, vis klausinėjo kas tas vaikinas ir panašiai, bet aš pati nenorėjau jam to sakyti. 

Zayn

Jau dvi savaitės kai Claros nėra namuose. Viskas pasikeitė, tik nežinau į gerąją ar į blogąją pusę. Kiekvieną naktį vis kita kalė, bet tai manęs nedžiugino. Kažko trūko, bet deja negaliu suprasti ko. Noora čia apsigyveno ir vis kariasi man ant sprando. Gal suteikti jai šansą? Visgi ji yra įdomesnė nei Camila, ji drąsi, arogantiška, kas be ko graži.

Davis

Pravėriau duris kuriame Clara tūnoja jau dvi savaites. Ji apsikabinusi meškiną gulėjo ir liejo ašaras ant pagalvės.

-Clara, aš čia pagalvojau... Tu net į mokyklą neini, tai gal bent su manimi ir mano draugais nori prasiblaškyti?- nedrąsiai paklausiau jos, nes nežinau kaip elgtis su ja.

-Ačiū, Davis, už pasiūlymą, bet aš atsisakysiu.

-Nagi kelkis ir važiuojame,- pradėjau tempti ją iš lovos ir ji išspaudė šypseną. Pagaliau! Man pavyko ją pralinksminti.

Clara

Šiaip ne taip susiruošiau. Vilkėjau ilgą, pilką aptemptą suknelę. Visiškai paprasta, bet labai patogu. Niekada nesu mačiusi Davis draugų, todėl visai nekantrauju su jais susitikti. Pasak jo jie visi kvailiai, bet geri žmonės. Pažiūrėsim. Man pats laikas prasiblaškyti ir išlįsti iš liūdesio liūno kuris mane gaubė ištisas dienas. 

Privažiavome gan didelį ir prabangų namą. Davis man pravėrė duris į namą ir aš nedrąsiai peržengiau slenkstį. Pakėliau akis ir jos susitiko su jau iki kaulo žinomomis - Niall. Pamačiusi jį sutrikau, bet ne ką mažiau ir jis. 

-Jūs pažįstami?- mus stebėdamas Davis paklausė.

-Šiek tiek,- pasakiau ir nuėjau paskui Davis.

Įžengiau į svetainę ir sutikau daug matytų veidų. Bet labiausiai nenorėjau pamatyti to šunsnukio ir dar su ja. Noora sėdėjo ant Zayn. Puiku. Laukia įsimintinas vakaras. 

Pasisveikinau su visais vaikinais, bet Zayn ir Nooros nė pirštu nepriliečiau. Sėdėjau tarp Davis ir Harry. Visi kalbėjo įvairiomis temomis, o aš tegalvojau apie tai kaip noriu namo. 

Dark World/ Z.M. 1s.✔ 2s.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon