Clara
Laikas grįžti į mokyklą. Beje šiandien mano veidą kaip anksčiau puoš kelios mėlynės, nes Gregas sužinojo, kad buvau pabėgusi tą vakarą iš namų. Makiažas kaip visad gelbės. Šiek tiek.
Pasidažiau, apsivilkau juodus plėšytus džinsus ir paprastą juodą maikutę. Susitikau su Rebeka ir patraukėme mokyklos link.
-Kaip jautiesi po savaitgalio?- paklausė Rebeka.
-Na neskaitant, kad Gregas papuošė veidą viskas gerai.
-Na taip tai negerai, bet vistiek omeny turėjau ne tai. Kaip jautiesi po įvykio su Zayn?
-Niekaip, tiesiog reikia pamiršti tai. Vistiek nieko neįvyko, pati per daug viską sureikšminau.
-Na jeigu taip sakai,- ji pakilnojo pečius,- Žinai man atrodo, kad tu patinki Zayn.
-Ką?- nusijuokiau.
-Tu jam patinki.
-Rebeka, jeigu tau patiktų vaikinas ar tu lystum prie jo nors jis to ir nenori?
-Na ne, bet prisiminus Zayn, tai puikiai žinai, kad jo nuotaika keičiasi labai greitai. Žinoma joks argumentas nepateisins jo poelgio, bet visiems reikia suteikti antrą šansą.
-Aš tikrai jam nepatinku ir tarp mūsų nieko negali būti.
-Kaip pasakysi...Kokia dabar situacija namuose?
-Gregas vis dejuoja,kad neturi pinigų, sako, kad turi planą ir greit juo užsiims. Šiek tiek bijau, nes nežinau kas tai. Žodžiu, yra buvę ir geriau.
-Nepavydėtinas tavo gyvenimas su juo...
Nieko nebesakiau jai. Pati puikiai tai žinau ir nereikia man to priminti. Dabar man rūpi tik tai kas bus kai sutiksiu Zayn. Ar jis elgsis lyg niekur nieko...
Pirmadienis pirma pamoka Anglų kaip ir visada. Suskamba skambutis, bet mokytojos dar nematyti. Prie mūsų prieina kita mokytoja kuri liepia mus sekti paskui ją ir eiti į kitą kabinetą. Mūsų mokytoja susirgo. Puiku.
Susėdome klasėje, kita mokytoja žymėjo ko nėra. Vaikinas vardinęs sustoja ties Zayn:
-Zayn dažniausia vėluoja todėl gali būti, kad jis vis dar laukia,- pasakė mokytojai.
-Panele, nueik pakviesti jį.
-Aš?- susikrimtusi paklausiau.
-Na tu tu.
Pakilau iš suolo ir ėjau link Anglų kabineto. Leidžiantis laiptais pamačiau sėdint rudaakį ant suolelio. Jis net nepakėlė galvos kai atėjau, todėl teko jo dėmesį atkreipti:
-Zayn,- nedrąsiai ištariau.
-M?- pakėlęs savo akis žvelgė tiesiai į manąsias.
-Mūsų mokytojos nėra, todėl reikia eiti į kitą kabinetą.
Nieko nebesakiau ir pradėjau lipti laiptais aukštyn kol manęs nesulaikė stipri vyriška ranka. Atsisukau ir žinoma ten buvo Zayn. Jo akyse galėjau įžvelgti liūdesį, nors ką čia kliedžiu. Nemanau, kad jis nutuokia ką tai reiškia.
-Clara, nežinau ką man padaryti, kad atleistum. Žinau, kad esu kvailys ir nesitvardau, bet gal gali man atleisti? Prižadu daugiau tai nepasikartos. Atsiprašau,- negalėjau patikėti, kad Zayn Malik ką tik man tai pasakė.
-Kodėl tau rūpi atleisiu aš tau ar ne?
-Neprivalau tau nieko daugiau pasakyti, atsiprašiau manau to turėtų pakakti.
-Supratau.
Greitu žingsniu nuėjau į kabinetą jis man iš paskos.
Po 3 pamokų ėjau link rūbinės pasiimti striukę, pasijutau blogai todėl išėjau namo. Einant pro mokyklos duris pastebėjau lauke stovintį Zayn atsirėmusį į savo mašiną, o tarp jo kojų stovi mergina. Nužvelgiau juos ir tada rudaakio žvilgsnis nukrypo į mane. Jis patraukė merginą į šalį ir pribėgo prie manęs.
-Kur išeini?- suraukė antakius.
-Namo.
-Kodėl?
-Neprivalau tau nieko daugiau pasakyti,- pacitavau jį.
-Jei nori galiu tave parvežti.
-Nebūtina, mačiau, kad esi užsiėmęs. Eik pas merginą. Lauke šalta, o ji su tokiu trumpu sijonėliu šikną nušals,- dirbtinai šyptelėjau ir jis nusijuokė.
-Nagi eime, parvešiu.
Jeigu būčiau turėjusi pasirinkimą žinoma nebūčiau sėdusi į jo automobilį, bet jis tiesiog mane nusitempė. Įsodino ir išvežė namo.
-Manau turėtum kai ką žinoti...
-Ką?- sunerimusi paklausiau.
-Žinai, kad užsiimu nešvariais reikalais. Aš ir mano draugai turime ne vieną viešnamį ar striptizo klubą, merginos dirbančios ten dauguma yra parduotos.
-Ir ką tai turėtų reikšti?
-Palauk aš nebaigiau. Su manimi neseniai susisiekė vienas vyrukas, sakantis, kad turi merginą pardavimui. Sakė, jog reikia pinigų todėl nori parduoti savo podukrą. Susidomėjau pasiūlymu, nes pagal pasakojimą atrodė graži mergina.
-Vistiek nesuprantu prie ko čia aš.
-Gregas, tai to vyro vardas. Galbūt tai tau ką nors paaiškina?
Mano skruostais pradėjo riedėti ašaros. Mane parduos...Jei ne Zayn tai kam nors kitam. Ką daryti?
-Clara, tu neverk. Aš galiu tave nupirkti, nebent nori, kad kažkas kitas tai padarytų...Manau nupirkta tu būtum laimingesnė negu gyvendama su juo. Tai pasako tavo mėlynės ant veido.
-Tu nupirksi mane ir kas tada?
-Būsi laisva.
-Bet ne. Tada tu už mane sumokėtum ir jausčiausi skolinga...O aš tau nesu kažkas svarbaus,- mano skruostais tekėjo ašaros. Visas makiažas kartu.
-Clara,- pakėliau akis į jį.
-Tu nebūsi man skolinga, tai bus priedas prie atsiprašymo,- tai pasakęs jis nusišypsojo ir pradėjo valyti mano skruostus.
-Bet aš neturėsiu kur gyventi, aš nieko neturiu!
-Galėsi gyventi pas mane.
-Kodėl tu man taip nori padėti?
-Nes tu to verta.