,,Život by byl tragédií, kdyby nebyl vtipný."
Vstát brzy ráno pro mě nikdy nebyl problém, ale jak tak koukám tak pro Shawna ano.Už patnáct minut čekám jestli vyjde z koupelny. Nechci za ním chodit a budit ho, ale asi budu muset, protože za hodinu a půl odjíždíme do pouště a já se chci ještě vysprchovat.
Vejdu do koupelny, která je zahalená do tmy.
,, Shawne?" zašeptám. Nic.
,, Shawne." zopakuji trochu nahlas. Bez reakce. Bože, jak se mi nechce k němu chodit. Bohužel mi nic jiného nezbývá. Zapnu si baterku na mobilu a potichu k němu jdu. Posvítím si na něj a.... no tyvole. On spí skoro nahej? Deku má odkopnutou venku z vany a spokojeně si spí jen v boxerkách. No tedy musím přiznat, že pohled na jeho vypracované tělo se mi líbí. ,, Dost." zakroutím hlavou a zaženu nestoudné myšlenky. Nemůžu si ho tady takhle prohlížet. I když ještě chvíli...
~
,, Shawne vstávej." zatřesu mu s ramenem. Nic. Dloubnu do něj, zase nic. Je snad mrtvej? Tohle bude chtít drastické řešení. Dojdu k dřezu a do dlaní si napustím trochu ledové vody. Snad mi to odpustí. Jdu zpátky k němu a vodou ho pokropím. Prudce s sebou trhne a probere se.
,, Promiň, ale snažila jsem tě vzbudit normálně. Jenže spíš tak tvrdě, že to bylo nemožné." pokrčím rameny, otočím se a odejdu ven z koupelny. Slyším jak se směje. Jsem ráda, že to vzal s humorem, protože se s ním nechci zase hádat. Včera to bylo celkem přehnané a už se k tomu nechci vracet.
,, Stíháme?" vyběhne z koupelny s jednou ponožkou na noze a druhou v ruce. Je furt jen ve spodním prádle. Rychle se otočím. To je tak trapné.
,, Pohoda, máme čas." řeknu a rukou si zakrývám oči. Zase se začne smát. Jemu to přijde vtipné?
,, Čemu se směješ?" zeptám se.
,, Ničemu." snaží se udržet smích. Pomalu se dusí, jak moc se chce smát.
,, Už jsi oblečený?" řeknu otráveně.
,, Ano." pobaveně kroutí hlavou.
,, Fajn." otočím se zpátky a vydám se do koupelny. Vyšoupnu ho ze dveří a zavřu je za sebou. Chci se v klidu osprchovat a připravit se. Lezu do sprchy a zapínám vodu. Z koupelny je výhled na město, které se pomalu probouzí. Nemůžu z hlavy dostat melodii písničky Sweater weather a tak jí začínám zpívat.
,,Cause it's too cold
For you here and now
So let me hold
Both your hands in the holes of my sweaterAnd if I may just take your breath away
I don't mind if there's not much to say
Sometimes the silence guides our minds to
So move to a place so far awayThe goosebumps start to raise
The minute that my left hand meets your waist
And then I watch your face
Put my finger on your tongue
'Cause you love the taste yeah...melodii si broukám ještě když vyjdu ze sprchy a fénuji si vlasy. Mám tu písničku opravdu ráda. V koupelně se rovnou obléknu.
Jsem venku z koupelny a chystám se jít obout.
,, To jsi zpívala ty?" ozve se Shawn. Vůbec mi nedošlo, že by mě mohl slyšet.
,, Jo. Prosím zapomeň na to." dlaní si přejedu po obličeji. Jak jsem říkala. Na trapasy jsem opravdu odborník.
,, Nechci na to zapomenout. Zpíváš naprosto nádherně!" pochválí mě. Barva mého hlasu se mi líbí, ale nikdy jsem před nikým nezpívala.
,, Opravdu?"
,, Bylo to nádherné. Dovolil jsem si to nahrát." ukáže mi video, kde natáčí dveře koupelny, zpoza kterých je slyšet můj zpěv.
,, Smaž to!" pokusím se mu mobil vzít.
,, Ani mě nehne." ucukne. Znovu se pokusím mu mobil vzít, ale opět marně. Začne se mi smát.
,, Není to vtipné." zamračím se a založím si ruce na prsou.
,, A víš, že i je? Jsi roztomilá když se zlobíš." utře si imaginární slzu. Nesnažím, když o mě někdo říká, že jsem roztomilá. To bych ho vždycky nejraději uškrtila.
,, Někdy mám fakt chuť tě zabít. Víš to? A to se známe sotva dva dny!"
,, Taky jsem si tě oblíbil." nepřestává se smát. Jsem opravdu ráda, že se baví na můj účet.
,, Prosím tě pojď, ať máme časovou rezervu, kdyby se přihnal dav fanynek." neodpustím si malou narážku. Tentokrát bez komentáře, jen se stálým úsměvem na tváři jde za mnou. Jako důkaz toho, že vyhrál pustí svou nahrávku znovu. Jen počkej Mendesi. Uvidíš, že já vždycky vyhraji.
.......................................................
Už 140 přečtení?! 😳 Děkuju!💕 fakt jsem nečekala, že to bude někoho bavit😅 Jinak už asi nebudu vydávat každý den:)
ČTEŠ
Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]
Fanfiction,, Žij každý den, jako bys právě v něm měl prožít celý svůj život." Představte si, že vám zbývá 31. dnů života. Jste smíření se smrtí, ale v tom potkáte někoho, kdo vám vrátí chuť žít a bojovat. Poprvé okusíte, co je to pravá láska.