„Láska bez žárlivosti je snad zrovna tak řídká jako růže bez trní."
Shawn
Už tak půl hodiny se dívám do stropu a opravdu moc si přeju aby jsme už byli někde jinde. Někde hodně daleko od Philipa.
Alex odešel pryč hned jak si vybalil a ještě se nevrátil. Do rána neplánuji odejít ze stanu. Nejlépe udělám, když půjdu spát.~
,, Shawne?" někdo mi začne cloumat s ramenem. Přetočím se na druhý bok a snažím se spát dál. ,,Shawne!" cloumání zesílí. Mrzutě zamručím.
,, Co je?" otevřu oči. Alex.
,, Pojď ven k ohni. Opékáme marshmallow a taky je tam něco k pití. Nebudeš přece ve stanu!"
,, Lexi mně se moc nechce." opáčím.
,, Aspoň na chvíli. Rob má kytaru a zpívá. Prosím pojď to od něj převzít nebo nám všem prasknou bubínky." snaží se mě přesvědčit.
,, Když já nevím." nemůžu se rozhodnout.
,, Anie se po tobě ptala." dodá.
,, Ahh tak faj, ale jen na chvíli." protáhnu se a stále předstírám nezájem. Snažím se zakrýt radost v hlase z toho, že se po mě Anie ptala. Třeba už jí Philip omrzel a chce být zase se mnou.~
Ať se snažím sebevíc, Anie nikde nevidím. Jenže ani Philip tu není.
,, Tady máš kytaru a hraj, co chceš." Rob mi podá jeho kytaru a s ní i notový sešit. Kolem ohně je nás dvacet a já nemám ani ponětí jaké písničky budou znát. Musím to risknout a třeba se trefím. První písnička, co mě napadne: Fast cars.
,, You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
Starting from zero got nothing to lose
Maybe we'll make something
But me myself I got nothing to prove..."
Všichni se postupně přidávají a zpívají se mnou. Takže jsem se trefil. Na kytaru už jsem už nějakou chvíli nehrál a opravdu mi to chybělo. Snažím se hrát jak nejlépe umím. Nerad si to přiznávám, ale domonce si to i užívám! Znovu se rozhlédnu po lidech, co jsou tady a všimnu si jak přichází Anie a Philip. Anie má přes ramena deku a sedne si do hloučku holek sedících naproti mě. Usměje se na mě a já jí úsměv opětuji. Philip ještě někam odejde. To mě ale nijak netrápí.~
Odehraji několik písniček, všichni neúnavně spívají a já jsem ve svém živlu. Mezi pauzami si dám i pár loků alkoholu, který putuje kolem, takže jsem i v dobré náladě. Anie vypadá šťastně a za to jsem rád.
,, Na chvíli si odpočinu a pak budu zas hrát." kytaru předám Robovi a vydám se za Anie.
,, Ahoj,"usměje se na mě. Nestihnu se ani pořádně nadechnout abych odpověděl, když v tom přijde Philip.
,, Tak tady tě mám. Pojď, něco ti ukážu." podá jí ruku, ona jí přijme a zvedne se z lavičky. Zaraženě se na ně dívám.
,, Shawne." kývne na mě Philip a projde kolem mě. Podívám se na Anie. Ta jen zagestikuluje ,,promiň" ,chytne se Philipova rámě a odejde s ním někam pryč. Co si o sobě ten kluk sakra myslí? Že mu Anie patří? Že si z něj všichni sednou na zadek? Už teď ho nemám rád a to ho znám sotva den.~
Dál sedím u ohně a popíjím ze skleničky s whisky. Okolo mě si sedlo pár holek a neustále mi něco povídají, ale já je skoro nevnímám.
,, Omluvte mě, prosím." zvednu se bez varování a chystám se odejít. Je už půl třetí ráno a opravdu potřebuji zahnat myšlenky na Anie a toho nafoukance. Půjdu spát a snad zítřek bude lepší........................................
Začíná se schylovat k něčemu velkému😁
ČTEŠ
Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]
Fanfic,, Žij každý den, jako bys právě v něm měl prožít celý svůj život." Představte si, že vám zbývá 31. dnů života. Jste smíření se smrtí, ale v tom potkáte někoho, kdo vám vrátí chuť žít a bojovat. Poprvé okusíte, co je to pravá láska.