„Cítit, milovat, trpět, obětovat se, bude vždycky obsahem života."
Anie
Scházím dolů po schodech. Shawnovi rodiče, Aaliyah i jeho prarodiče už sedí venku na terase a chystají se k snídani. Shawn je v kuchyni a maže si chleba. Jdu za ním.
,, Dobré ráno." pozdravím ho a obejmu ho kolem pasu zezadu. Otočí se ke mě.
,, Dobré ráno." odpoví mi a políbí mě. Pak znovu a znovu. Tohle bych mohla dělat celý den. Pořád dokola a dokola.
,, Fuuuj." ozve se za mou. Shawn to ignoruje, ale já se zvědavě otočím. Aaliyah stojí kousek od nás a ruce má založené na hrudi. Znechuceně se na nás dívá, ale i tak je na ní vidět náznak úsměvu, který se snaží zakrýt. Neudržím se a začnu se smát.
,, Vysmahni!" řekne Shawn.
,, Ani omyle." vyplázne na něj Aaliyah jazyk a začne se smát.
,, Co chceš?"
,, Mamka mě poslala abych vás zavolala k snídani."
,, Tak už můžeš jít, máme tu práci." řekne a otočí se zpátky ke mně a obejme mě chytne mě kolem pasu.
,, Jste nechutní. Věděli jste, že líbáním se přenáší nejvíce bakterií?" nedá si jen tak říct. Přijde mi to komické, když se tihle dva hádají. Mají spolu tak dobrý vztah, že jejich hádky, jak mi Shawn vyprávěl, probíhají jen drobným pošťuchováním. Sama jsem se o tom právě přesvědčila. Je to roztomilé.
,, Pojď půjdeme se najíst. Ještě chvilku se budete hádat a umřu hlady." vezmu Shawna za ruku a vydám se s ním na snídani. Aaliyah se za námi směje, ale za chvíli nás dožene a přidá se k snídani.
~
,, Dnes vyrážíme do města nakoupit a potom by jsme rádi jeli na nějaký výlet. Pravděpodobně se vrátíme až pozítří v poledne. To už budete asi pryč, ale Shawn nám už včera naznačil, že se nezúčastníte. Co tedy plánujete?" řekne Karen a svůj pohled upře na mě. My máme něco v plánu?
,, Uhm..." Tázavě se obrátím na Shawna, který zrovna pije ze sklenice s vodou.
,, Chci Anie ukázat okolí. Kam jsem chodíval jako malý."
,, Hmm to zní dobře. Kdyby jste si to rozmysleli víš kam jedeme, takže kdykoliv můžete přijet. Teď už ale musíme jít, jinak všechny obchody zavřou a my budeme o hladu. Takže jdeme." zavelý Karen a všichni se poslušně zvednou od stolu. Jen já a Shawn zůstaneme sedět a v klidu snídáme. Karen je úžasná. Máte z ní přirozený respekt, ale zároveň si jí hned zamilujete. Ostatně jako celou Shawnovu rodinu. Každý se se mnou postupně rozloučí a pak odjedou.
~
Procházíme se kolem jezera a mlčky se držíme za ruce. Zdejší příroda je klidná. Tím, že je ze všech stran les ani zde nefouká. Je to takové místečko, kam se chce každý zašít když chce být sám. Já jsem, ale ráda, že tu jsem právě se Shawnem. Na světě není jediný člověk se kterým bych byla teď raději. Pomalu se přibližujeme k molu. Doufám, že si na chvíli sedneme. Šíleně mě bolí nohy.
,, Sedneme si." řekne Shawn jako by mi četl myšlenky.
,, Výborný nápad." přikývnu a ihned si sednu na kraj mola. Sundám si boty a špičky nohou si smáčím v studené vodě. Shawn si sedne hned vedle mě.
ČTEŠ
Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]
Fanfic,, Žij každý den, jako bys právě v něm měl prožít celý svůj život." Představte si, že vám zbývá 31. dnů života. Jste smíření se smrtí, ale v tom potkáte někoho, kdo vám vrátí chuť žít a bojovat. Poprvé okusíte, co je to pravá láska.