Kapitola 10.

413 25 11
                                    

,, Neopouštěj toho koho miluješ pro toho kdo se ti líbí, neboť ten kdo se ti líbí tě opustí pro toho koho miluje."

Anie
Probouzet se vedle Shawna je snad ta nejdivnější věc na světě. Nikdy si nezvyknu na to, že když se probudíme jsme k sobě blíž něž když jsme šli spát. Opatrně nadzvednu jeho ruku, která je položená přese  mě a vyvléknu se z postele ven. Je ještě brzy, ale já už neusnu. Půjdu si dát raní sprchu a pak se ho pokusím probudit.

~

Shawn
Kde je Anie? Hádám, že se šla umýt. Včerejší večer byl opravdu zvláštní. Tak moc jsem jí chtěl obejmout a utěšit jí. Je to první osoba se kterou se cítím opravdu sám sebou. Jenže není příliš brzo na to abych se do ní zamiloval? Já sám nevím co je to láska, ale to co cítím k ní jsem nikdy k nikomu  necítil. Možná si to jen nalhávám a snažím si něco dokázat.

~

Po dlouhém přemýšlení nad Anie se konečně zvednu z postele a jdu se převléknout do svého stanu. Cestou zahlédnu Anie. Její mokré vlasy jí slývají přes obličej a už z dálky mě uchvátí její kouzelný úsměv.Vydávám se k ní, abych jí pozdravil a třeba si s ní promluvil o včerejšku, ale čím jsem blíž, všímám si jak tam stojí s nějakým klukem? Nebudu jí rušit. Chystám se odejít a vyhnout se tak té trapné chvilce kdy nikdo z nás nebude vědět co říct.

,,Ahoj Shawne!" Pozdraví mě sladkým hlasem. Pomalu se otočím a podívám se na ní. Do háje, tak tohle mi neda nevyšlo.
Pozdravím ji zpátky: ,, Ahoj Anie." na kluka vedle ní se ani nepodívám a dělám, že o jeho přítomnosti nevím.
,,Tohle je Philip. Můj kamarád z děctví. Je tu s přáteli a právě mi nabídl, aby jsme se k nim přidali na výlet do safari!" řekne nadšeně a jako by se jí v očích objevila jiskra. Počkat, není to ten kamarád z děctví do kterého se tehdy zamilovala?
,, Ahoj Philipe." pozdravím ho. Jako kluk musím uznat,že Philip je ztělesnění dokonalosti a je jasné, že s holkami nemá problém. Je vysoký, svalnatý, má široká ramena a ostře řezané tváře, černé vlasy a modré oči. Celkově je velmi atraktivní. K Anie se perfektně hodí.
,, Ahoj Shawne.Anie mi o tobě vyprávěla jsem rád že tě mohu poznat takhle na živo." potřese si se mnou rukou.
,,Večer vyrážíme na tři dny do savany. Tady v tomhle táboře je mrtvo. Žádná zvířata, žádné dobrodružství. Tam na nás čeká vlastní tábor, hory jídla a pití. Byli by jsme nesmírně rádi kdyby jste jeli s námi."
,, Ehm moc rádi by jsme se přidali, ale zítra odlétáme pryč." podívám se na Anie a čekám, že se ke mě přidá a podpoří mne.
,, Víš, říkala jsem si, že by jsme se tu zdrželi. Navíc ještě nemáme letenky."  svými slovy zbortí mé naděje.
,, Já nevím An..." miknu rameny.
,, Prosííím." zadívá se na mě prosebně.  Překvapuje mě, že se chce někde zdržet déle, než bylo naplánováno. Nikdy to tak nechtěla.
,, Tak fajn." svolím nakonec.
,, Děkuju." usměje se Anie a já se zase začínám ztrácet v těch jejích nádherných očích a je mi úplně jedno, že se usmívám jako pitomec.
,, Slibuji, že nebudeš litovat, kámo." řekne Philip a lehce mě uhodí do ramene. Kámo? Vlastně lituji už teď.

~

Cestou do savany sedím na zadní sedačce Jeepu. Vedle  je z každé strany jedna dívka a ani na chvíli ze mě nezpouštějí oči. Jedna se se mnou dokonce už třikrát vyfotila. Anie a Philip sedí vepředu a neustále si o něčem povídají. O jejich společných zážitcích, jejich kamarádech a novinkách v jejich životě. Když slyším, co všechno spolu zažili, nestačím se divit. Samozřejmě mě z jejich rozhovoru absolutně vynechávají.
Celkem jedou tři Jeepy a každý z nich je plný lidí z vejšky. Někdy přemýšlím nad tím, jaké to je být vysokoškolák. Možná se jednou rozhodnu di vysokou dodělat, ale teď na to zatím není čas.

~

,, Ve stanech se bude spát po dvojicích, takže si najděte s kým budete." řekne jeden z kluků, Rob se myslím jmenuje, co přijel v Jeepu hned před náma. Budu s Ani...
,, Já jsem s Anie!" řekne Philip a chytne Anie kolem ramen. Ta se jen pousměje a kývne na souhlas. Ehm cože? A s kým budu já? Anie je tu jediná koho znám.
,, Řekl bych, že jsme na sebe zbyli." řekne kluk vedle mě. Vypadá normálně a tak si částečně oddechnu.
,, Já jsem Alexandr, ale říkej mi Alex nebo Lex."
,, Shawn." přikývnu na pozdrav a potřesu si s ním rukou.
,, Měl jsem přijet s přítelem,ale těsně před odjezdem si zlomil ruku a zůstal doma. " přítelem? Páni.
,, To je mi líto, ale i tak to tady bude určitě super."
,,Nikoho tady moc neznám a jsem rád, že v tom nejsem sám. Tohle všechno jsou Stevovi přátelé. Znám snad jen Philipa, Anie a Roba."
,, Já znám jen Anie. Původně jsme tu ani neměli být, ale na poslední chvíli jsme změnili plány," řeknu a ze země seberu tašku s oblečením. Společne s Alexem se vydáme k našemu stanu. Po cestě zahlédnu Anie s kým jiným než Philipem. Od té doby, co ho potkala se od sebe nehli snad ani na minutu. Jedtli žárlím? Vůbec ne, ale štve mě, že si jí přivlastňuje. Tohle budou ještě  zajímavé dny.

...............................
Řekla bych, že Shawn truchu žárlí😁omlouvám se že tak dlouho nic nevyšlo, ale počítač je stále v opravně a tohle jsem napsala na mobilu, takže se obávám, že tu bude chyb jak naseto🙄🤷🏼‍♀️  užijte si volno a hezké Velikonoce! Další díl se pokusím vydat co nejdřív, ale nic neslibuju😞

Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat