,, Odmítáme ty, co nás milují a milujeme ty, co nás odmítají."
Anie
Celkem mě děsí, že už je to téměř týden, co jsme na cestách. Právě jsme třetí den v Istanbulu a plánujeme, kam se vydat dál.,, Chci využít toho, že jsme blízko Afriky a podívat se tam." řekne Shawn a prohlíží si mapu.
,, Dobře, ale kam přesně?"
,, Přemýšlel jsem a nejvíce se mi líbí Namibie. Takže pokud by ti to nevadilo, chtěl bych tam."
,, Perfektní. Nemám s tím žádný problém."
,, Tak super. Zarezervuji letenky na zítřejší večer. Dopoledne už tam budeme."
,, Hlavně nezapomeň objednat více lůžkový pokoj." dloubnu do něj loktem. Na to se začne smát a rukou si prohrábne vlasy.
,, Neříkej, že se ti nelíbilo ležet vedle mě," líbilo ,, ale neboj. Spát budeme uprostřed savany a každý bude mít svůj vlastní stan.
,, Uhm fajn." asi bych měla být ráda, ale proč nejsem?
,, Večer tě chci vzít do jedné restaurace, kterou mi doporučili kamarádi."
,, Shawne to zní skvěle, ale já s tímhle nepočítala. Všechno oblečení už jsem si nechala poslat domů a mám tu jen šortky. Omlou..."
,, S tím jsem počítal. V koupelně máš šaty, dovolil jsem si hádat velikost. 36?"
,, Jak to víš?"
,, Přirozený talent." pokrčí rameny. Musím se nad ním zasmát. Zajdu do koupelny a jdu se připravit.
~
Vyjdu ze sprchy a hodím přes sebe župan. Mám spousty času a tak nijak nespěchám. Pomalu si fénuji vlasy a při tom si broukám melodii nějaké písničky. Rozhlížím se po koupelně a snažím se najít obal ve kterém by byly šaty, ale nikde nic. Pootevřu dveře od koupelny a nahlédnu do pokoje. Mám je. Bingo! Ale je tu jeden háček... visí hned vedle Shawnovi postele. Naštěstí Shawna nikde nevidím a tak to risknu a jdu pro ně. Už jen kousek a....
,, Páni, sluší ti to." ozve se za mnou. Do háje! Sevřu ruku a pomalu se otočím. Vůbec mi nedochází, že se culím jako debil. Shawn si mě prohlíží s úsměvem od ucha k uchu a rovná si límeček od tmavě modré košile.
,, Říkal si, že budou v koupelně."
,, Vážně? Hmm možná je to pomsta, za to, že jsi mě viděla jen v boxerkách a možná ne. Kdo ví?" mikne rameny.
,, To nemyslíš vážně!" dupnu si a hodím po něm polštář, kterému se ale s pobaveným úsměvem vyhne. Začne se nahlas smát a já se neudržím a začnu taky.
,, Nemůžu za to, že spíš tak tvrdě!" popadnu obal a vracím se do koupelny. Konečně se budu moci obléknout, protože je tak nepříjemné být před ním jen v županu. Už už chytám za kliku...
,, Počkej. Když už jsi tady, zapnula by si mi prosím hodinky?" požádá mě.
,, Noták. Mám na sobě jen župan." snažím se vymluvit.
,, To ničemu nevadí. Jen mi zapneš hodinky
,, Fajn." zamručím. Šaty pověsím na dveře a jdu k němu. Podá mi hodinky a nastaví ruku.
,, Tyjo, slušný." řekne.
,, Co?" podívám se na něj. Zírá mi přímo do výstřihu!
,, Shawne!" rychle si zakreji výstřih. Cítím jak se začínám červenat. Řemínek od hodinek mu pevně utáhnu.
ČTEŠ
Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]
Fanfiction,, Žij každý den, jako bys právě v něm měl prožít celý svůj život." Představte si, že vám zbývá 31. dnů života. Jste smíření se smrtí, ale v tom potkáte někoho, kdo vám vrátí chuť žít a bojovat. Poprvé okusíte, co je to pravá láska.