„Člověk má v srdci místa, o nichž mnohdy nemá ani potuchy. Teprve až se zaplní bolestí, doví se o jejich existenci."Shawn
Brzy ráno jsme v autech vyrazili na hledání lvů. Anie si mě konečně všimla a přizvala mě do jejich Jeepu. Sice se pořád baví jen s Philipem, ale aspoň jsem jí na blízku.~
Savanou už projíždíme hodiny, ale lvi nikde. Jen stáda antilop a zeber. Anie uchváceně pozoruje krajinu a očividně si užívá možnosti něco takového vidět. Pokaždě, když můžu se snažím využít příležitosti a dívat se na ní. Vypadá opravdu nádherně. Tedy až na to, že jí Philip drží neustále kolem ramen.
~
Někdo mi zaklepe na rameno. ,, Shawne?" okamžitě poznám hlas Philipa.
,, Ano?" odpovím s nezájmem.
Nahne se ke mě a poví:,, Anie mi říkala, že máš rád staré filmy stejně jako ona."
,, No a?" nechápavě nadzvednu obočí.
,, Potřebuji od tebe takovou laskavost."
,, Copak?" povzdechnu si.
,, Řekni mi ten nejlepší starý film, co jsi kdy viděl. Nějakou slaďárnu nebo tak, však víš." zase mě uhodí pěstí do ramene. Střídavě se podívám na mé rameno a na něj. Bože. Ten jeho pitomej úsměv bych mu nejraději sejmul z obličeje. On je ten typický floutek, co vidí holky jen jako nástroj pro uspokojení. Jak to poznám? Netušim, ale prostě to ne něm vidim!
,, Pokud chceš opravdovou klasiku, tak jedině Casablanca." doporučím mu i přes mé značné znechucení.
,, Bude jí to bavit?" zeptá se.
,, Rozhodně." Je to opravdu skvělý film. Vlastně ani nechápu, proč jsem mu ho vůbec doporučil, protože jsem ho Anie chtěl pustit já, ale už je asi pozdě.
,, Tak díky. Jsi fakt kámoš. Chci s ní pokročit o něco dál, však víš." mrkne na mě a sedne si zpátky na své místo.
,,Co prosim?" vyklouzne mi, ale naštěstí to neslyší. Jak jako dál? Fajn, tak teď se musím rozhodnout. Takže Shawne co k ní teda vlastně cítíš nebo bude brzy pozdě. Líbí se mi? Sakra jo! Baví ně s ní trávit čas? Ano. Jsem ochotný přehlížet její chyby? Jako například to jak strašně je náladová? Musím na tom zapracovat, ale jo, dokážu. A teď ta zásadní otázka: Miluješ jí? Já... já nevím. Jak můžu milovat někoho koho znám tak krátce? Mezi mnou a Anie je takové zvláštní pouto, tedy já ho alespoň cítím. Rozhodně vím, že se mi jen nelíbí. Je v tom něco víc,ale ať je to jak chce, rozhodně nechci, aby se jí Philip dotknul. Jakkoliv. Už tak si jí přivlastňuje dost. Nežárlím, jen ho nemám rád.~
Po několika hodinách v autě a marném hledání lvů jsme se vrátili do tábora. Hned se vydám do svého stanu. Dnes půjdu spát brzy. Ještě naposledy se ohlédnu k autu a uvidím Anie a Philipa. O něčem se baví. Anie se usměje a přikývne. Všimnu si jak si dá pramínek vlasů za ucho a sklopí zrak k zemi. Ona s ním normálně flirtuje!Philip jí pohladí po ruce a odejde. Ona se otočí a podívá se mým směrem. Sakra. Rychle se obrátím jinam a pokračuji ve své cestě do stanu.
,, Shawne!" zavolá a během chvilky stojí vedle mě.
,, Anie." pozdravím a jdu dál. Nemám náladu se s ní bavit. Ne teď.
,, Promiň, že jsem nebyla s tebou. Poslední dobou nebyl moc čas." zahyhňá se a pokrčí rameny.
,, Všiml jsem si." řeknu.
,, Mám skvělou novinu," nadskočí radostí. ,,Philip mě právě pozval na rande!" zatleská.
,, Úžasný." pronesu sarkastickým tónem a protočím oči v sloup.
,, Stalo se snad něco?" zastaví se a nechápavě se na mne podívá. Vítr jí rozfoukává vlasy do obličeje, který jí vypadly ven z culíku. Vypadá tak kouzelně, nejraději bych jí polí... ne. Ani náhodou. Nemůžu jí dát nic najevo.
,, Anie nemám na tebe čas. Musím jestě něco udělat." snažím se vymluvit.
,, Myslíš tím ležet ve stanu a odmítat okolní svět?" zasměje se.
,, Ty jsi si všimla? Byla jsi tak zaneprázdněná." řeknu s ještě větším náznakem sarkasmu, než před tím.
,, Co je to s tebou?" její hlas zklesne.
,, Se mnou nic. To ty jsi si se nehla od svého miláčka už od chvíle, co jsme přijeli."
,, Proč tohle říkáš?"
,, Proč se tak chováš?" odseknu. Na to na mě jen mlčky kouká.
,, Chtěla jsem si s tebou promluvit. Myslela jsem, že jsi můj přítel a budeš se radovat z toho z čeho se raduji já."
,, No tak to tě musím zklamat." ohradím se. Zalape po dechu.
,, Philip je hodný. Má mě rád."
,, Myslíš? Jde mu jen o jedno. Copak to nevidíš?"
,, Víš co, Mendesi?Jsi sobec. O lásce vůbec nic nevíš. Philip je narozdíl od tebe všímavý." v očích se jí lesknou slzy. Zakroutí hlavou a odejde. Co myslí tím "všímavý"?Nechám jí být. Tohle nemá cenu.~
Už zase ležím v posteli. Alex se rozhodl přespat venku pod širákem, tekže je stan zase jenom můj.K Anie jsem se nezachoval hezky. Byl jsem vůl. V tu chvíli jsem ale nevěděl co dělat. Jasně že mě to štve, ale co nadělám? Asi bych měl mít radost z toho, že je šťastná, ale proč radost nemám? Rozhodl jsem se, promluvím si s ní o tom co k ní cítím a pokud to nebude cítit stejně odejdu a nechám to být. Nejsem si jistý jestli bych se přes to přenesl, ale za pokus to stojí. Musím se jí omluvit. Hned. Bez váhání vyjdu ze stanu a chystám se jí jít hledat. Procházím mezi stany a najednou jí uvidím. Vyjde ze stanu a hned za ní jde Philip. Chytne jí za zápěstí, stoupne si před ní a vášnivě jí políbí. Spadne mi brada. Já idiot. Schylovalo se k tomu od začátku a já blbec si myslel, že mám šanci. Ne, já takhle nemůžu. Abych předstíral radost? Raději odjedu. Otočím pryč. Dopřeju jim trochu soukromí a rychlým krokem se vydám zpátky do stanu, abych si zabalil a v tichosti odjel.
,,Shawne?" uslyším jak mě Anie volá. Neohlédnu se.
,, Sháwne!" Zrychlím krok. Ať mi chce říct cokoliv já už jsem rozhodnutý. Vracím se do Kanady......................................
Jaaj😬 Shawn má zlomené💔 ale měl se vyznat dřív no😐
ČTEŠ
Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]
Fanfic,, Žij každý den, jako bys právě v něm měl prožít celý svůj život." Představte si, že vám zbývá 31. dnů života. Jste smíření se smrtí, ale v tom potkáte někoho, kdo vám vrátí chuť žít a bojovat. Poprvé okusíte, co je to pravá láska.