Kapitola 14. 13+?

523 28 12
                                    

„Milovat a zachovat si přitom všech pět smyslů pohromadě, přesahuje schopnosti jedince."

Anie

Let do Anglie byl nesnesitelně dlouhý. Celou cestu jsem šíleně nervózní, protože se chystám Shawna představit rodině. Máma nás pozvala na večeři přímo k nám domů. Neví s kým přesně jsem se na cesty vydala a neví ani, že jsme teď spolu. Vím, že z toho máma nebude nadšená, ale já jsem dospělá a můžu se rozhodovat sama za sebe. To co dělám není správné. Lžu Shawnovi a dřív nebo později se o mě všechno dozví, ale jsem rozhodnutá, že do poslední chvíle se nic nedozví. Rozhodně ne ode mě.

~

,,Bože, jsem tak nervózní." řekne Shawn a zapíná si košili před zrcadlem.

,, Neboj. Máma i Charlie jsou milí. Jen potřebují čas, aby tě přijali," přejdu k němu a narovnám mu límeček ,, ale ty si je získáš okamžitě. Zamilují si tě a ty je taky." dlaně mu položím na hruď a usměji se na něj. Jednu mou ruku vezme do té své a přiloží si jí na tvář.

,, Jsi tak nádherná." zahledí se mi do očí. Cítím, jak se začervenám. Studem se zahihňám a otočím se od něj.

,, Mohl bys?" požádám ho a odhrnu si vlasy ze zad. On ihned pochopí. Uchopí zip mých šatů a pomalu mi je zapne. Najednou cítím jeho polibek na mém krku. Celá se zachvěji.

,, Shawne." hlesnu hlasem. Chytne mě kolem pasu a otočí si mě k sobě. Neváhá ani chviličku a ihned mě políbí. Na tohle jsem si zvykla rychle a opravdu ráda. Miluji jeho polibky.  Jeho silné paže se mi ovinou kolem těla. Hladí mě po zádech a jeho rty se přesouvaní k mému krku a nakonec i k hrudníku. Vysadí si mě na sebe a přenese k posteli na kterou mě položí. Nepřestává mě líbat. Ruce mám zabořené v jeho vlasech a nechávám se unášet vlnami polibků. Cítím jak se snaží nahmatat zip šatů aby je rozepnul. Tak moc, bych chtěla udělat další krok, ale teď není ta vhodná chvíle.

,, Musíme jít. Jinak přijdeme pozdě a máma si potrpí na dochvilnosti." pokusím se ho ze sebe šetrně setřást.

,, Jistě." usměje se. Postaví se a narovná si košili. Potom mi podá ruku a pomůže mi se zvednout z postele. V rychlosti ho políbím a dojdu si pro kabelku. Je na čase vyrazit.

~

K tomu, abychom spali v hotelu jsem měla velice pádný důvod. Má matka je opravdu milý člověk, ale jen do té doby dokud se nejedná o kluky. Jsem si stoprocentně jistá, že kdyby jsme spali u nás doma, nechala by Shawna v pokoji pro hosty  nebo ještě hůř v zahradním domku.  Vím, že to myslí dobře a chce mě ochránit.

Kola auta se zastaví na štěrkové příjezdové cestě před domem. V okně zahlédnu malou Emily. Jen co si mě všimne zmizí. Určitě běží pro mámu a Charlieho.

,, Ještě než vystoupíme z auta chci ti něco říct. Nenech se mámou rozhodit. Bude chvíli rýpat, ale pak dá pokoj."

,, Neboj." pohladí mě po tváři a vystoupí z auta. Dojde mi otevřít dveře a pomůže mi vystoupit. Je to opravdový gentleman.

,, Mami!" zaraduji se když jí uvidím. Padneme si kolem krku. K obětí se přidá i Charlie a Emily.

,, Moc ti to sluší, zlatíčko." pochválí mě máma a nemůže ze mě spustit oči.

,, Anieee!" víská Emily a skočí mi do náruče.

,, Ahoj ty moje princezno." zasměji se a pevně jí sevřu v obětí. Nejraději bych jí umačkala láskou.

Blow My Mind [Shawn Mendes CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat