💦
[litlleangel]: Nasılsın?
Telefonumun ekranına bir kaç saniye bakıp cebime iliştirdim geri. Müzik sınıfında gitar çalıyordu şuan ve bende arkasında piyona çalmak yerine onu izliyordum. Beni hiç bir zaman fark etmemişti, fark etmesinide beklememiştim zaten.
"Katrin, çalacak mısın bu ders yoksa bekleyeyim mi?" Filiz hocanın sesiyle daldığım yerden başımı çevirerek önüme dönmüştüm. "Üzgünüm hocam, dalmışım." Parmaklarımı notanın üzerine getirmiş sol notasına işaret parmağımla basacağım sırada Filiz hoca ellerimi tuttu.
"Neden duruyorsun?" Anlamayan gözlerle baktığımda kafasıyla Çağıl'ı işaret etti. "O," sesim çatallı çıkınca boğazımı temizlemiştim. "O daha iyilerini hak ediyor hocam işte bu yüzden duruyorum."
Camın diğer tarafında konuşulanlardan habersiz gitar çalan çocuğa baktım, çok güzeldi. Tebessüm ettim.
"Sevgiyi hak etmesi gerekiyor Katerina, güzelliği değil." Omzuma hafifçe vurarak dışarıya çıktı. Haklıydı ve bu beni cesaretlendiriyordu ancak her aynaya baktığımda bu cesaretim ipi çözülmüş balon gibi iniyordu.
Omuzlarımı düşürerek titreyen cebimde ki telefonumu çıkardım.
[cagılkeskin]: İyiyim, sen?
[litlleangel]: Gitarın sesini duyunca daha iyi oldum.
Mesajı yazmak için müzik sınıfını terk edip bahçeye çıkmam gerekmişti. Aksi takdirde kafasını kaldıracak ve etrafına bakacaktı. Bende buna hazır olmadığımdan koşar adım kaçmıştım.
"Hey! Katerina, neden koşuyorsun?" Fayza'nın sesini duymamla yavaşlayarak radarıma aldığım arkadaşımın yanına gittim.
"Hiç, seni arıyordum. Ararkende kilo vereyim dedim." Gözlerini devirerek koluma küçük etkisi olan bir şaplak attı. "Sen hayvan gibi kilolu değilsin salak, sadece xl giyecek kadar kilon var ve bunu bir ayda bile verebilirsin. Benim sinirlerimi bozma kızım."
"Tamam Fayza, tamam. Yalnız o xxl." dememin üzerine Fayza'nın bakışları öldüren nitelikteydi.
[cagılkeskin]: Aslında seni fark etmem gerekiyordu, nasıl oldu da beni izleyen birini fark edemedim anlamıyorum.
[litlleangel]: Sen beni yıllardır fark etmedin Çağıl. Sokakta, sahilde, okulda, kantinde, müzik sınıfında...
[litlleangel]: Bu aslında daha çok işime geldi, seni daha doyasıya izleyebildim. Canımı acıtmıyor.
💫
Kişisel hesaplar
⬇İnstagram: soulgoblet
Twitter: pulsefeels
Tumblr: deifootsteps
Spotift: soulgoblet (kitaplarım için liste yapacağım)Kitaplarım için
⬇İnstagram: sulekrnwattpad
İnstagram: touchdangerousYorumve voteleri unutmayınız.
Seviyorum sizi.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenin Ötesi •texting•
Historia Corta[litlleangel]: Merhaba, kimliği belirsiz bir hesaptan yazmak daha kolay. [litlleangel]: Beni bu halimle kabul etmezsin diye düşündüm, muhtemelen beni tanıyorsundur ve dalga geçmesende bana acıyorsundur. 22.03.2019