•2.6•

238 21 1
                                    

"Katerina! " Arkamdan seslenen ve tanımadığım kıza baktım. "Müdür seni çağırıyor." Onaylayarak merdivenleri geri çıktım.

Neden çağırmış olabileceğini düşünüyordum ancak bir şey de yapmamıştım. Kapısının önüne gelince iki kez tıklatıp içeriye girdim.

"Katerina, gel kızım." Koltuğa oturup karşımda ki kadına baktım. "Sizin ajanstan gelmişler, Türkiye için çalışan grup." İçim rahatlamıştı. Bir şey yaptım sanmıştım.

"Öyle mi? Memnun oldum?" Soru sorar şekilde gözlerim kısılmış kızıl saçlı kadına bakmıştım.

"Sezgi,"

"Memnun oldum Sezgi hanım, nasıl yardımcı olabilirim?"

"Ekim ayı için sizi ve okulunuzdan bir kişiyi Vogue Türkiye dergisine poz vermenizi rica etmeye geldik." Gülümseyerek arkama yaslandım. "Aklınızda birisi var mı, seçmeler de düzenleyeceğiz ama özellikle erkek modele ihtiyaç duyuyoruz."

Tabi ki de aklımda biri vardı.

"Aklıma birisi geliyor ama ona sormadan söyleyemem, en iyisi seçmeler düzenleyin ikna edersem zaten seçmelere girer." Ellerini çırpıp büyükçe gülümsedi.

"Harika! Öğlen arasında spor salonunda seçmeler. Kendi partnerini kendin seçebilmen için jüri masasına oturabilir oy verebilirsin." Ayağa kalkıp başımla onayladım.

"Pekala, gitsem iyi olacak."

Koşar adım dışarı çıktım, Çağıl'ı bulmam gerekiyordu. Bahçeye çıktığımda Çağıl'ı arkadaş grubuyla otururken buldum.

"Biraz gelebilir misin?" Kafasını sallayıp ayağa kalktı, yanıma gelirken gergin hissediyordum.

"Sorun ne?" Sesi keyifsizdi, modum hızla düştü. "Vogue Türkiye dergisine erkek model arıyor, beraber poz verebiliriz diye düşünmüştüm. Öğlende spor salonunda seçmeler var."

Kaşlarını çatıp elini ensesine attı. "Yanlış düşünmüşsün." Morelim daha bir bozulurken suratıma duvar ördüm. "Sen bilirsin."

Gerisin geri sınıfıma dönmüştüm. Ne sanıyorum ki? İki ilgilendi diye beraber poz verebileceğimizi mi?

Öğlen arasına keyifsiz bir şekilde spor salonuna indim. Sezgi hanım gülümseyerek yanını işaret etti. Zoraki bir gülümseme atıp yanına oturdum. "Aklında ki kişi de girecek mi tatlım?"

"İşleri varmış," omuz silkip önüme döndüm. Sırayla gelmeye başlayan erkekler gerçektende yakışıklı ve poz vermeye uygundu. Ancak beni yanlarına gönderip deneme çekimi yaptıklarında olumlu sonuç çıkmıyordu.

Son kişilere geldiğinde içeriye Çağıl girdi. Önüme dönerek sırada ki kişiyi bekledim. Koltuğa oturan Çağıl kaşlarımın çatılmasına neden oldu.

"Bir kaç deneme pozu alacağız sonra Katerina ile deneme yapacaksın. Şimdi başlayalım." Sinirli olasamda profesyonel gibi poz veriyordu.

"O bu değil mi?" Başımı salladım. Kulağına yakınlaşıp gözlerimi Çağıl'a diktim. "Kabul etmemişti. Senden bir ricam var eğer Çağıl seçilirse seçilmemiş gibi yapın, biraz sürünsün."

"Haaaa! Kalbini kırdı demek. Hay hay güzelim." Gülerek geri doğruldum.

İlk önce tekli pozları bitirmiştik ardından yanına geçerek profesyonelliğimi konuşturmaya başladım.

Tek elimi ozuna atıp diğer elimi okulun kravatına indirdim. Bakışlarımı kadraja çevirip yamuk bir gülüş sergiledim.

Çok geçmeden Çağıl'ın sesiyle miden alt üst oldu.

"Neden bilmiyorum ama nefes alamıyorum, nefesim önümde oysa."

Instagram/ soulgoblet

Bilinmeyenin Ötesi •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin