•2.7•

252 16 3
                                    

Çekimler bitmiş derslere girmiştik. Değerlendirmeye alırlarken bizde üç dersi görüp çıkmıştık. Sonuçlar açıklanacaktı. Eğer Çağıl çıksa bile tepkisini görmek için numara yapacaktık.

Spor salonuna inerken Feyza'da kolumda saçlarını savuruyordu. "Çağıl seçilecek bence." Bende onun seçileceğini düşünüyordum açıkcası ancak morelimi bozduğu için ona duvar örmüştüm. Ufak bir sorunda duvar örmek elimde değildi, kendimi koruma içgüdüsüydü. Belki onunda geçerli bir sebepleri vardı ancak canımı yakacak diye ödüm koptuğu için mesafe koymuştum araya.

"Umarım." Başkları ile partner olmak yerine onunla partner olmak daha cazipti. Seviyordum ne olmuş yani?

Spor salonuna geçerek Sezgi Hanım'ın yanına adımladım. Umarım Çağıl'dır...

"Merhaba, sonuçları öğrenebilir miyim?" O çıkmaz diye korkudan sesim bile titriyordu. "Şanslısın, seninki seçildi." Bunu kulağıma fısıltı şeklinde söylemişti. Ona sinirli olsamda derin bir nefes almış yüzümde gülücük belirmişti. Feyza'ya haberi vermek için etrafa bakarken Çağıl'la göz göze geldik. Suratım anında mahkeme duvarına dönerken homurdandım.

Ne diye dik dik bakıyorsa? Sanki bir şey yaptık.

"Ee Katrin? Kim seçilmiş?" Kulağımın dibinde heyecandan sesi yükselen arkadaşıma sinirli bir bakış attım.

"Yapma diyorum sana şunu be kızım." Kısaca etrafa bakıp Feyza'nın kulağına eğildim. Kısaydı...

"Çağıl." Geri çekilip tepkisini izlemek eğlenceliydi. "Ovvvv! Mükemmel çift olursunuz." Bu haline gülüp kollarımı bedenime sardım.

"Kimmiş o çocukta mükemmel çift olma lüksüne erişmiş?" Sorgulayıcı çıkan ses arkamdan ve aşık olduğum beyden gelirken kalbim dört nala koşuyordu.

"Tanımıyoruz, sadece sarışın ve yeşil gözlü bir çocuk vardı. Seçmelerden geçmiş." Feyza bir düzine yalan sıralarken bende arkamı dönmüş Çağıl'ın tepkilerini inceliyordum. Sezgi Hanım'da bizi dinliyordu ve bana göz kırpmıştı.

"Ne demek ben değilde başkası? Nasıl olur? En iyisi bendim! Hem onu geçtim bu kızın yanına ben yakışmıyor muyum? Elalemin çocuklarını nasıl benim rusuma yakıştırırsın yenge?" Şuan gözüme öyle bir tatlı gelirken Feyza yanımda öksürük krizine girmişti.

"Yenge mi? Ben mi? Bana mı? Neden yenge?" Çağıl bozguna uğrarken bir süre etrafa bakınıp tutkundu. Elleri saçlarını karıştırırken yanaklarını şişirmiş bana bakıyordu. Isırırım çocuk seni!

"Bilgim dahilinde ağzımdan öyle bir kelime çıkmamıştır." Ne kadar da sevimli demişti öyle o?

"Bak vallaha sen seçildin, o çift sizsiniz. Şaka yapmıştım ben. Söylesene yengen miyim ben şimdi cidden?" Hayal dünyasından çakılarak çıktığımda Feyza Çağıl'a şirinlik yapıyordu ağzından laflara alabilmek için. Sabır dinlenerek Sezgi Hanım'a baktım. Okul müdürüyle konuşuyorlardı. Çağıl'a dönerek yanımıza geldi.

"Merhaba Çağıl. Tebrik ediyorum sizi, fazlasıyla uyumluydunuz. Sömestr tatilinde çekimler yapılacaktır, o zamana kadar görüşmek dileğiyle." Çağıl teşekkür ettikten sonra Sezgi Hanım gitmiş, Feyza kendini sandalyeye bırakmış bizde baş başa kalmıştık.

"Demek mükemmel çift biziz he?" Dibime giren Çağıl ile bir an nefes alamadım.

"Bilgim dahilinde değildir!" Onun repliğini çalarak dik dik suratına bakışımı kahkahası süslemişti.

"Peki o zaman bilgin dahilinde bir sorum olacak?" Tek kaşımı kaldırıp nedir anlamında kafamı salladım.

"Sen yarı Rus ben yarı İtalyan, ortaya karışık bir çocuğumuz olsun mu?" Alık alık suratına bakarken kalbim yerinden çıkacak gibiydi.

"Yani diyorum ki benim minik rusum. Sevgilim olup kalbimin ritmini bozmak ister misin?"

 Sevgilim olup kalbimin ritmini bozmak ister misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düşmeyende ne bileyim yaniii...

🍁

İnstagram/ soulgoblet
Twitter/ sulekrnn
Snapchat/ sulekrn

Uzun zaman oldu yazmayalı, özlemişim. Telefonum bozulunca tablete geçmiştim ancak o da bozuk olduğundan yazma şansım yoktu zaten bi zaman sonra o da kırıldı. Köye gittik fındık falan derken en az 2 ay teknoloji bakımından yoksundum. Okullar açılmadan 2 hafta önce telefonu aldım ve yazmak istememe rağmen aklımdan bir kelime dahi dökülmediğinden yazamadım.

Şimdi üniversite öğrencisiyim ve Allah belamı veriyor. :(

Yavaş yavaş geri döneceğim. Bekleyin.

Seviyorum sizi!

Bilinmeyenin Ötesi •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin