💦
"Biliyor." Bir kez daha hıçkırdığımda Feyza elinde ki cips kasesini bırakarak beni dizlerine yatırmıştı ancak elini saçıma daldıracağı sırada boğuk sesimle "O yağlı ellerini saçıma süremezsin." dedim.
Oflayarak elini sildikten sonra saçlarımla oynamaya başlamıştı. "Az kaldı Katerina, iki hafta sık dişini."
Başka seçeneğim varmış gibi.
Feyzanın yaz için planlarını dinlerken uyuyakalmıştım.
⭐
Kapşonlumu kafama geçirmiş üçer beşer merdivenleri iniyordum, kaç gündür okula gitmiyor sadece sınavlara girip çıkıyordum. Bugün son sınava girmiştim.
Evet. Ondan kaçıyordum.
Zilin çalmasına çok az kalmıştı ve bunun için hızımı arttırdım ancak ayağımı burkmamla trabzana tutundum. Fena acıtmıştım.
Yüzümün önünde ki kumral saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Trabzana tutunarak inerken kafamı kaldırmıştım.
Buraya doğru adım atan Çağıl? Kaşlarım istemsizce çatılırken kolundan tutulup durduruldu. Bakışlarım yanına kayarken Çisel'i görmem derin bir soluk almama sebebiyet oldu. Çağıl'ın bakışları Çisel'in üzerindeyken Çisel sağa sola başını salladı.
Çağıl'ın yutkunduğunu görmüştüm, bakışları tekrar bana döndüğünde gözlerim yaşlı gülümsedim.
Sesimi çıkartmadan sadece dudaklarımla 'hoşçakal' demiştim.
Merdivenleri inip arkamı onlara döndüğümde yüzümde ki gülümseme solmuş gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Sağ elimi yumruk şeklinde kalbimin üzerine bastırarak fısıldadım.
"Kalbi kırılmış bir kızım, ama beni hiç ağlarken göremeyeceksin."
💫
Hesaplar
⬇İnstagram: soulgoblet
Twitter: pulsefeels
Tumblr: deifootsteps
Spotify: soulgoblet
İnstagram: sulekrnwattpad
İnstagram: touchdangerousYorum ve voteleri unutmayın.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenin Ötesi •texting•
Historia Corta[litlleangel]: Merhaba, kimliği belirsiz bir hesaptan yazmak daha kolay. [litlleangel]: Beni bu halimle kabul etmezsin diye düşündüm, muhtemelen beni tanıyorsundur ve dalga geçmesende bana acıyorsundur. 22.03.2019