💦
Bacaklarımı hissetmeyerek yatağımda uzanıyordum. Neredeyse iki aydır canımdan can gitmişti. Diyetiydi, sporuydu, bakımıydı...
Düşündükçe sinirleniyordum. Bu kadar zahmetli olacağını bilseydim küçüklüğümdem beri yediklerime dikkat ederdim.
"Katerina!" İçeriye dalan Feyza gülerek yanıma geldi. "Bugün kaç kilo oldun?" Yüzümü buruşturarak hafızamı zorladım. "59-60 arasında git gel var."
"Vay be! Baya eridin kızım." Gülerek bildirim sesi gelen telefonumu elime aldım. Çalışacağım ajans fotoğraf atmıştı.
Geçen gün çekmiş oldukları fotoğrafı kullanarak kişisel bilgilerimi oluşturmuşlardı.
"Ne zaman instagram açacaksın sen? Deli olurlar sana." Hülyalı hülyalı bakan Feyza'nın koluna fiske attım.
"Dondurduğum hesabı açayım mı he?" Sinsi bir gülümsemeyle bakan Feyza'nın cevabı kesindi. İçimde oluşan heyecanla instagram hesabımı geri açıp 'litlleangel' olan kullanıcı adımı 'katrinarotar' yapmıştım.
"Şimdi git fotoğraf yükle." Feyza'yı görmezden gelerek ajanstakileri, annemi, babamı, Vogue dergisini takip ederek biyografimde ki 17 years old yazısını kaldırdım.
Attığım manzara fotoğraflarını kaldırarak sayfamı temizlemiş oldum.
"Katrin, kızım şimdiden deli gibi takipçin çoğaldı." Sayfamı yenilediğimde 500 olan takipçi sayım 1bin olmuştu bile. "Ama fotoğraf bile atmamıştım ki?"
"Vogue dergisi seni paylaşmış, etiketlenmişsin bildirimi gelmedi mi?" Sonradan gelen bildirimle takipçilerimin çoğalmasının nedenini anladım.
Vogue dergisinin atmış olduğu fotoğrafımı atarak etiketlemiştim.
[katrinrotar]: @vogue, model.1.379 beğenme 385 yorum
@5737: Woah! Very good.
@3782: Ben bu kızı İzmir'de gördüğüme eminim.
@2837: я влюбился
@2738: Россия увидела ангела
@mirzakctrk: @cagılkeskin Oha beni takip ediyormuş?
@cagılkeskin: @mirzakctrk bizim okulda kız, normal.
@3728: @mirzakctrk 170bin takipçin var buna mı şaşırdın?
.
.
.
💫Hesaplar
⬇İnstagram: soulgoblet
Twitter: pulsefeels
Tumblr: deifootsteps
Spotify: soulgoblet
İnstagram: sulekrnwattpad
İnstagram: touchdangerousYorum ve voteleri unutmayın. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenin Ötesi •texting•
Historia Corta[litlleangel]: Merhaba, kimliği belirsiz bir hesaptan yazmak daha kolay. [litlleangel]: Beni bu halimle kabul etmezsin diye düşündüm, muhtemelen beni tanıyorsundur ve dalga geçmesende bana acıyorsundur. 22.03.2019