Bavulumu sürükleyerek söylenen Feyza'yı arkamda bıraktım. Yok efendim az daha kalsaydık, yok efendim her yeri gezememiş. Koskoca Rusya'yı 2 ayda nasıl gezebiliriz ki? Daha ben bile gezmemişim.
"Kanka varya çok zalimsin kızım sen, benim ponçik bedenime bu valizleri bıraktın." Omzumun üzerinden bakıp haline güldüm. Sırtında sırt çantası, ki en az benim kilom kadar vardır. İki elinde de büyük bavullar. Hepsi kendisine aitti, bana alışveriş yaparken ona da yapmıştık ve şuan sitem ediyordu.
Benim halimde ondan halliceydi. Ellerimde ki iki bavul haricinde, sırtımda ki çantayı saymazsak, üçüncü bavulu görevli götürüyordu.
"Amma nazlandın kızım ya." Sesi soluğu kesilen Feyza'ya öldü mü diye baktığımda olduğu yerde durmuş dimdik karşıya bakıyordu. Gözlerinin açılması da çabası. Bakışları takip ettiğimde radarıma giren mavi gözlerle yutkunamadım, elim ayağım boşaldı.
Çağıl.
"Bizi alacak kimse yok dedin bizde geldik." Otuziki diş sırıtan suratına gerçek mi diye dokunmak istiyordum ama ellerim doluydu. Yanında geldiği arkadaşı Efe'ydi ve Feyza'ya yardım ediyordu. Kesin Feyza erimiştir.
"A, şey. Beklemiyordum. Teşekkür ederim." Gülümseyerek kafamı önüme eğdim. Utanmıştım çünkü çocuğa salyalarımı akıta akıta bakmıştım. Çağıl ellerimde ki bavulları alınca bende görevlide ki bavulumu alıp teşekkür ettim.
Çağıl'lar bavulları bagaja yerleştirirken Feyza yanıma sokulmuş çimdik atıyordu koluma. "Yapma kızım ya moraracak."
"Kız bu an yaşanıyor mu? Rüyada mıyız biz heh? Test ediyorum ediyorum gerçek gibi. Ayyyy Efe aşkıma bak hele, beni almaya nasılda gelirmiş." Dirseğimle belini dürtüp susmasını belli ettim.
"Ee, açmısınız?" Ağzımı açıp red edene kadar Feyza atlamıştı bile. "Hemde kurt gibi." Çocuklar bu halimize gülerken Feyza utanmış saçmalamaya başlamıştı.
"Ay, yani tokuz ya biz. Bir anda öyle çıkıverdi ağzımdan." Bu esnada guruldayan midesi ile iyice faka basmıştı. Efe gülerek Feyza'nın yanağından makas aldı. "Ağzından çıkıveren miden olacak."
Gülmemi bastırmaya çalışırken Feyza belli etmeden bana yaslanmıştı, tutmazsam yere düşer gülerdi bu dengesiz. "Bizde açız. O halde lahmacun mu mantı mı?" Çağıl'ın sorusuyla gözlerim hafif açılarak ellerimi çenim altında birleştirdim.
"Tanrım! Medimin sesini mi duydun?"
Bu halime gülerken Çağıl elini uzatarak saçımı karıştırdı. "Belki de ben duymuşumdur."
💫
İnstagram: soulgoblet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenin Ötesi •texting•
Historia Corta[litlleangel]: Merhaba, kimliği belirsiz bir hesaptan yazmak daha kolay. [litlleangel]: Beni bu halimle kabul etmezsin diye düşündüm, muhtemelen beni tanıyorsundur ve dalga geçmesende bana acıyorsundur. 22.03.2019