💦
Bavulumu sürükleyerek dış kapıya geldiğimde babannemin gözleri dolu doluydu. "Dikkatli ol fındığım, o çırpı bacak annen seni aç bırakıp unutursa yolarım." Annemi içten içe sevdiğini herkes bilirdi ancak babam Karadeniz'liydi ve babannem her yaşlı kadınlar gibi köyden kız istiyordu.
"Merak etme babanne annem iyi bakıyor bana oraya gittiğimde." Çemberenin oyasız yeriyle gözlerini silerek sıkı sıkı sarıldı bana.
"Hemen gidip gel kuzum, özletme kendini." Gülerek başımı sallayıp yanaklarından öptüm. Feyza'da babannemi öptükten sonra dışarıda bizi bekleyen taksiye binmiştik.
"Sonunda Rusya'yı görecem, aman Allahım deli gibi bağırmak içimde ki bu garip enerjiyi atmak istiyorum." Onun bu hallerine gülerek camdan dışarıyı izlemistim yol boyunca, birde Feyza'nın Rusya ile alakalı hayallerini.
⭐
"Oh! Katerina, ne kadar büyümüşsün." Annemin gözleri dolmuş ancak makyajı akmaması için tavana bakarak elleriyle yelpaze etkisi yapıyordu. "Babannem iyi bakıyor anne."
"Elbette iyi bakıyor, sen onun tek torunusun. Beni sevmiyor mendebur." Son cümlesinde gözlerini devirmişti.
"Anne deme öyle. Seni sevdiğini biliyorsun." Gülerek konuşmam üzerine o da gülmüştü. "Neyse, baksana ne diyeceğim?"
Merakla diyeceklerini beklerken her heyecanlanınca yaptığımı yapıp sürekli gözlerimi kırpmaya başlamıştım. "Seni benim çalıştığım ajansa yazdırdım. Yüzüne bayıldılar, sıkı bir diyetle iki aya kalmadan seni baştan yaratacaklar. Eylül ayında çıkacak Vogue dergisi için istiyorlar seni."
Tamam.
Bu fazla...
Bu fazla büyüleyiciydi. Nutkum tutulmuştu ve gözlerim kırpılmaktan sulanmıştı.
"Ama anne, bu bedeni iki ayda şekle nasıl sokarız?" Annem ve Feyza suratıma dik dik bakmaya başlamışlardı. "Sen kilolu değilsin, boyuna orantıla kilon az fazla. Ve xxl değil xl anca giyiyorsun Katerina bilmiyorum sanma sakın. Sadece salaş seviyorsun diye büyük beden aldığını hepimiz biliyoruz tatlım."
"Ama yine-" Elini kaldırarak beni susturan annem konuşmasına devam etti. "Diyetisyen benim de diyetisyenim. Mankenlerin koruması gereken formları vardır, Anastasia işinde en iyisidir. Eminim iki ay bile sürmeden bu işi halledecektir."
"Demek bende senin gibi manken olucam he?" Bunu dememle gülmeye başlayan annem burnumu iki parmağının arasına aldı. "Sen zaten mankensin bebeğim."
Annemin elini savuşturarak arkama yaslandım. Sanırım her şey daha yeni başlıyordu...
💫
Hesaplar
⬇İnstagram: soulgoblet
Twitter: pulsefeels
Tumblr: deifootsteps
Spotify: soulgoblet
İnstagram: sulekrnwattpad
İnstagram: touchdangerous
Yorum ve voteleri unutmayın. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenin Ötesi •texting•
Nouvelles[litlleangel]: Merhaba, kimliği belirsiz bir hesaptan yazmak daha kolay. [litlleangel]: Beni bu halimle kabul etmezsin diye düşündüm, muhtemelen beni tanıyorsundur ve dalga geçmesende bana acıyorsundur. 22.03.2019