•0.4•

424 33 11
                                    

💦

Bir haftadır uzaktan onu izliyordum, yanında Çisel oluyordu çoğu zaman ancak ağırdan alıyorlar gibiydi. Gözümün önünde gülüşüp eğlenirlerken bende sessiz çığılıklarımla sadece izleyebiliyordum. 

Ancak bugün moreli bozuk gibiydi yanında Çisel de bulunmuyordu, merakıma yenik düşmüştüm.

[litlleangel]: Bugün havanda değilsin, Çisel'le mi kavga ettin?

[cagılkeskin]: Kavga ettik.

[cagılkeskin]: Sende bir haftadır yazmıyorsun, seninde mi morelin bozuk?

[litlleangel]: Belki de...

[cagılkeskin]: Neyin var?

[litlleangel]: Merak ettiğinden değil de nezaketen sorduğunu biliyorum. Bir şeyim yok, teşekkürler.

Telefonumu geri cebime sokarken Çağıl da gözlerini devirerek telefonunun ekranını kapattı. Uzaktan izlemek çok can yakmaya başladı, anonim olmakta can sıkıcıydı. Yan tarafımdan gelen sesle irkildim.

"Çağıl," Çişel seslenerek Çağıl'ın yanına ilerledi. "Özür dilerim, eski sevgilimin yazması benim suçum değildi, lütfen ilişkimizin ilk aşamasında bu sorunla tökezlemeyelim." Cağıl gülümseyerek kollarını Çisel'e sardı.

Arkamı dönerek gözümden damlayan yaşları gülümseyerek karşıladım.

Mutluysa mutluyum...

Ağzımdan çıkan hıçkırıkla ellerimi kapattım, sesli ağlamaya başladığım esna da arkamdan bir ses geldi.

"Litlle angel?"

💫

Kişisel hesap

İnstagram: soulgoblet
Twitter: pulsefeels
Tumblr: deifootsteps
Spotify: soulgoblet

Kitaplar için

İnstagram: sulekrnwattap
İnstagram: touchdangerous

Yorum ve voteleri unutmayın.

Bilinmeyenin Ötesi •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin