#10

9K 418 106
                                    

"Τεστ! Βγάλτε μια κόλλα χαρτί και γράψτε ό,τι ξέρετε από το σημερινό μάθημα."είπε ο καθηγητής μας με ένα χαιρέκακο χαμόγελο στο πρόσωπο του και μου ήρθε να του βγάλω τα μάτια.

Παλιό-....

"Κόψε και σε εμένα ένα χαρτί κουνελάκι."μου ψιθύρισε ο Jack και τον κοίταξα με σηκωμένο το φρύδι.

"Δεν έχεις τετράδιο μωρό μου?"ρώτησα ειρωνικά και εκείνος γέλασε.

"Έχω αλλά το δικό σου είναι πιο ωραίο. Έχει καλύτερη ποιότητα χαρτιού."είπε και στριφογύρισα τα μάτια μου.

Έβγαλα ένα σπιράλ τετράδιο και έκοψα δύο φύλλα. Κράτησα το ένα για εμένα και το άλλο του το έδωσα. Το πήρε από τα χέρια μου αφήνοντας και ένα φιλί πάνω τους.

Γλυφτρόνι...

"Ευχαριστώ κουνελάκι."

"Παρακαλώ μπαμπάκα."είπα και όλη η τάξη γύρισε και με κοίταξε.

Awkward...

"Εννοούσα βλάκα...παρακαλώ βλάκα."είπα και γύρισα μπροστά μου και άρχισα να γράφω στο χαρτί.

[...]

"Μισό για να καταλάβω, τον είπες μπαμπάκα μπροστά σε όλη την τάξη?"με ρώτησε για άλλη μια φορά γελώντας η Brielle και την κοίταξα άγρια.

"Ναι Brielle, πόσες φορές πρέπει να στο πω?"είπα και συνέχισε να γελάει.

"Λυπάμαι που δεν είμαι στο τμήμα σου."είπε και της έριξα ένα απειλητικό βλέμμα.

"Οκευ οκευ σταματάω. Άντε πάμε."είπε και βγήκαμε από το σχολείο.

Ωστόσο στην είσοδο μας περίμενε μια έκπληξη.

"Μαμά? Τι κάνεις εσύ εδώ?"ρώτησα με ένα ανέκφραστο βλέμμα την μαμά μου και εκείνη με κοιτούσε σοβαρή.

"Έτσι υποδέχεσαι την μητέρα σου που έχεις να την δεις δύο μήνες?"ρώτησε και καλά θλιμμένη και νευρίασα.

"Τι ήθελες? Μπαλόνια και πυροτεχνήματα?"ρώτησα με ειρωνικό τόνο και το βλέμμα της αμέσως έγινε άγριο.

"Jade West, που πήγαν οι τρόποι σου?"ρώτησε και γέλασα.

"Μην το παίζεις καλή μαμά γιατί έχεις αποτύχει παταγωδώς καιρό τώρα. Γιατί ήρθες?"ρώτησα απότομα και εκείνη πήρε μια βαθιά ανάσα.

"Για να σε πάρω από το σχολείο και να πάμε σπίτι. Μας περιμένει ο πατέρας σου."είπε και άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου ώστε να μπω μέσα.

"Δεν νομίζω πως θα σε ακολουθήσω. Πες στον μπαμπά πως θα τον δω κάποια στιγμή."της είπα και πήγα να φύγω αλλά εκείνη με άρπαξε από το μπράτσο.

Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏWhere stories live. Discover now