"I'm all by myself (All by myself)
Where did all my friends go?
I miss you like hell (Miss you like hell)
I know you'll be back though
They say that I'm crazy
They took you away
Now I'm all by myself
Where did all my friends go?"τραγουδούσαμε μαζί με την Maggie και ουρλιάζαμε σαν δωδεκάχρονα σε συναυλία του Justin Bieber."Είναι τόσο θεάάάάά!"φώναξε μια κοπέλα λίγο πιο δίπλα και έσκισε το σουτιέν της.
Υπάρχουν και χειρότερα τελικά.
Μερικά τραγούδια αργότερα η συναυλία τελείωσε και μπορούσαμε να πάμε-όσοι είχαμε all exclusive εισιτήριο (Δεν ξέρω καν αν υπάρχει κάτι τέτοιο οπότε don't judge:') στα backstage.
"Δεν το πιστεύω ότι θα γνωρίσω την Maggie Lindemann. Το ήξερες ότι είναι ελληνίδα? Και πως τα έχει με το αγόρι της από το Λύκειο? Είναι τόσο γλυκούληδες μαζί..."άρχισε την πολυλογία της η Brielle και γέλασα με τον ενθουσιασμό της.
"Νομίζω πως περιμένουμε εδώ."είπα τρομαγμένη όταν φτάσαμε μπροστά σε μια ντουλάπα και λέγοντας ντουλάπα εννοώ τον φύλακα της πόρτας.
"Έχετε all exclusive εισιτήριο?"ρώτησε με την τρομακτική φωνή του σαν να λέει παραμύθι με τον κακό λύκο στο εγγονάκι του και γνέψαμε όλοι θετικά δείχνοντας του τα.
"Μόνο εγώ ανατρίχιασα με το βλέμμα του?"ρώτησε η Brielle και εγώ κρυφογέλασα.
"Σιγά μωρέ...άνετα τον έχω."περηφανεύτηκε ο Jack και στριφογυρίσαμε και οι τρεις τα μάτια μας.
"Μήπως έχεις καμία συγγένεια με τον John Cena? Τον Rocky? Κάποιον που είναι ντούκι βρε αδερφέ."ρώτησα και με κοίταξε άγρια αλλά σέξυ άγρια του τύπου 'θα δεις μετά εσύ' και ένιωσα μια υγρασία ανάμεσα από τα πόδια μου.
"Μπορείτε να περάσετε."είπε η ντουλάπα...εννοώ ο φύλακας και η καρδιά μου άρχισε να τρέμει ενώ ένιωθα μια απερίγραπτη ζαλάδα.
Ανοίξαμε την πόρτα και είδαμε δυο ανθρώπους να φιλιούνται.
Και ναιπ, ήταν η Maggie με τον αρραβωνιαστικό της τον Άρη.
"Ω θεέ μου.Συγγνώμη παιδιά που έπρεπε να δείτε αυτό που είδατε."είπε και σηκώθηκε γρήγορα όρθια.
"Καλέ δεν πειράζει."είπε με τρεμάμενη φωνή η Brielle.
"Λοιπόν τα ονόματα σας?"ρώτησε η Maggie ή αλλιώς Νίνα και σκαλώσαμε όλοι.
"Λέω, τα ονόματα σας? Για τα αυτόγραφα."εξήγησε και της τα είπαμε γρήγορα.
"Ωραία, και να υποθέσω πως η ξανθούλα τα έχει με τον ομορφούλη από εδώ και η σγουρομάλλα με τον ομορφούλη από εδώ."είπε σωστά και ο Άρης ξίνησε λίγο την μούρη του.
YOU ARE READING
Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏ
Teen Fiction"Μπα μπα μπα, και έλεγα πως το μωρό μου δεν θα έρθει στο πάρτυ μου." "Σταμάτα να με λες μωρό σου και κάνε άκρη να γεμίσω το ποτήρι μου." "Ουυυ μας βγήκες και γερό ποτήρι." "Αμφιβάλλεις?" "Ξεκάθαρα. Πάω στοίχημα πως μετά από αυτό το ποτήρι το οποίο δ...