"Ρεεεε...σήκω να ανοίξεις την πόρτα."άκουσα την Brielle να λέει μέσα στον ύπνο της και μετά συνειδητοποίησα ότι όντως χτυπούσε η πόρτα.
"Σήκω εσύ ρε."της είπα και έβαλα το κεφάλι μου κάτω από το μαξιλάρι.
"Είσαι πιο κοντά."είπε και σηκώθηκα να την κοιτάξω.
"Εσύ είσαι πιο κοντά."της είπα και η πόρτα συνέχισε να χτυπάει.
"Εγώ όμως νυστάζω."είπε και της πέταξα το μαξιλάρι μου.
"Εγώ νυστάζω πιο πολύ."είπα και κουκουλώθηκα με τα σκεπάσματα.
"Εσύ κοιμήθηκες πρώτη όμως."είπε και γρίλισα.
"Θα μου το πληρώσεις αυτό!"απάντησα και σηκώθηκα όρθια. Η πόρτα άρχισε να χτυπάει πιο έντονα και νευρίασα.
"Ποιος διάολος είναι πρωί πρωί!"φώναξα καθώς άνοιγα την πόρτα.
"Με την καλή κουβέντα στο στόμα βλέπω δεσποινίς West."είπε ο υποδιευθυντής και ξίνησα το πρόσωπο μου.
"Και έλεγα ποιος διάολος είναι πρωί πρωί. Τι θα θέλατε κύριε υποδιευθυντά?"ρώτησα ειρωνικά και εκείνος έφτιαξε τα γυαλιά του.
"Ήρθα να σας ρωτήσω αν επικοινωνήσατε με την φίλη σας που θα μας ξεναγήσει στην πόλη."ρώτησε και έγνεψα θετικά.
"Ωραία. Σε μια ώρα πρέπει να είστε κάτω για να φάμε πρωινό και να πάμε για ξενάγηση."είπε και του έκλεισα την πόρτα στην μούρη.
"Τι ήθελε ο παχουλοκομψός?"ρώτησε η Brielle και γέλασα.
"Είπε να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά γιατί σε μια ώρα πρέπει να είμαστε κάτω για πρωινό."της είπα και μπήκα στο μπάνιο.
Έπιασα τα μαλλιά μου μια χαμηλή κοτσίδα και έπλυνα το πρόσωπο μου. Έβαλα οδοντόκρεμα στην οδοντόβουρτσα μου και έπλυνα και τα δόντια μου. Άπλωσα κρέμα προσώπου στο πρόσωπο μου obviously και έλυσα τα μαλλιά μου. Τα χτένισα και τα πάτησα λίγο με την ισιωτική. Έβαλα μάσκαρα στις βλεφαρίδες μου και λίγο concealer κάτω από τα μάτια μου. Έχω φυσική ομορφιά όπως είναι προφανές.
Άνοιξα την βαλίτσα μου και έβγαλα τα ρούχα από μέσα. Τα τοποθέτησα στην ντουλάπα του δωματίου αφήνοντας λίγο χώρο πάντα για την Brielle.
Τώρα, τι θα βάλω?
Θα πάμε για ξενάγηση οπότε κάτι casual. Αλλά και ωραίο. Και να μην είναι πρόστυχο γιατί έμαθα ότι οι γιαγιάδες εδώ είναι κουτσομπόλες.
YOU ARE READING
Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏ
Teen Fiction"Μπα μπα μπα, και έλεγα πως το μωρό μου δεν θα έρθει στο πάρτυ μου." "Σταμάτα να με λες μωρό σου και κάνε άκρη να γεμίσω το ποτήρι μου." "Ουυυ μας βγήκες και γερό ποτήρι." "Αμφιβάλλεις?" "Ξεκάθαρα. Πάω στοίχημα πως μετά από αυτό το ποτήρι το οποίο δ...