"Γύρισααααα!"φώναξα όταν γύρισα σπίτι και άφησα τις σακούλες στην κουζίνα.
Με κοίταξε σοκαρισμένος. Μάλλον από τις πολλές σακούλες που κρατούσα.
"Μετακομίζουμε? Γιατί πήρες τόσα πολλά πράγματα?"ρώτησε σοκαρισμένος ο Jack και γέλασα.
"Όχι χαζούλη...πήρα στολίδια και υλικά για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι!"είπα λίγο παραπάνω ενθουσιασμένη και με κοίταξε σοβαρός.
"Βασικά, θα πάω στην μαμά μου τα Χριστούγεννα."είπε και τον κοίταξα στα μάτια.
"Ααα...εε, δεν το ήξερα. Μπορείς να κρατήσεις τα υλικά για κάποια άλλη μέρα σωστά?"ρώτησα άβολα και έγνεψε θετικά.
"Εσύ τα Χριστούγεννα τι θα κάνεις?"ρώτησε και ξεροκατάπια.
"Εεεε, και εγώ με τους γονείς μου."είπα. Ψέματα. Είχα σκοπό να τα περάσω μαζί του αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε, γιατί να θέλει να περάσει τα Χριστούγεννα μαζί μου?
"Ωραία. Θα φύγω αύριο το απόγευμα οπότε είσαι ελεύθερη από...τώρα!"είπε ευδιάθετος και έγνεψα θετικά.
Πήρα μια μικρή τσάντα με ρούχα εκεί καλλυντικά και έφυγα από το σπίτι του αποχαιρετώντας τον.
Home sweet home.
Μπήκα στο σπίτι μου και άφησα τα κλειδιά στον πάγκο. Άφησα και την τσάντα στο πάτωμα και σωριάστηκα στον καναπέ.
Και πάλι μόνη.
Μπήκα για ένα ντουζ *πάλι* μπας και αποβάλλω τον αρνητισμό που εκπέμπω από χιλιόμετρο. Έπιασα τα μαλλιά μου ντομάτα και βύθισα το σώμα μου στο καυτό νερό και όλοι οι μυς μου χαλάρωσαν.
Πρέπει να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά. Πρέπει να πω στον Jack ότι τον θέλω πριν είναι αργά.
Βγήκα από το μπάνιο και τύλιξα μια πετσέτα γύρω μου. Πήγα στο δωμάτιο μου και έβαλα ρούχα.
Που σκατά έχω την κρέμα προσώπου μου?
Στο μπάνιο δεν είναι.
Εδώ δεν είναι.
Στην κουζίνα δεν είναι. Προφανώς.
Λογικά στο δωμάτιο των γονιών μου θα είναι.
Μπήκα μέσα και άρχισα να ψάχνω τα ντουλάπια. Δεν ήταν πουθενά. Σειρά έχουν τα συρτάρια. Άνοιγα από δω, άνοιγα από εκεί και δεν έβρισκα τίποτα. Το τελευταίο συρτάρι ήταν κλειδωμένο. Υποθέτω πως με καλεί να το ανοίξω. Έβγαλα ένα τσιμπιδάκι που είχα στα μαλλιά μου και το έβαλα στην κλειδαριά για να το ανοίξω. Το γύρισα δύο φορές αριστερά και το κλικ που όλοι περιμέναμε ακούστηκε. Άνοιξα το συρτάρι αργά και μόλις αντίκρισα το περιεχόμενο του σοκαρίστηκα.
YOU ARE READING
Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏ
Teen Fiction"Μπα μπα μπα, και έλεγα πως το μωρό μου δεν θα έρθει στο πάρτυ μου." "Σταμάτα να με λες μωρό σου και κάνε άκρη να γεμίσω το ποτήρι μου." "Ουυυ μας βγήκες και γερό ποτήρι." "Αμφιβάλλεις?" "Ξεκάθαρα. Πάω στοίχημα πως μετά από αυτό το ποτήρι το οποίο δ...