#37

5K 314 21
                                    

Jade's POV

Μόλις φέρανε και τα τελευταία πράγματα στο καινούριο μου σπίτι ένιωσα μια ανακούφιση. Έκατσα στον καναπέ και αναστέναξα.

"Δεν σε ακούμπησα καν."είπε γελώντας ο Jack και του έδωσα ένα άγριο βλέμμα.

"Τι θα έλεγες να ξεκινήσουμε να ξεπακετάρουμε γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ και δεν κάνει να κουράζομαι?"τον ρώτησα κάνοντας puppy face και αφού στριφογύρισε τα μάτια του άρχισε με την συναρμολόγηση της ντουλάπας μου.

Εγώ από την άλλη έβγαζα τα ρούχα μου από τις βαλίτσες ήσυχα και ωραία και τοποθετούσα τα παπούτσια μου μέσα στην παπουτσοθήκη.

"Είναι έτοιμη."είπε μετά από μερικά λεπτά και άρχισα να βάζω τα ρούχα μου σε κρεμάστρες και μετά στην ντουλάπα.

"Θες βοήθεια?"με ρώτησε και έγνεψα αρνητικά.

"Έγκυος είμαι όχι ανάπηρη."απάντησα και γέλασε.

"Δεν είπα ότι είσαι ανάπηρη απλά είπαμε ότι δεν κάνει να κουράζεσαι."απάντησε.

"Καλά σταματάω για σήμερα."είπα μετά από λίγο όταν έβαλα όλα τα ρούχα στην ντουλάπα μου.

"Και τώρα τι θα κάνουμε?"ρώτησα.

"Ας δούμε μια ταινία."απάντησε και βάλαμε στο Netflix να δούμε το Secret Obsession.

[...]

Theodor's POV (ο μπαμπάς της Jade)

"Προς τι αυτή η έκπληξη Theodor?"με ρώτησε ο άντρας απέναντι μου.

"Μου χρωστάς χάρη Jason Gilinsky!"απάντησα.

"Ήλπιζα ότι θα το είχες ξεχάσει."είπε εκείνος γελώντας και με συνεπήρε και εμένα.

"Μην ανησυχείς, η χάρη που θα σου ζητήσω δεν θα σε επηρεάσει άμεσα."του είπα και με κοίταξε απορημένος.

"Είμαι όλος αυτιά."είπε και άρχισα να του εξηγώ τι ακριβώς θέλω.

[...]

Jade's POV



"Ναι μαμά...εντάξει...τα λέμε στις εννιά."είπα κλείνοντας το τηλέφωνο.

"Με ποιους θα τα πούμε στις εννιά?"είπε αγανακτισμένος ο Jack.

"Με τους γονείς μας. Σπίτι μου. Δηλαδή στο πατρικό μου."είπα αδιάφορα.

"Είναι ανάγκη?"ρώτησε και στριφογύρισα τα μάτια μου.

"Ούτε εγώ έχω όρεξη βρε μωρό μου αλλά για να μας κάνουν το τραπέζι πάει να πει ότι θέλουν κάτι."απάντησα και ξεφύσιξε.

Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏWhere stories live. Discover now