#19

7.7K 381 280
                                    

Μπήκαμε στο σχολείο με αέρα ντίβας.

Έπρεπε να μπουν τα πράγματα στην θέση τους.

Λείπαμε δύο μέρες και έγινε χαμός.

Ο Jack καθόταν σε ένα παγκάκι με την παρέα του και με κοιτούσε με ένα απολογητικό βλέμμα.

Στριφογύρισα τα μάτια μου και απευθύνθηκα στην Brielle.

"Έρχομαι σε λίγο."

Περπάτησα μέχρι το μέρος που βρισκόταν ο Jack και καθάρισα τον λαιμό μου για να κερδίσω την προσοχή τους.

"Εμ, Jack έρχεσαι λίγο?"ρώτησα και εκείνος σηκώθηκε αμέσως πρόθυμος να με ακολουθήσει.

Πήγαμε πίσω από το σχολείο και εκείνος στηρίχτηκε στον τοίχο κοιτώντας με.

"Δέκτη."είπα και με κοίταξε περίεργα.

"Η συγγνώμη σου."είπα και τότε κατάλαβε.

"Έτσι απλά? Δεν είπα τίποτα και απλά δέχεσαι μια συγγνώμη που δεν άκουσες καν?"είπε μπερδεμένος και έγνεψα θετικά.

"Καταλαβαίνω ότι το έκανες πάνω στα νεύρα σου. Ήταν αδικαιολόγητο αλλά σε συγχωρώ."είπα υπεράνω.

"Τέλεια. Άρα μπορούμε να συνεχίσουμε το στοίχημα?"ρώτησε και γέλασα.

"Σε καμία περίπτωση."είπα.

"Γιατί? Αφού...αφού με συγχώρεσες!"απάντησε.

"Δεν σημαίνει όμως ότι το ξέχασα. Κάναμε σεξ χωρίς την θέληση μου Jack. Δεν είναι κάτι που ξεχνιέται εύκολα."είπα και κατσούφιασε.

"Τότε ας μείνουμε φίλοι."είπε και απογοητεύτηκα υπερβολικά.

Τι περίμενα βέβαια έτσι όπως τα έκανα.

Φίλοι?

Είμαι επισήμως σε friendzone?

Σκληρό.

Δεν το περίμενα.

Πρέπει να βρω γκόμενο.

Θα μπορούσα να έχω τον Jack για γκόμενο αλλά χεχ, με έβαλε σε friendzone.

"Φίλοι λοιπόν."είπα και του έδωσα το χέρι μου για χειραψία.

"Τα λέμε στο μάθημα κουνελάκι."είπε και έλιωσα.

Σε άλλες περιπτώσεις θα ήμουν θυμωμένη μέχρι και το λιώσιμο των πάγων της Ανταρκτικής αλλά δεν μπορώ.

Είναι ο Jack.

Το αγόρι με τον οποίο είμαι ερωτευμένη.

Πόση κακία να κρατήσω?

Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏWhere stories live. Discover now