Μπλούζες ✔
Παντελόνια τζιν ✔
Επίσημες μπλούζες ✔
Επίσημα παντελόνια ✔
Φούστες ✔
Φορέματα ✔
Πιτζάμες ✔
Εσώρουχα κανονικά και από τα άλλα ✔
Κάλτσες ✔
Μπουφάν καθημερινό ✔
Μπουφάν δερμάτινο ✔
Γούνα...τι όχι?
Καλλυντικά όλων των ειδών ✔
Προϊόντα υγιεινής ✔
Και τέλος προφυλακτικά με ραβδώσεις και με γεύση κεράσι...✔
Δεν θέλω σχόλια...άκουσα πως στην Ελλάδα έχει ωραία γκομενάκια.
Η ώρα είναι...νωρίς, τσέκαρα για μια τελευταία φορά τα πράγματα μου και έβαλα την βαλίτσα στο αμάξι μου. Μπήκα μέσα και οδήγησα μέχρι το σχολείο. Όλο το προαύλιο ήταν γεμάτο με αμάξια είτε των γονιών είτε των ίδιων των παιδιών. Πάρκαρα και έβγαλα την βαλίτσα προσεκτικά. Εντόπισα την Brielle και πήγα προς το μέρος της.
"Καλημέρα. Τι κάνεις?"ρώτησε και χασμουρήθηκα.
"Καλά είμαι. Προσπαθώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά, αλλά αρνούνται κατηγορηματικά."είπα γελώντας και γύρισα το βλέμμα μου προς το παγκάκι που καθόταν ο Jack.
Γιατί πρέπει να είναι πάντα τόσο σέξυ?
Κάθετε με την παρέα του με ένα τσιγάρο ανάμεσα στα χείλη του και έχει μια πληγή στο φρύδι του που τον κάνει ακόμα πιο σέξυ. Τον κοιτούσα επίμονα ώσπου η Brielle με έσπρωξε και παραλίγο να πέσω.
"Κοπέλα μου πας καλά? Θα έπεφτα."φώναξα και μερικά άτομα γύρισαν να μας κοιτάξουν.
"Γκουχου γκουχου."έβηξα ψεύτικα και γύρισαν όλοι στις δουλειές τους.
"Ήσουν στον κόσμο σου ενώ σου μιλούσα."είπε και στριφογύρισα τα μάτια μου έντονα.
"Παιδιά ανεβείτε στο λεωφορείο. Πάμε στο αεροδρόμιο και πετάμε για Αθήνα!"φώναξε ο υποδιευθυντής ο οποίος θα ερχόταν μαζί μας.
Ανεβήκαμε στο λεωφορείο και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΆ τονίζω, έκατσα με τον Daniel. Με κοιτούσε με ένα απολογητικό βλέμμα αλλά εγώ σαν ντίβα που είμαι δεν γύρισα καν να τον κοιτάξω.
"Εμ, Jade συγγνώμη για χθες. Δεν το ήθελα. Είχα πιει και παραφέρθηκα. Σου υπόσχομαι πως δεν θα ξανασυμβεί."είπε και τον κοίταξα ειρωνικά.
ESTÁS LEYENDO
Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏ
Novela Juvenil"Μπα μπα μπα, και έλεγα πως το μωρό μου δεν θα έρθει στο πάρτυ μου." "Σταμάτα να με λες μωρό σου και κάνε άκρη να γεμίσω το ποτήρι μου." "Ουυυ μας βγήκες και γερό ποτήρι." "Αμφιβάλλεις?" "Ξεκάθαρα. Πάω στοίχημα πως μετά από αυτό το ποτήρι το οποίο δ...