"Έχετε να λύσετε αυτές τις ανισώσεις για αύριο και το πρόβλημα από το βιβλίο. Βγείτε για διάλειμμα τώρα."είπε η καθηγήτρια και πήγα να βρω την κολλητή μου.
"Καλώς την κολλητή! Γιατί είσαι σαν την μεγάλη Παρασκευή?"ρωτάει και την κοιτάω άγρια.
"Με τα χθεσινά που ο Jack έδειρε εκείνον που μου την έπεσε."είπα μες τα νεύρα και εκείνη σήκωσε το φρύδι της.
"ΠΛΆΚΑ ΚΆΝΕΙΣ? Αντι να πεις τι γλυκούλης που είναι μωρέ που σε προστατεύει και δεν θέλει να σου την πέφτουν άλλοι εσύ κάθεσαι και γκρινιάζεις."είπε και την κοίταξα σαν χάνος.
"Έχω μια σημαντική ερώτηση να σου κάνω Brielle...ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΒΑΡΆΝΕ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΣΟΥ?"φώναξα και για άλλη μια φορά όλο το σχολείο γύρισε να με κοιτάξει.
"Μην τα ξαναλέμε...στις δουλειές σας!"είπα και γύρισαν όλοι μπροστά τους.
"Σταμάτα να τρομοκρατείς τον κόσμο."είπε η Brielle.
"Ας σταματήσουν να με κοιτάνε σαν να σκότωσα την βασίλισσα Ελισάβετ."είπα και την άρπαξα από το μπράτσο και πήγαμε στο κυλικείο.
"Ένα καφέ και ένα τοστ."είπα γλυκα στην κυρία Samantha που πρόσεχε το κυλικείο και εκείνη μου χαμογέλασε.
"Σε ένα λεπτό θα στα έχω φέρει γλυκιά μου."είπε και έκατσα στην τραπεζαρία.
"Μην γυρίσεις, αλλά τα αγόρια έρχονται εδώ."είπε η Brielle και γύρισα κατευθείαν σαν το κοριτσάκι του Εξορκιστή.
"Η διακριτικότητα σου με σκοτώνει."είπε αγανακτισμένη η Brielle.
"Ακόμα δεν μου μιλ-"πήγε να πει ο Jack αλλά έφυγα από εκεί έχοντας ως δικαιολογία πως πάω να πάρω το φαΐ μου και τον καφέ από το κυλικείο.
"Τώρα θα με αποφεύγεις κιόλας?"ρώτησε και τον κοίταξα με το Billie Eilish βλέμμα μου.👇
"Δεν σε αποφεύγω."είπα αδιάφορα και συνέχισα να τρώω το τοστ μου.
"Λερώθηκες."είπε και ήρθε προς το μέρος μου. Με πλησίασε τρομακτικά πολύ και οι παλμοί μου αυξήθηκαν. Τα χείλη του ακούμπησαν τα δικά μου και με φίλησε για αρκετή ώρα. Δεν είχα κλείσει τα μάτια μου λεπτό. Προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω το στο καλό γίνεται.
YOU ARE READING
Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴅᴀᴅᴅʏ
Teen Fiction"Μπα μπα μπα, και έλεγα πως το μωρό μου δεν θα έρθει στο πάρτυ μου." "Σταμάτα να με λες μωρό σου και κάνε άκρη να γεμίσω το ποτήρι μου." "Ουυυ μας βγήκες και γερό ποτήρι." "Αμφιβάλλεις?" "Ξεκάθαρα. Πάω στοίχημα πως μετά από αυτό το ποτήρι το οποίο δ...