Prológ

532 31 1
                                    

Predtým ako na prastarý kontinent vstúpili ľudia, Velaféry a Ténovia, obývali ho draci ktorý boli krvou aj životom spojený s Ifritmi a dračimi ľuďmi , ktorý tu spolu žili v dokonalej simbióze.

Ale chamtivosť nových dobyvateľov ich dohnala až k vojne. Vojne ktorá trvala tak dlho že zo zeme nezostalo nič len pustý kameň bez života a mračná neboli tmavšie než samotná noc. Boli to kruté časy. Draci vymreli, mágia zmizla a Ifriti s dračimi ľuďmi boli donútený prejsť do svojich smrteľných podôb a skrývať sa.

Vojna skončila a svet stíchol. Traja králi ľudí, Ténov a Velaférov uzavreli spojenectvá a rozdelili si krvou, utrpením a železom vydobitú zem. Vzniklo kráľovstvo ľudí -Riveon s hlavným mestom Anneville. Nesmrteľná ríša Ténov -Therlyn s hlavným mestom Esamer na ostrove Peron. A nakoniec kráľovstvo Velaférov- Crinia s hlavným mestom Dremset.

 A nakoniec kráľovstvo Velaférov- Crinia s hlavným mestom Dremset

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nastal koniec utrpenia, zem sa zas vyliečila a nebo rozjasnilo. Ale nič však netrvá večne. O niekoľko storočí neskôr prešli na kontinent čarodejnice. Krásne ale nebezpečné tvory plne temnoty.

Rýchlo si našli cestu k Velaférskemu panovníkovi a pomaly sa mu dostali do hlavy , kúsok po kúsku rozobrali jeho myseľ. Nahovorili mu že bol podrazený , že on si zaslúži byť cisárom celej zeme. A vojna zase začala, a tá trvá dodnes.

Velaférovia sa postupom času skrížili s čarodejnicami a vznikli z nich odporné stvorenia. Avšak silnejšie, s démonskou mocou.

Ľudia a Ténovia sa spojili na obranu. Ale je to dosť chabé spojenectvo, lebo Ténovia ľuďmi opovrhujú.

Vojna takto trvá už celé roky a zdá sa že nikto nevyhrá, kým na trón nenastúpi velaférsky princ Valerius. A vtedy Velaféry začnú vyhrávať.

Toto je úplne nový fantasy príbeh , tak dúfam že sa bude páčiť. Ohľadom môjho predošlého príbehu ( Kúzelnícky trik), tak možno ho dopíšem. A hlavne by som tento príbeh chcela venovať art9fox.

Zlomená [Pozastavené]Where stories live. Discover now