sărutul

192 13 0
                                    

Încă mai simțeam ceva pentru el asta era sigur .

Se apropie încet de fata mea vrând sa mă sărute însă chiar atunci pe ușa intra toți.

- Derek ? Spune Nova socata .

El se ridica repede urmat de mine .

- pot sa explic ... Chiar a fost un accident

- un accident ? Te am văzut cum voiai sa o săruți și spui ca a fost un accident ? Cum sa mă înșeli? Lasă ai sa vezi tu cine sunt eu .

- Nova, Nova fi serioasa cum as putea sa o sărut pe ea ? Este o fata oarecare pe tine te iubesc crede-ma ești cea mai frumoasa și te iubesc foarte mult.

Am plecat de acolo înainte sa îmi dau drumul lacrimilor . Am urcat la mine în camera și m am pus pe pat cu Ches .

- Ce fac Ches ? Am iubit pe cineva și acum ascult iubirea lui pentru alta persoana. O bătaie in ușa se aude .

- Sunt eu Nova . Putem sa vorbim ?

- intra . Îi spun

Ea intra și se așează lângă mine pe pat .

- sper ca nu ai sa faci scandal nu ?

- sunt mai calma ca niciodată și voi încerca să nu fac scandal . Vreau sa vorbesc și cu tine.

- despre ?

- a fost ceva intre voi ?

- nu . Adică mai mult de câteva săruturi nimic .

- ce s-a întâmplat acolo ?

- Pai am căzut. Îi spun .

- sper ca spui adevărul.

- normal de ce as mintii ? În plus va potriviți de minune .

- mulțumim. Eu plec . Spune ea și iasă din camera intrând Nicol.

- fi serioasa nu ai trecut peste ?

- niciodată. Il am în cap încă de când am venit aici .

- doar nu o sa plângi după un prost mai sunt mulți alții. Spune i sa iti facă cunoștință cu prietenii lui . Nu cred ca sunt diferiți.

- Nicol . Nimeni nu este ca el ... el este perfect pentru mine este tot ce vreau eu . Are un corp perfect , o minte genial de criminala dar și buna uneori, are cuvintele la el , are niște buze perfecte pe care le vrei dinou și dinou . Mă doare faptul ca mi-a spus ca sunt o simpla fata . Eu ce fac?

- Pai momentan îmi spui cât de perfect este Derek . Dar nu sta închisă în casa. Pentru asta fi puternica . Nu te a doborât nimeni pana acum și vine în fata ta un băiat care te derutează complet ? Fii puternica poate nu este pentru tine .

- Nicol . Nu înțelegi. Îl iubesc dar el nici măcar puțin.

- sunt o mulțime de băieți în lumea asta și ție îți pune capac unul ? Avem o gramada la facultate și ție nu iti place decât de Derek ?

- cei de la facultate nu sunt ca el .

- ca tot venii vorba de facultate și de băieți. Dylan ne-a invitat la petrecere de ziua lui mâine.

- eu nu merg .

- ba o sa mergi . Ai sa te distrezi și în plus fa-o pentru mine dacă tu nu vrei . Știi ca îl plac .

- fie pentru tine .

- apropo am sa iti găsesc prințul din povesti.

- sunt curioasa pe cine ai sa găsești. Cine știe poate îl iei pentru mine si îl vrei tu . Spun chicotind .

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum