revederea

58 4 0
                                    

Totul era stabilit, astăzi aveam sa plecam .

Ma trezisem de dimineata sa fac ultimele lucruri , semnarea ultimelor acte si împachetarea. Baietii lui Ian s-au ocupat seara trecută de mefii iar acum tot ce mai aveam de făcut era sa ne luam rămas bun de la locul asta .

Intr o oră eram gata cu actele , stăteam în pat în pijamale cu pătură pe mine si semnam tot ce trebuia . Lisa intra in camera si chicoteste putin la vederea mea

-neata! O salut eu aranjand foile si coborând din pat spre dulap

- neata si tie ! Ce e aici, birou ?

- cam așa ceva . M am trezit acum o oră și ceva sa termin astea.

- păi bun . Si eu ,doar ca am terminat de împachetat.

- Ce rapid. Spun aruncând un tricou pe pat si uitându ma de niste pantaloni .

- așa o sa fie si la tine . Du te sa faci un dus, îmbracă te si cand o sa te întorci o sa fie mai bine de jumătate gata .

- esti sigura ?

- foarte . Spune si chicotim amandoua.

- ma bucur ca esti prietena mea ! Spun si o îmbrățișez strâns

- si eu nebuno !

Mi am luat hainele si am intrat in baie .

În 20 de minute am terminat si dusul , m am spălat pe dinți, M am pieptănat si m am dat cu putin rimel , luci de buze si pudră în obraji .

Mi am luat o pereche de blugi și un top negru iar în picioare niste adidași albi . Parul l am prins în coadă și mi am lăsat doua șuvițe în fața.

Cand am iesit din baie camera mea era aranjata iar Lisa mai avea sa aranjeze jumătate din dulapul meu

- wow . Te miști repede.

- și tu încet. Amandoua radem

-mă duc sa fac ceva de mâncare . Ce ai vrea ?

- o cafea imi este de ajuns .

- sigur ?

- foarte sigur , mersi .

Am coborât jos si am făcut niște cafea iar mai apoi niste sandwici-uri pentru ca stiam ca in casa mai sunt si Ian si Troy.

După cum ma gândeam băieții intra in bucătărie doar în blugii lor si se așează la masa .

- ce avem de mancare? Intreaba Troy

- nu stiu ,nu sunt la tine acasa . Spun si ma întorc la prepararea sandwiciuri-lor mele

- buna gluma. Spune si imediat imi ia sandwici-ul făcut și mușcă din el .

Imi dau ochii peste cap si in 2 minute termin tot. Ii întind si lui Ianis ceva apoi urc cu restul în camera la mine unde Lisa împacheta ultimele lucruri din camera.

- uite ceva de mâncare.

- nu trebuia .

- ba da . Si daca nu mănânci te oblig .

- ok . Este oră 10:30 , în 40 de minute avem zborul asa ca sa ne mișcăm.

- crezi ca o sa ma mai primească prietena mea în casa ei ? Adică, a noastra ?

- o prietena adevarata ramane pana la final . Si la bine si la rau . O sa vedem

- cum ar trebui sa ii spun ? Sa bat direct la usa , Sa o sun sa ne întâlnim?

- bătaia la usa suna mai bine .

Chicotind amandoua iar în 10 minute terminăm de mâncat.

Am coborât cu bagajele la parter si i am asteptat pe baieti

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum